Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siis noissa erikoiskorvattavissa lääkkeissä on tietty raja, miten usein niitä voidaan hakea lisää.
Tyyliin saat ostaa 3kk satsin kerralla, mutta seuraavan kerran voit ostaa lisää, vasta n. 2vko ennenkuin lääkkeesi ovat lopussa. Aikaisemmin et saa ostettua lääkettä sillä kelan korvaamalla summalla.
1kk annos, saat ostaa lisää 5pvä ennen loppumista jne.

Kelasta ei siis tule mitään lappuja, mutta apteekissa tuo tieto on. Eli he mainitsevat aina tuosta, jos olet ostamassa erikoiskorvattavia lääkkeitä, ennen kuin Kelan asettama "raja" on ylittynyt.

Jep! Näin on. Minulle annetaan juuri tuo kolmen kuukauden satsi ja ihmettelen että tämä nipoperse otti oikein kalenterin esiin ja tarkisti etten varmasti saisi, kun minulla oli hänen mielestään pitänyt olla vielä kahden viikon lääkkeet kotona.
Mutta kun ei ollut enää kuin kolmeksi päiväksi.
Siitä syystä että alkuperäisessä reseptissä lukee että; Yksi pilleri yöksi, mutta toinen erikoislääkäri sanoi, että jos vituttaa niin voit huoletta ottaa kaksi pilleriä yöksi, siitä johtui se että ei tullut lääkkeitä koska jos ottaa enemmän mitä Apteekin tietokoneella lukee, niin tottakai se lääkepaketti hupenee nopeammin jos tuplaa annoksen lääkärin suosituksesta. Yritin selittää tälle farmaseutikolle tätä asiaa, mutta ei, hän oli järkähtämätön.

No mutta enpä saanut pillereitäni tältä nipoperseeltä.
Se on iso apoteekki ja siellä on paljon työntekijöitä ja harvoin sattuu tämä maatuska minun vuorolleni ja aina kun näin käy, niin päässä kuuluu 'voi perkele!'
Se tulee kyllä olemaan vieläkin minun vakio Apteekkini, sillä sieltä saa erittäin hyvää palvelua ja hemmetti yksi niistä mies farmaseuteista käy kaiken hyvän lisäksi vielä samalla salillakin kuin minä!

Mutta seuraavan kerran jos minun jonotuslipuke sattuu tälle Neuvosto-byrokraatille, niin suosiolla annan lipukkeeni jollekin toiselle asiakkaalle.

Mutta voi jumankekkale (kun en muuta sanaa nyt keksinyt). Niin tänään aamusella menin toiseen Apteekkiin ja siellä hymyilevä farmaseutti nainen sanoi että jos resepti on kerran uusittu, niin tottakai sinä sen saat !?! - HÄ!
No ei siinä mitään, hän haki dropit ja nyt se pillerilaatikko kököttää tossa mikroaaltouunin vieressä.
Mitä tähän voi sanoa, ilmeisesti tämä maatuska oli Neuvostoaikoina tottunut ”hieman” erilaiseen byrokratiaan.
Eli loppu hyvin kaikki hyvin.
Jos olisin ilkeä ihminen, niin pyöräilisin tämän maatuskan luona heiluttelemassa minun lääkepakettia sen silmien edessä, mutta jääköön.

Taas on se aika vuodesta että ei kestä pienintäkään vastoinkäymistä vittuuntumatta täydellisesti.

Nyt pitäisi uudessa asunnossa lukea asuntokohtainen vesimittari, mutta suuretsintöjenkään jälkeen sitä ei tästä pienestä yksiöstä löytynyt! :face: Ainoa vaihtoehto enää on tuo lattialuukku tuulikaapissa, mutta se ei aukea kirveelläkään.

Vituttaa se, että lähihoitajan työssä pitää olla omaisille aina niin saatanan korrekti. Oikein hienosti pitää silmää räpäyttämättä kuunnella aiheettomat haukut ja myönnellä, että kuinka saatanan paska sitä on!

Nyt pitäisi uudessa asunnossa lukea asuntokohtainen vesimittari, mutta suuretsintöjenkään jälkeen sitä ei tästä pienestä yksiöstä löytynyt!

Oletko varma, että mittari on sisätiloissa? Millainen talo se on missä asut? Usein huoneistokohtaiset vesimittaritkin luetaan samasta kopista, jossa on kiinteistön veden sulkuventtiilit.

Väsyttää niin perkeleesti. Ei viitti nukkua, ettei mee unirytmi sekasin. "Päikkäreitä" turha yrittää ottaa ku mulla ne aina epäonnistuu. (nukun keskellä päivää joku 10h) :zzzz:

Oletko varma, että mittari on sisätiloissa? Millainen talo se on missä asut? Usein huoneistokohtaiset vesimittaritkin luetaan samasta kopista, jossa on kiinteistön veden sulkuventtiilit.

Tjooh, 2003 valmistunut luhtitalo. Ehkä ne sitten on jossain yleisissä tiloissa, pitääpä kysellä naapureilta.

Pistää ton jatkuvan sateen lisäksi vituttamaan nyt kummasti ilmennyt pölyallergia, joka rajottaa mun työskentelyä sähköasentajana. Olen siis vasta toista vuotta opiskeleva ja mahdollisuudet on vaihtaa alaa tai jatkaa vaan pisemmälle insinööriksi asti, mutta arvelluttaa laskea sen varaan. Perkele

Vitun saunalahti ! Pari kuukautta sitten ostettiin modeemi joka ei vittu toimi, saatiin tilalle sit siks aikaa et se alkaa skulaa ni nettitikku varakäyttöön ILMATTEEKS..JA VITUT! Nyt satelee laskuja niin maan vitun perkeleesti, en ole maksamassa.

Tänään oli kuuden tentin putki ohi ja tarkoituksena tänään oli tehdä hyvää ruokaa ja ottaa rennosti. Muuten onnistuin mutta kotiin tullessa huomasin, ettei netti toimi. Melko varmasti nettiboksi rikki, lähdin sitten autolla hakemaan nettitikkua lainaksi, että pääsen viikonloppuna nettiin. Tietysti matkalla auto ilmoittaa laturin tai akun olevan rikki. Vituttaa tämmöiset pienet turhaa vaivaa ja rahankulua aiheuttavat asiat. Eteenkin kun osuivat vielä samalle päivälle... :(

Nuha. Kaikki alkoi 3 viikkoa sitten alkaneesta niskakivusta, pää ei käänny vasemmalle. Nyt kun niska rupes edes vähän helpottaa, vetää alaselkä aivan tuhannenjumiin. Ja kun selästä pääsee, niin kurkku on kipeä viikon, kurkussa valkoisia täpliä, ei kuumetta, vasen korva kipeä, pää tuntuu tukkoiselta mutta ei ole valuvaa räkää. Tänään aamulla herätessä silmä ei aukea kun on rähminyt kiinni, ja kun taistelen itseni vessaan niistämään, saan valehtelematta kourallisen räkää nenästä ekalla puhalluksella. Hienoa. kaiken lisäksi yskittää niin perkeleesti ettei nukutuksi saa. Harmittaa vaan salikortin puolesta kun kk kortti ja puolet jää käyttämättä.

Mua harvoin vituttaa ja nyt on todellakin syytä vituttaa kunnolla.

Kulutin todella, todella monta tuntia siihen, että väsäsin kahta esseetä kouluun ja nyt jostain syystä arvostelussa en ole saanut laisinkaan pisteitä niistä, ikään kuin en olisi palauttanut koko esseitä! 0/5 lukee arvosteluastekolla kohdassani. Ei mua muuten haittaisi tällainen laisinkaan, mutta nämä esseet ovat todella iso osa arvosteluasteikkoa ja kieltämättä vähän pettynyt olo, sillä odotin kiitettävää kummastakin. Mulle esseiden kirjoittelu on aina ollut se helppo osuus.

Jotenkin todella paskat fiilikset tän takia. Noi nollapisteet tarkoittaa sitä, että ikään kuin en olisi palauttanut koko tehtävää, lievä vitutus:/

Back
Ylös Bottom