Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, kun Tony Halme ei ole enää keskuudessamme. Kerran satuin istumaan äijän kanssa samassa pöydässä kaljalla. Puhuttiin niitä näitä, erikoinen jätkä se oli mutta kyllä siellä järkeäkin oli mukana. Muutamat julkiset kommentit ja esiintyminen kosketti mun sisintä. Se saatanan jätkä osasi puhua ja ravisuttaa.

Perkeleen nuija, kun meni sekoilemaan viinan ja muiden paskojen kanssa. R.I.P. En unohda sua koskaan.

Jos olisi aurallinen migreeni, niin etenisi särkyvaiheeseen aika nopeasti. Soittaisin lääkärille, jos ei mene kohta ohi, koska nuo voivat johtua siitä, että silmän sisällä on irronnut jotain tms.

Mulla oli nuorena useasti noita migreenejä, joissa näkyi sellaisa kuvioita, tai kirkas sahalaita, joka tyyliin peittää osan näkökentästä. Koskaan ei kuitenkaan särkenyt päätä.

Vituttaa YleX radiokanavan paskanjauhaminen jota tulee aivan liikaa, musiikki on kyllä aivan timanttia. Sekin myös kun kappaleet lopetetaan jo melkein keskikohdassa ja jatketaan uuteen aiheeseen/uutisiin.

Jos tämä vitutus tästä vielä pahenee, niin tulee rytmihäiriöitä. Ei se mitään, että pitää lähtiä Uumajaan tekeen uusiksi jotain nollatutkimusta joka on tehty perkele paremmin jo 80-luvulla, mutta koko saatanan kaupungista ei löydy yhtään hotellihuonetta kolmeksi arkiyöksi. Lokakuussa saatana!

Nyt vaihtoehtoina on joku youth hostel ja siellä kommuunihuone kuuden hipin kanssa tai punkkaaminen rasittavan italiaanon sohvalla. Voi jumalauta.

:curs:

Miehet. Siis oikeasti, miksi pitää käsittää kaikki väärin :face: Tällä hetkellä olen hyvin epävarma asemastani parisuhteemme naispuolisena osapuolena, kun tuo yksi käyttäytyy niin hemmetin neidisti. Miksi pitää kieltää faktat ja mutista omiaan, kun tietää ettei se johda mihinkään.

niin, tai sitten mietin jos sillä on hiilarit ihan nollissa ja ajatteli vaan tulla vähän reenailemaan.

Denral : Käsitit väärin, mua ei siis oikeasti kiinnosta mitä ihmiset tekee saleilla, tai minkäkokoisia painoja ihmiset nostelee, enkä yleensä edes kiinnitä mitään huomiota muihin. Mutta yleensä "hauskimmat" jutut tulee just noilta kokeneemmilta konkareilta, kun ne tekee niin monipuolisesti asioita, että jotkut setit saattaa perustallaajan silmiin näyttää oudoilta.

En viitti kuvailla tarkemmin se saatto olla pakkiksen paita päällä ja jos se lukee tän ni se ravistelee mua ens kerralla.

Mutta siis kuitenkin sellanen et kun se tulee painoille vihasenagressiivisena mulkoillen muille "hiiret nyt lähtekääs vittuun täältä ku MIES tulee treenaamaan" ja tän setit onkin sitten jotai täysin mitättömiä, mitä jokaikine ei salilla käynyt vähän edes urheilua joskus harrastanut mies pystyisi tehdä, ehkä tästä mä revin sen läpän.

Miehet. Siis oikeasti, miksi pitää käsittää kaikki väärin :face: Tällä hetkellä olen hyvin epävarma asemastani parisuhteemme naispuolisena osapuolena, kun tuo yksi käyttäytyy niin hemmetin neidisti. Miksi pitää kieltää faktat ja mutista omiaan, kun tietää ettei se johda mihinkään.

Ei teitä naisia voi kuin käsittää väärin, vaikka käsittäisit oikein, niin sekin olisi teidän mielestä väärin.

Ahdistus.. Pilaa elämää paljon enemmän kun tää keskivaikea masennus, ADD ja unettomuus. Ihan vitusta tällanen

Tietyt farmaseutit.
Saat erikoislääkäriltä reseptin, jolla on suhteellisen järeämpi koulutus kuin farmaseutilta, niin sitten kun menee apteekkiin, niin tiukkapipo farmaseutti ottaa kalenterin esiin ja alkaa laskea, että ei njäitä lääkkeitä saa kuin kahden viikon pjäästä.

Eikä ole ensimmäinen kerta, no kokeilen toista apteekkia, joskus se on onnistunut jos joku tiukkapipo farmaseutti ei antanut, niin kun menee toiseen apteekkiin niin lääkkeet on saatu ilman mitään kalenterin esille ottoa ja ilmoitusta päivälleen milloin ne olisi noudettavissa.
Perkele se on kuitenkin mun apteekki ja olen siellä vakioasiakas, mutta kun vuoro tuli ja kävelin sen farmaseutti ämmän luokse, niin ajattelin heti että taas tää helvetin Neuvostoliittolainen.
Ne vois olla vähän rennompia kun kärrään rahani aina siihen samaan apteekkiin.

Lääkkeet ovat loppumaisillaan, eikä niitä ole enää kuin kolmeksi päiväksi.
Perkele farmaseutti ei ole mikään muu kuin lääkkeen noutaja, eli perse ylös, haet mun dropit, tuot ne siihen tiskille ja minä maksan ja sanon - Kiitos ja näkemiin.

- Jälkikirjoitus: Kyse ei ole lääkkeistä joilla olisi mitään viihdearvoa, ei siis ollut mistään bentsoista kyse.

No, mistäs sitä tietää että lääkepaketti olisi tänään mun kaapissa, kun kokeilen toista apteekkia.

Ootko varma ettei kyse ole Kelasta, joka kitisee?
Tämä varsinkin tulee vastaan jos on erikoiskorvattavia lääkkeitä.

Ootko varma ettei kyse ole Kelasta, joka kitisee?
Tämä varsinkin tulee vastaan jos on erikoiskorvattavia lääkkeitä.

Ei se Kelasta ole ollut ikinä kiinni, ei ne farmaseutit ole koskaan puhunut, ainakaan mulle Kelasta. Eikä minullekaan ole ikinä tullut kirjettä Kelasta, missä ne nillittäis.
Mut voihan se olla että jos olisin saanut lääkkeet kaksi viikkoa aikaisemmin, niin ehkä Kela saattaisi olla yhteydessä apteekkiin, mutta toisaalta Apteekissa he eivät ole ikinä maininnut mitään sellaista, että jos minä nyt annan nämä hieman etukäteen niin he saavat Kelasta hudaa.

Mutta en tiedä, ehkä Apteekki voi kun voikin saada Kelalta jonkinlaisen nootin, jos lääkkeet annetaan liian aikaisin, mutta Apteekissa ne eivät ainakaan minulle ole vedonut Kelaan.

Siis noissa erikoiskorvattavissa lääkkeissä on tietty raja, miten usein niitä voidaan hakea lisää.
Tyyliin saat ostaa 3kk satsin kerralla, mutta seuraavan kerran voit ostaa lisää, vasta n. 2vko ennenkuin lääkkeesi ovat lopussa. Aikaisemmin et saa ostettua lääkettä sillä kelan korvaamalla summalla.
1kk annos, saat ostaa lisää 5pvä ennen loppumista jne.

Kelasta ei siis tule mitään lappuja, mutta apteekissa tuo tieto on. Eli he mainitsevat aina tuosta, jos olet ostamassa erikoiskorvattavia lääkkeitä, ennen kuin Kelan asettama "raja" on ylittynyt.

Voi saatanan vittujen perkele :curs: en oo vähään aikaan ollut näin raivona... mä oon kohta uutisissa kun ammun kaikki saatana.

Back
Ylös Bottom