Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Osan otot ja jaksamisia sinne.. En oikein koskaan oo kirjottaja tyyppiä ollu, lähinnä siksi tein tän käyttäjän vuonna 2008 että voi lukee foorumia "paremmin". Suomalaista nyt vituttaa aina jokin. Ei pitäis elämää ottaa liian vakavissaan, aika korjailee niitä haavoja. Talvella hajoo pakkasiin, kaikki maksaa prkleesti ja kaikille lähtö tulee aikanaan. Negatiivisuus joskus ketuttaa ihmisissä kun se tarttuu sitten itseenkin.. Tuntuuhan tuo välillä että koko Suomi menossa konkurssiin kun semmosta uutista tulloo. Ei tää ollu kenellekkään henkilökohtainen viesti, kuhan kirjoitin :D

Voikun oliskin murheet noin pieniä.... kts mun edelliset postit. Viime yö meni miettiessä että mistä saadaan tarpeeksi arkun kantajia...

Täälä ketjussa on valtavasti kaikkea turhia ''vitutuksen'' aiheita, jotka mun mielestä ovat tarkoitettu tähän ketjuun. Toinen toistaan turhempia ja vähemmän turhempia. Ei steelpa välttämättä tarkoittanut niin vakavasti otettavaksi tota vitutuksen aihettaan tai jos tarkoitti niin onhan toi joskus aika vituttavaa ja siitä tänne ketjuun kyllä kannattaa tulla purnaamaan.

Luin vähän noita ylempiä postejasi ja eihän tollaista voi verrata mihinkään tässä ketjussa oleviin asioihin. Toi on asia, joka jättää taakseen kaiken muun tässä ketjussa olevan ''turhan'' ja sen jokainen voi myöntää käsi sydämellä. Voimia valtavasti sinne ja toivotaan, että asiat järjestyy sielä!

Vittu ei tuu tekemisestä mitään ku phpmyadmini heittelee koko ajan "EI VASTAA" -kommentteja... Epätoivo iskee.

Vituttaa niin saatanasti... muutenkin täysin epäonnistuneet kolme viikkoa kulminoutuvat läskin neekerin minulta huijaamiin 65 puntaan. Ja ei auta kuin todeta, että itsepähän olin saatanan tyhmä. Voi vittu.

Ensin oli auton kanssa vikaa ja se on kai nyt suunnilleen hoidossa. Tänä aamuna sai sitten lähteä kiireellä suoraan sängystä klinikalle koiran kanssa...

Kiristelee ihan pikkusen! Ensin autosta jäi pakki päälle, ei siis saa pois päältä. Vika kyllä tiedossa mutta kun ei kiinnostais mennä auton alle maate. Ja tota perkeleen valkosta paskaa vaan tulee taivaalta, vihaan yli kaiken lumitöitä. Päätä särkee ja flunssakin tulossa.

Töissä läksin pihalla käymään ja käteen hyökkäs takaapäin labradori. Olin silleen :confused: , kunnes tajusin mitä tapahtuu. Jaoin kernaasti teräskärkeä kylkiluiden seutuville niin päästi hetkeksi irti. Yritti käydä vielä kiinni, kävin ensin - otin niskasta kiinni ja kaadoin sen siihen maahan kyljelleen ja menin polven varaan sen päälle. Rupesin katsomaan että mitä helvettiä kenen koira, hetken päästä nurkan takaa "syöksyy" vanha mummo ja huutaa koiransa nimeä.

Mietin hetken että pitäisikö vaatia jotakin, mutta kun ei pahemmin käynyt niin annoin olla. Ei osaa edes jännittää kun oli niin pieni rakki, tottunut painimaan kaksi kertaa isompien kanssa. Kaveri vieressä meni ihan lukkoon ja karjui vain kauhuissaan jotakin sille koiralle :D

Töissä läksin pihalla käymään ja käteen hyökkäs takaapäin labradori. Olin silleen :confused: , kunnes tajusin mitä tapahtuu. Jaoin kernaasti teräskärkeä kylkiluiden seutuville niin päästi hetkeksi irti. Yritti käydä vielä kiinni, kävin ensin - otin niskasta kiinni ja kaadoin sen siihen maahan kyljelleen ja menin polven varaan sen päälle. Rupesin katsomaan että mitä helvettiä kenen koira, hetken päästä nurkan takaa "syöksyy" vanha mummo ja huutaa koiransa nimeä.

Mietin hetken että pitäisikö vaatia jotakin, mutta kun ei pahemmin käynyt niin annoin olla. Ei osaa edes jännittää kun oli niin pieni rakki, tottunut painimaan kaksi kertaa isompien kanssa. Kaveri vieressä meni ihan lukkoon ja karjui vain kauhuissaan jotakin sille koiralle :D

Oli siis kuitenkin ihan täyskasvuinen? Ei sentään tullu mummolta käsilaukkua kaupanpäälle?

Oli siis kuitenkin ihan täyskasvuinen? Ei sentään tullu mummolta käsilaukkua kaupanpäälle?

Oli täysikasvuinen, vähän laihahko. Ei tullut, jos olisi mulle ruvennut huutamaan niin sitten olisin kyllä vienyt asian eteenpäin.
Vähän tyhmästi kyllä tein näin jälkeenpäin ajatellen, edistin taas sitä että ihmiset saa antaa koiriensa tehdä mitä huvittaa ilman seuraamuksia. :david: Vittu.

380626_10151300587627822_245037734_n.webp

Back
Ylös Bottom