Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai vaihda kättä välillä.Selaile vähemmän niitä punttimimmien kuvia.
Todella kauheaa. Totta kai yksi niistä Suomen viidestä naispuolisesta LVI-asentajasta olisi pitänyt tilata paikalle 500 kilometrin päästä.
Todella kauheaa. Totta kai yksi niistä Suomen viidestä naispuolisesta LVI-asentajasta olisi pitänyt tilata paikalle 500 kilometrin päästä.
P.S. On aivan arkipäivää että miesten suihkutiloissa on naispuolisia siivoojia.
tarinaa kuin kanssatreenajien kummallisuuksien nyppiminen. koitanpa vaikka seuraavalla kerralla NAISENA mennä miesten suihkuhuoneeseen ja raportoin sitten oliko se komediallisempaa 
Sano niille, että tulee takas palmusunnuntaina. :jahas:Vituttaa ku yläkerran ~4-vuotiaat tytöt tuli koputtaan ja huuteleen "karkki tai kepponen", mutta prkl en tienny, et sitäki tehää nykyää Suomessa nii ei oo karkkia eikä yhtä perkeleen kolikkoakaan....
Sano niille, että tulee takas palmusunnuntaina. :jahas:
Mua vituttaa. Niitten vanhemmille pitäis jonkun olla ilkeä. Kohta Suomessa vietetään Kiitospäivääkin Ameeriikan malliin... :jahas: Eiku hetkinen jossain päiväkodissa oli jo vietetty. :face:Ei mua ny tollee vituta et mun pitäis olla ilkee mukavil pikkutytöil
Mua vituttaa. Niitten vanhemmille pitäis jonkun olla ilkeä. Kohta Suomessa vietetään Kiitospäivääkin Ameeriikan malliin... :jahas: Eiku hetkinen jossain päiväkodissa oli jo vietetty. :face:
Sää saat mut kuulostamaan jotenkin niin pahalta ihmiseltä. :DTuo perhe o muuttanu puol vuotta sitten Sveitsistä takas Suomeen niin kai ovat tottuneet, että sitä siellä vietetään
Onneks ne ei sun ovel tullu
Piti tutkia ovea pitkän aikaa, koska se henkilö ei ole voinut päästä autostaan pihalle kolauttamatta. Kaikista hienointa tässä oli se, että yli puolet kyseisen parkkipaikan paikoista oli vapaana, mutta silti piti ajaa aivan minun autooni kiinni. :face::curs: Jos olisi ollut paperia ja kynä mukana, niin olisin varmasti jättänyt palautetta.