Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei jaksa. Ei sitten millään.. Kävin salillakin ja sieltähi piti tulla kesken kaiken pois kun ei vaan rauta liikkunu. Nämä aamu vuorot on sieltä ja syvältä, ei oo luonnollista ihmiselle herätä keskellä yötä kello 4!

Selaile vähemmän niitä punttimimmien kuvia.
Tai vaihda kättä välillä.

---

Meinasin hakea erästä firmassa avoinna olevaa paikkaa, mutta ehkä sitä ei olekaan tarkoitettu minulle vaan jollekin vähän korkea-arvoisemmalle apinalle. Ehkä voisin ehdottaa itseäni tuon korkea-arvoisen apinan tiimin jäseneksi... Kova ois hinku päästä pois nykyisistä hommista tekemään jotain, joka olisi edes jossain määrin älyllisesti haastavaa, mutta avoimia paikkoja ei ole ja minun puhetaidoillani ei vakuuteta ketään ottamaan mua parempiin hommiin. Sillähän ei ole väliä osaako tehdä työn paremmin kuin muut vaan sillä, että osaa vakuuttaa tekevänsä työt paremmin kuin muut. :jahas:

Vituttaa ku yläkerran ~4-vuotiaat tytöt tuli koputtaan ja huuteleen "karkki tai kepponen", mutta prkl en tienny, et sitäki tehää nykyää Suomessa nii ei oo karkkia eikä yhtä perkeleen kolikkoakaan....

Todella kauheaa. Totta kai yksi niistä Suomen viidestä naispuolisesta LVI-asentajasta olisi pitänyt tilata paikalle 500 kilometrin päästä.

Jos pörssiyhtiöihin tulee ne naiskiintiöt niin kannattaa olla yksi niistä viidestä LVI-asentajanaisesta. Uraputki voi saada aikamoisen nousun, kun yhtäkkiä on 99,9% miesvaltaiselle alalle jostain keksittävä väh. 20% naisia.

Todella kauheaa. Totta kai yksi niistä Suomen viidestä naispuolisesta LVI-asentajasta olisi pitänyt tilata paikalle 500 kilometrin päästä.

P.S. On aivan arkipäivää että miesten suihkutiloissa on naispuolisia siivoojia.

Henk. Koht tuo nyt ei ollut niin kauheaa, mutta ajattelin vaan kunnallista uimahalliparkaa, minkä verran kukkahattutädeiltä mahtoi tulla palautetta...
Kyseisellä alalla itse toimvana, tiedän, että tässäkin kaupunkipahaisessa on ainakin ne 3 nimeltä tuntemaani nais LVI-asentajaa, ja jopa joskus kuvittelen uimahallin olevan kiinni, jolloin on tapana tehdä korjaustyöt. Pahoittelen, jos tämä ei ollut sinusta yhtä :hyper: tarinaa kuin kanssatreenajien kummallisuuksien nyppiminen. koitanpa vaikka seuraavalla kerralla NAISENA mennä miesten suihkuhuoneeseen ja raportoin sitten oliko se komediallisempaa :rock:

koitanpa vaikka seuraavalla kerralla NAISENA mennä miesten suihkuhuoneeseen ja raportoin sitten oliko se komediallisempaa :rock:

Tuu vaan!

271974020_464222_2_jack_nicholson_shining_xlarge.webp

Ei mua ny tollee vituta et mun pitäis olla ilkee mukavil pikkutytöil
Mua vituttaa. Niitten vanhemmille pitäis jonkun olla ilkeä. Kohta Suomessa vietetään Kiitospäivääkin Ameeriikan malliin... :jahas: Eiku hetkinen jossain päiväkodissa oli jo vietetty. :face:

Julkisivuremppa, pitäisi olla valmis kuun lopussa, mutta vasta puoet talosta rapattu, eikä toista puolta edes villoitettu. Lähinä ärsyttää se että ei saa raitista ilmaa sisään mistään, hiton kuuma vaikka ei edes kesä ja tunkkainen sisäilma. Eikä firma ole tiedottanut mitään asiasta, aluksi lupailtiin paljon infoa ja että homma tehdään vauhdilla ja miehet on myöhään töissä ja viikonloppunakin. Paskat, kolmelta lähtevät ja miehiäkin on vaan se kolme talon kimpussa. Heitä en syytä vaan firman johtoa. Täytyy kait soitella ja vinkua sinnekkin, vaikka mitä sekään auttaa.

Mua vituttaa. Niitten vanhemmille pitäis jonkun olla ilkeä. Kohta Suomessa vietetään Kiitospäivääkin Ameeriikan malliin... :jahas: Eiku hetkinen jossain päiväkodissa oli jo vietetty. :face:

Tuo perhe o muuttanu puol vuotta sitten Sveitsistä takas Suomeen niin kai ovat tottuneet, että sitä siellä vietetään

Onneks ne ei sun ovel tullu

Vituttaa noi ihmiset, jotka parkkeeraavat autonsa liian lähelle toisten autoja. Tänäänkin joku urpo parkkeeras niin lähelle mun autoa, että jouduin erittäin varovasti kikkailemaan itteni kuskin paikalle. Ovien välissä oli ehkä 30-40cm tilaa (kyseinen heebo parkkeeras osittain minun ruutuuni:curs:) Piti tutkia ovea pitkän aikaa, koska se henkilö ei ole voinut päästä autostaan pihalle kolauttamatta. Kaikista hienointa tässä oli se, että yli puolet kyseisen parkkipaikan paikoista oli vapaana, mutta silti piti ajaa aivan minun autooni kiinni. :face::curs: Jos olisi ollut paperia ja kynä mukana, niin olisin varmasti jättänyt palautetta.

Tänään kävin mäkkärissä ja siinä ootellessani seurasin ku mustalaiseukko tuli muksunsa kanssa sisään. Koko asioinnin ajan tää kersa mesoaa ja huutaa vihasena myyjälle et nyt vauhdilla sitä ruokaa tänne ja hakkaa nyrkillä tiskiä, eikä äiti ei tee mitään. Makso se sentään, mut senki teki ihan vitun ynseänä, eikä tietenkään vaivautunu kiitosta sanomaan myyjälle.

Back
Ylös Bottom