Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hervannassa olevan kauppakeskus Duon riivaajat (Saunalahti & Fortum). Pysykää saatana siellä kojuissanne älkääkä tunkeko niiden fläppitaulujenne kanssa iholle!
Voi vittu, ainakin seuraavat 4kk onkin ihan vitusti duunia ja deadlineja. Alkaa stressaan hirveästi. Paska fiilis.
Tänään ei minkäänlaista mielenkiintoa reenamiseen. Tuli oltua 45min ja tultua tulokseen että suihkun kautta safkaamaan. Jos sitä sitte huomena paremmin.
Tosta tuli yks juttu mieleen, vaikka ei ihan sama asia ookkaan. Mulla vissiin uniapnea? kun lähes joka yö hengitys pysähtyy nukkuessa. Sitten herään ja tuntuu, että olis ollu pitkään hengittämättä ja ei pysty hengittämään vieläkään. Muutama sekunti ja henki taas kulkee. Joka ikinen kerta hirveä paniikki ja olen ihan varma että tukehdun ja kuolen, kun oon ihan unessa/sekaisin, enkä tiedä mistä on kyse. Sit jostain syystä sylkäisen aina ton "kohtauksen" aikana lattialle tai sänkyyn... Vittu toi on niiiin perseestä.