Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis noissa erikoiskorvattavissa lääkkeissä on tietty raja, miten usein niitä voidaan hakea lisää.
Tyyliin saat ostaa 3kk satsin kerralla, mutta seuraavan kerran voit ostaa lisää, vasta n. 2vko ennenkuin lääkkeesi ovat lopussa. Aikaisemmin et saa ostettua lääkettä sillä kelan korvaamalla summalla.
1kk annos, saat ostaa lisää 5pvä ennen loppumista jne.
Kelasta ei siis tule mitään lappuja, mutta apteekissa tuo tieto on. Eli he mainitsevat aina tuosta, jos olet ostamassa erikoiskorvattavia lääkkeitä, ennen kuin Kelan asettama "raja" on ylittynyt.
Nyt pitäisi uudessa asunnossa lukea asuntokohtainen vesimittari, mutta suuretsintöjenkään jälkeen sitä ei tästä pienestä yksiöstä löytynyt!
Oletko varma, että mittari on sisätiloissa? Millainen talo se on missä asut? Usein huoneistokohtaiset vesimittaritkin luetaan samasta kopista, jossa on kiinteistön veden sulkuventtiilit.
Voi saatanan vittujen perkele :curs: en oo vähään aikaan ollut näin raivona... mä oon kohta uutisissa kun ammun kaikki saatana.
Voi saatanan vittujen perkele :curs: en oo vähään aikaan ollut näin raivona... mä oon kohta uutisissa kun ammun kaikki saatana.