Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kun vituttaa olla kipeenä, viikon jo kestäny tää helvetin tauti. Vitun siistiä olla ylläksellä ja möllöttää sisällä mökissä, vois melkeen lähteä saman tien takas himaan kun tule lasta eikä paskaa koko reissusta.

Suu on kipeä kun sinne puskee viisaudenhammas. Juuri tietty juhlapyhinä, ja tuskin tämä minään hätätapauksenakaan menee ja toisaalta oon jumissa lapsen kanssa. Enpä uskoisi tätä sanovani, mutta pääsisipä hammaslääkäriin! Kiljuisin siellä sitten varmaan kuin jossain alientyylisessä leffassa, "Dear lord, just cut it out! Cut it out!" :rolleyes:

Vittu hammasoperaatiot on kyllä persiistä. Semmonen vihlova kipu hampaassa on aivan infernaalista, mielummin tekisin 100 toiston kyykkysarjan.

Toivoisin, että leikkaisivat vaan tämän pois kiusaamasta, kun se on jo monta viikkoa ollut kipeä ja nyt leimahti kunnolla. Siitä on sellainen pikkiriikkinen töpö ikenestä ulkona, ja loppu tunkee väkisin ulos jostain suun takaosan pehmeästä limakalvosta, koska mun ikenissä ei vain ole yhtään pelivaraa enää. Syöminen sattuu ja kirvee, naaman lihasten liikuttaminen sattuu, suun avaaminen sattuu, nieleminen sattuu ja kaulan imusolmukkeet ovat kipeät hampaan puolelta. Kurjaa. :(

Mun viisauden hampaassa on hermoihin asti ulottuva reikä. Aika infernaalinen kipu välillä, mut sähköhammasharja on aivan helvetin hyvä vekotin.
Sillä saa hyvin puhtaaks sen reiän ja turruttaa muutenkin ikenen.

Puoli vuotta olis venattavaa hampaan poistoon..

Jonnet tuli abc:lle ja räkivät sisällä lattioille. :curs:

Mun viisauden hampaassa on hermoihin asti ulottuva reikä. Aika infernaalinen kipu välillä, mut sähköhammasharja on aivan helvetin hyvä vekotin.
Sillä saa hyvin puhtaaks sen reiän ja turruttaa muutenkin ikenen.

Puoli vuotta olis venattavaa hampaan poistoon..

Yksityiselle? Ei maksa kuin pari kymppiä enemmän kuin julkisella. Saat parempaa palvelua ja ajan kun se sulle sopii.

ei pääse salille ku oon kipee :( oon viel tosi harvoin kipeenä ellei mitää pikku nuhaa lasketa nii sit tietysti joulun aikaan tuun kipeeks :face:

Yks viisaudenhammas tullu jo kokonaan, mutta ku ei oireile mitenkään ja saa pestyä hyvin, nii kai ton kanssa elää? Vituttaa kun kaljat loppuu.

Itellä samaa ongelmaa. 2 hammasta puskenu jo läpi. Mutta eipä oo vielä alkanut oireilemaan. Sitä odotellessa. Kun hammaslääkäriä muutenkin rakastan niin helvetin paljon :D

Kävin tänään äidin luona jouluruualla, sieltä lähtiessä pihassa odotti kiva yllätys. Joku oli parkkeerannu volkkarinsa siihen mun auton taakse niin ettei siitä parkista ois päässy ku lentämällä. Pikkasen otti aivoon lähetellä rekkarinumeroa 16400:aan ja selvitellä tulisko tää sankari siirtään autonsa et pääsen kotiin..

Noh vartin odottelun jälkeen joku poika tuli naapurista sen auton siirtämään, eli loppu hyvin kaikki hyvin.

Itellä samaa ongelmaa. 2 hammasta puskenu jo läpi. Mutta eipä oo vielä alkanut oireilemaan. Sitä odotellessa. Kun hammaslääkäriä muutenkin rakastan niin helvetin paljon :D

Neljä viisaudenhammasta ollut esillä jo useamman vuoden. Ei vaivaa, siellä köllivät. Vituttaa jos joskus alkavat vaivaa, vihaan hammaslääkärioperaatioita. (Ite hampulääkärit on jees)

Juu jonoa on, kun se joudutaan leikkaamaan pois kirurgisesti.
Aivan helvetin hienoa, hammaslääkäri pelko on jo muutenkin..

Mutta pakko saada ne pois, tulee äitiä ikävä aina niillä jaksoilla, kun on hammas oikeesti kipeä..

Kun ei oota että ne kipeytyy, niin ihan paikallispuudutuksella lähtevät suht iisisti pois, sit ku ne kipeytyy ja tulehtuu, se kipulääke ei toimi niin hyvin. Tää on se missä jengi oottaa aina liian pitkään ja sitten sattuu.

Eli se jamppa kävi oikeasti salilla kun sinä taas harrastat bodausta pakkotoiston interwebissä.
.

Back
Ylös Bottom