Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siis vittu oikeasti tuota Tuntematon Sotilas paskaa. Se on katottu joka ikinen vuosi, lapsena se tuli aina heti kirkon jälkeen. Melko viisasta porukkaa taas liikenteessä, kun vuonna 2012 keksitään että ko. leffa ei sovi lapsille. Minun sukupolveni vielä ymmärsi, että se oli sotaa se. Silloin vain sattui pahoja juttuja, mutta oon mä sentään suomalainen. Eikä sen kerronta nyt niin kovin raakaa ole.

Mihin tämä maa on oikeasti menossa?

Edit. Tässä tämä laitos kertoo osaamistaan: Voinko esittää elokuvan koululaisille?
Missä on opettajan oma harkintakyky?

Me kun katsottiin vuosituhannen vaihteessa ala-asteella opettajan kanssa vielä South Parkkia :D

Meinas kans alkaa hieman vituttaan tuo Tuntemattoman Sotilaan kanssa sähläys. Helvetti meillä on oikeesti kohta sirut niskassa ja Google Maps kertoo missä meet.

Tuntematon sotilas on tullu telkkarista joka itsenäisyyspäivänä vasta vuodesta 2000 ja porukka itkee "viimeset 25 vuotta kattonu sen aina ja nyt ei onnistu" ninnunnannu.... :D Hard shit.

Mulla oli eilen vapaata töistä.

Ja juuri sinä päivänä tietenkin itse :david: tuli sinne käymään.

Mä olisin kanssa halunnut kuvan missä mä esiinnyn ritari ässän kanssa.

Itsenäisyyspäivä alkoikin sitten aamuneljältä paskataudin merkeissä. Se on muuten helvetin hieno tunne, kun joka kerta taisteltuasi itsesi vessasta ulos koitat rättiväsyneenä mennä nukkumaan, vain aloittaaksesi ruljanssin alusta 10 minuutin päästä. Lisäksi muksukin on neljättä päivää kuumeessa.

Ulkona on ihan liian kylmä ja muksu haluaa kovasti mennä katsomaan ilotulistusta. Mä en moisesta välitä kilinkikkelin vertaa, mutta lapselle tulee iso pettymys, jos ei pääse näkemään sitä. Tiedän, että tuun jäätymään puolikuoliaaksi kaikista vaatteista huolimatta, lapsi tulee huutamaan kylmää kaikista vaatteista huolimatta ja sitten sitä saa kuunnella koko matkan kotiin. Ja se ilotulituskin on varmasti myöhässä. Paitsi jos itse olen, silloin se on ajoissa.

^Lapsi istuu rattaissa koko matkan, ja aivan varmasti kitisee kylmän vuoksi ensimmäisen 10 min jälkeen eikä kyllä tajua mitään jumppien päälle. Mä niin näen jo tämän kuin se olisi tapahtunut. Jälkeenpäin palkitsen itseni kyllä menemällä lähimpään pihvejä tarjoavaan ravintolaan.

^Lapsi istuu rattaissa koko matkan, ja aivan varmasti kitisee kylmän vuoksi ensimmäisen 10 min jälkeen eikä kyllä tajua mitään jumppien päälle. Mä niin näen jo tämän kuin se olisi tapahtunut. Jälkeenpäin palkitsen itseni kyllä menemällä lähimpään pihvejä tarjoavaan ravintolaan.

Ilmeisesti kuitenkin jo sen ikäinen, että osaa kävellä, niin tarviiko sen koko aikaa siellä rattaissa istua? Jos se liikkuu jonkun verran itekki, niin ei välttämättä tule niin kylmä?

"Äiti mun naama jäätyyyyyy :itku:", "Äiti mä en jaksa kävelläääää :itku:"

Ei tässä voi voittaa, huuto tulee joka tapauksessa :lol2:

Sama homma täällä. Lisäksi koko viikon reenit jääny väliin tän lunssan takia..!

Näin on käyny miullakin, uudet hiihtomonot ja kaikki, saatana!
5pv jälkeen alko vasta nostella lämpöjä, kestänee vielä jonkin aikaa rrrrrrrrrrrrrrrkele.

Vituttaa tämä ainainen aamu-nuha. Joka minuutti on niistettävä ja sitten heitän paperitussukat lattialle, muuten saisi koko ajan viedä niitä vessanpönttöön, vasta sitten kun niitä on noin kymmenen vien ne pönttöön, jos veisin ne roskikseen niin se olisi täysi joka aamu.

Onneksi valkosipuli, tuo vanhan ajan lääke, tepsii jonkin verran.
Tiedän kyllä ja olen huomannut että tupakin poltto edistää nenästä valuvaa kirkasta nestettä, joka tulee aina ilmoittamatta, siis hyvä kun ehtii niistämään - Aina ei kerkeä, sitten on muutama räkä pisara villapaidalla. Komeeta!
Nyt on enää yksi aski tupakan paskaa jäljellä sen, poltettua lopetan sen paskan vedon, mutta siitä enemmän tupakkaviestiketjussa.

Idioottinaapurit. Yks ei osaa aina parkkeerata autoa ja toinen ei ymmärrä että mitä tarkoittaa kun lumityöt hoidetaan vuorotellen talkootöinä. Oman autopaikan ja oven edestä oli kolannu. Parempi kun ei olis koskenu kolaan ollenkaan, nyt on sellainen olo että tekis mieli käydä vittuilemassa oikein kunnolla ja lopuksi tempaista turpaan. Koska väkivallalla ei saa kuin ongelmia, enkä viitsi mennä erikseen naapurin oven taa möykkäämään, avasin salmaripullon ja tulin tänne kitisemään..
Tässä rivitalossa on muuten omistusasuntoja kaikki, yhtä lukuunottamatta vieläpä kaikki asujat on jossain 20-30v nurkilla. Toisin sanoen ainoa syy on laiskuus, ei voi olla elämä 45 minuutin suhteen kortilla. Jonkun vanhuksen puolesta tuon pihan kolais ilomielin, mutta jonkun samanikäisen lapamadon, ei ikinä.

Kyllä tuntuu, että onko osa mun ikäluokassa kasvatettu jossain pumpulissa, jossa ei tarvitse ikinä tehdä mitään. Heti jos joku asia on vähän vastenmielistä, niin alkaa yhyy en mä halua itku. Olen täysin tietoinen siitä, että kun tätä kolaushommaa ei ole kirjattu yhtiöjärjestykseen, ei se ole pakollista. Mutta kuinka mulkku ihmisen pitää olla, jos kolaa vain omat alueensa kun muut kolaa koko vitun pihan?

Epäselvää jäsentelemätöntä tekstiä kyrpä otsassa kirjoitettuna, mutta helpottipa edes vähän!

Back
Ylös Bottom