Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on käynyt itellekki nii monesti että pikkuhiljaa ei tosta enää edes jaksa välittää :DMenin koululle kahdeksaan, ihan vaan kuullakseni että aamupäivän tunnit on peruttu. Vitun hieno juttu, no iltapäivällä uusi yritys. Voisi noistakin vähän paremmin tiedottaa, ettei turhaan herää 4h liian aikaisin :jahas:
ÄMMÄT!
Mielensäpahoittajista ja kitisijöistä pahimpia. En kaveeraa enää teidän kenenkään kanssa! Haistakaa paska ja hankaloittakaa muiden elämää!
Mustakin ihan turha juttu koko tutematon numero... Vähän aika sitten soitettii mulle kesken luennon ja en pystyny vastaamaa. Piti sen jälkeen koko ajan vahtia puhelinta. Myöhemmin selvisi sitten että se oli mun exän mutsi joka soitteli tyttäresä perää, eli iha hyvä vaa ettei tullu vastattua :DArgh, kuka helvetin idiootti on keksinyt "tuntematon numero" -puhelut! :curs: Ärsyttää, kun näkee että joku tuntematon on soittanut, ei ole viestiä jätetty vastaajaan. Nyt sitten vainoharhaisena odotan puhelua tämän illan, varmaan huomisenkin ja kävelen puhelin kädessä koko ajan... :jahas: Yleensä soittelevat sairaanhoitsut verikokeiden tuloksia jos on jotain huonosti ja juuri kun olen käynyt kaikki mahdolliset tutkimukset läpi toissapäivänä/eilen. :evil:
Sitä lämmitystolpan lukkoa ois varmaan ihan hyvä käyttää... :DSä saatanan pirihuorakusipäähomo, joka pöllit mun lämppärinpiuhan, niin HAISTA VITTU!!