Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mullakin oli tässä tommonen ihmeellinen mahakipu jakso, ei ollut siis mitään oksennustautia mut maha kipeä etenkin öisin. Hain jotain vatsalääkettä lääkäriltä niin lähti pois, en tiiä auttoko se vai joku muu. =/

Menin koululle kahdeksaan, ihan vaan kuullakseni että aamupäivän tunnit on peruttu. Vitun hieno juttu, no iltapäivällä uusi yritys. Voisi noistakin vähän paremmin tiedottaa, ettei turhaan herää 4h liian aikaisin :jahas:

Menin koululle kahdeksaan, ihan vaan kuullakseni että aamupäivän tunnit on peruttu. Vitun hieno juttu, no iltapäivällä uusi yritys. Voisi noistakin vähän paremmin tiedottaa, ettei turhaan herää 4h liian aikaisin :jahas:
Tää on käynyt itellekki nii monesti että pikkuhiljaa ei tosta enää edes jaksa välittää :D

^ No ei tämä itsellenikään ensimmäinen kerta ollut, mutta kyllä se aina pistää ärsyttämään :D Varsinkin kun tänään oli erityisen vaikeaa nousta ylös aamulla, niin olisihan se ollut kiva että sitä univelkaa olisi saanut nukkua pois:rolleyes:

Aivot lyö tyhjää ja kouluhommia pitäs tehdä... Ei vaan saa aikaseks nyt mitään, ei yhtään mitään. Perkele.

ÄMMÄT!
Mielensäpahoittajista ja kitisijöistä pahimpia. En kaveeraa enää teidän kenenkään kanssa! Haistakaa paska ja hankaloittakaa muiden elämää!

ÄMMÄT!
Mielensäpahoittajista ja kitisijöistä pahimpia. En kaveeraa enää teidän kenenkään kanssa! Haistakaa paska ja hankaloittakaa muiden elämää!

Sanos muuta ! Just tultii kauppa reissulta odotin eukkoo pihalla ja kotii päästii vitu nälkäsenä aloin kaivaa ruokaa ruokapusseista, vittu ei mitää syötävää jotai vitu jugurtin vitun paskaa ja maito..Vittu ei muutaku monoo jonoo ja ostaa murkinaa ettei tarvi nälkää kuolla. Ja suoraa salilta viel tultii vittu mitä paskaa

Viikon on ollu semmonen semi vitutus päälle kun heräsin tilanteeseen että 4viikon puntti tauosta on tullut 4,5v tauko. Kattelin itteä saunan jälkeen peilistä ja mietin mitä on tapahtunu tauon aikana. No 10kg vähemmän lihaa ja rasvapanta mahan kohdalla.. En niin noita lihoja kaipaa kunhan olis edes hyvässä kunnossa.

Argh, kuka helvetin idiootti on keksinyt "tuntematon numero" -puhelut! :curs: Ärsyttää, kun näkee että joku tuntematon on soittanut, ei ole viestiä jätetty vastaajaan. Nyt sitten vainoharhaisena odotan puhelua tämän illan, varmaan huomisenkin ja kävelen puhelin kädessä koko ajan... :jahas: Yleensä soittelevat sairaanhoitsut verikokeiden tuloksia jos on jotain huonosti ja juuri kun olen käynyt kaikki mahdolliset tutkimukset läpi toissapäivänä/eilen. :evil:

Argh, kuka helvetin idiootti on keksinyt "tuntematon numero" -puhelut! :curs: Ärsyttää, kun näkee että joku tuntematon on soittanut, ei ole viestiä jätetty vastaajaan. Nyt sitten vainoharhaisena odotan puhelua tämän illan, varmaan huomisenkin ja kävelen puhelin kädessä koko ajan... :jahas: Yleensä soittelevat sairaanhoitsut verikokeiden tuloksia jos on jotain huonosti ja juuri kun olen käynyt kaikki mahdolliset tutkimukset läpi toissapäivänä/eilen. :evil:
Mustakin ihan turha juttu koko tutematon numero... Vähän aika sitten soitettii mulle kesken luennon ja en pystyny vastaamaa. Piti sen jälkeen koko ajan vahtia puhelinta. Myöhemmin selvisi sitten että se oli mun exän mutsi joka soitteli tyttäresä perää, eli iha hyvä vaa ettei tullu vastattua :D

Yhteydenpito tärkeisiin ihmisiin tuntuu vaikealta ja siitä ei ole kuin syyttäminen itseään. Taidan haluta olla alitajuisesti koko loppuelämäni yksin.

Sä saatanan pirihuorakusipäähomo, joka pöllit mun lämppärinpiuhan, niin HAISTA VITTU!!

Mua vituttaa ihan yli kaiken kun se perkeleen tolppa pitää lukita. Rupee nyt kaivaa avaimia kun on piuha käsissä ja kädet jäässä. Jos joku lämmityspiuhan vie ni perkele tarpeeseen menee. Vieköön saatana.

Back
Ylös Bottom