Idioottinaapurit. Yks ei osaa aina parkkeerata autoa ja toinen ei ymmärrä että mitä tarkoittaa kun lumityöt hoidetaan vuorotellen talkootöinä. Oman autopaikan ja oven edestä oli kolannu. Parempi kun ei olis koskenu kolaan ollenkaan, nyt on sellainen olo että tekis mieli käydä vittuilemassa oikein kunnolla ja lopuksi tempaista turpaan. Koska väkivallalla ei saa kuin ongelmia, enkä viitsi mennä erikseen naapurin oven taa möykkäämään, avasin salmaripullon ja tulin tänne kitisemään..
Tässä rivitalossa on muuten omistusasuntoja kaikki, yhtä lukuunottamatta vieläpä kaikki asujat on jossain 20-30v nurkilla. Toisin sanoen ainoa syy on laiskuus, ei voi olla elämä 45 minuutin suhteen kortilla. Jonkun vanhuksen puolesta tuon pihan kolais ilomielin, mutta jonkun samanikäisen lapamadon, ei ikinä.
Kyllä tuntuu, että onko osa mun ikäluokassa kasvatettu jossain pumpulissa, jossa ei tarvitse ikinä tehdä mitään. Heti jos joku asia on vähän vastenmielistä, niin alkaa yhyy en mä halua itku. Olen täysin tietoinen siitä, että kun tätä kolaushommaa ei ole kirjattu yhtiöjärjestykseen, ei se ole pakollista. Mutta kuinka mulkku ihmisen pitää olla, jos kolaa vain omat alueensa kun muut kolaa koko vitun pihan?
Epäselvää jäsentelemätöntä tekstiä kyrpä otsassa kirjoitettuna, mutta helpottipa edes vähän!