Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun rillit on hukassa nyt toista päivää. Ne oli mulla päässä eilen illalla. Kävin asunnon läpi järjestelmällisesti, mutta ei löytynyt. Kävin hakemassa sitten piilolinssejä tänään, että jotain näkisi, mutta edelleenkään niitä ei löydy. Silmälasitontut varmaan piilottaneet ne.

Vittu mikä painajainen. Krapulakin on päällä sattuneesta syystä. Arpaonni on siis kohdallaan ja aikaisemmin diagnosoitu imusolmukesyöpä meni romukoppaan ja sain kuulla omaavani vielä vittumaisemman ja harvinaisen pehmytkudossyövän eli Sarkooman. Kuulemma kova kiire on saada mut leikattavaks. Kasvaimen laatu pahinta mahdollista sorttia ja hanakka lähettämään metastaaseja, joita etsitään alkuviikosta. Jos löytyy niin kuulemma ennuste on huono, muuten ei oikein osattu sanoa ennusteesta paikallisessakaan tapauksessa mitään. On tässä sulattelemista ja hitusen jopa vituttaa...
Jaksamista! Koeta muistaa, ettei taistelua ole kuitenkaan vielä hävitty. Metastaaseja ei välttämättä ole. Uskomattoman raskasta aikaa ihan varmasti, mutta taistele!

Itsellä vähän helpompi asia vituttamassa. Auto huollossa kolmatta kertaa tänä vuonna. Huomiseksi pitäisi jostain kehittää 1500€, hyviä ideoita?

Putket täynnä räkää, limaa ja muuta inhottavaa. Urheilua ei uskalla edes ajatella kun nytkin vihloo ikävästi.

Onneksi nämä näyttävät olevan kuitenkin pieniä murheita.

Vähän aluksi pohjustusta tarinalle.
Meillä on ollut melko haastavaa tuon koiruuden ulkoiluttaminen, se kun arkuuttaan haukkuu herkästi kaikki ja kaiken. Varsinkin remmissä. Nyt viimeisen viikon aikana on kehitystä tapahtunut huikeasti ja piskin kanssa on kiva käydä ulkona. Siitä saa välillä olla ihan ylpeä (ei kuitenkaan aina).

Tänään oltiin lenkillä ja koirakohtaamiset sun muut oli menny oikein kivasti. Olin siis kovasti hyvällä tuulella, melko nälkäinen ja väsynyt tosin. Lenkin aivan loppusuoralla, sellaisessa monihaaraisessa risteyksessä, tuli kauempaa vastaan vähän omituisen oloinen ukko. Koira jäi paikalleen tuijottamaan tulijaa eikä malttanu lähteä liikkeelle mun käskystä/kehotuksesta/mikälie huolimatta. Ukko tuli kohti sen näköisenä, että sillä voisi olla jotain asiaa, joten jäin koiran vierelle kiinnostuneena odottelemaan. Ja asiaahan sillä möhömahalla oli. Puhe-etäisyydelle päästyään se totesi väsähtäneesi; "Koira vie omistajaa, eipä ole enne tullut nähtyä". Tämän jälkeen ukko kääntyi ja lähti kävelemään pois. Mä jäädyin ihan täysin ja kommentoin takaisin jotain yleismaailmallista hölynpölyä. Hetken mä toljotin tyhmänä sen ukon perään ennenkuin se iso pyörä tuolla ämpärissä pyörähti niin pitkälle, että ymmärsin joutuneeni vittuilun kohteeksi. Mulla meinas mennä ihan kuppi nurin, koska en voinut ymmärtää miksi joku edes vaivaantuu avaamaan suutaan tuollaisen moskan takia. Olin oikein kovasti lähellä lähteä tuon epämiellyttävän olennon perään ja kertoa hänelle, mitä mieltä olen tuollaisesta käytöksestä. Järki kuitenkin voitti kiukun ja lähdin kävelemään kohti kotia hämmentyneenä, harmistuneena ja täynnä pahaa mieltä.

Tätä kirjoittaessani sain onneksi vähän syötyä, ja nyt koko juttu tuntuukin enää vain hassulta tarinalta. En silti voi käsitää miksi ihmisten pitää olla niin perseestä.
Mutta kiitokset tästä terapiavartista, siirryn pelaamaan pleikkaria iloisin mielin ja sydän täynnä hymyä.

Vähän aluksi pohjustusta tarinalle.
Meillä on ollut melko haastavaa tuon koiruuden ulkoiluttaminen, se kun arkuuttaan haukkuu herkästi kaikki ja kaiken. Varsinkin remmissä. Nyt viimeisen viikon aikana on kehitystä tapahtunut huikeasti ja piskin kanssa on kiva käydä ulkona. Siitä saa välillä olla ihan ylpeä (ei kuitenkaan aina).

Tänään oltiin lenkillä ja koirakohtaamiset sun muut oli menny oikein kivasti. Olin siis kovasti hyvällä tuulella, melko nälkäinen ja väsynyt tosin. Lenkin aivan loppusuoralla, sellaisessa monihaaraisessa risteyksessä, tuli kauempaa vastaan vähän omituisen oloinen ukko. Koira jäi paikalleen tuijottamaan tulijaa eikä malttanu lähteä liikkeelle mun käskystä/kehotuksesta/mikälie huolimatta. Ukko tuli kohti sen näköisenä, että sillä voisi olla jotain asiaa, joten jäin koiran vierelle kiinnostuneena odottelemaan. Ja asiaahan sillä möhömahalla oli. Puhe-etäisyydelle päästyään se totesi väsähtäneesi; "Koira vie omistajaa, eipä ole enne tullut nähtyä". Tämän jälkeen ukko kääntyi ja lähti kävelemään pois. Mä jäädyin ihan täysin ja kommentoin takaisin jotain yleismaailmallista hölynpölyä. Hetken mä toljotin tyhmänä sen ukon perään ennenkuin se iso pyörä tuolla ämpärissä pyörähti niin pitkälle, että ymmärsin joutuneeni vittuilun kohteeksi. Mulla meinas mennä ihan kuppi nurin, koska en voinut ymmärtää miksi joku edes vaivaantuu avaamaan suutaan tuollaisen moskan takia. Olin oikein kovasti lähellä lähteä tuon epämiellyttävän olennon perään ja kertoa hänelle, mitä mieltä olen tuollaisesta käytöksestä. Järki kuitenkin voitti kiukun ja lähdin kävelemään kohti kotia hämmentyneenä, harmistuneena ja täynnä pahaa mieltä.

Tätä kirjoittaessani sain onneksi vähän syötyä, ja nyt koko juttu tuntuukin enää vain hassulta tarinalta. En silti voi käsitää miksi ihmisten pitää olla niin perseestä.
Mutta kiitokset tästä terapiavartista, siirryn pelaamaan pleikkaria iloisin mielin ja sydän täynnä hymyä.

Tämä alko kyllä nyt vituttaan, pitäisivät omista asioistaan huolen..

Itsellä on tapana kuitata tuollaiset nasevalla "haista vittu" kommentilla. Olen ollut aistivinani että mulle on jäänyt aina parempi mieli kuin sille toiselle. Ei näitä onneksi kovin usein satu.

Koiranpentu kohta 4kk ja tekee tarpeensa lähes aina sisälle. Käytännössä pidättelee ulkona ollessaan ja heti sisään päästyä kusee/paskoo lattialle.
Pari kertaa tehnyt kuset ulos ja palkinnu sen herkuilla ja kehuilla mutta ei..

Voi persereikä tätä tautia. Tosi terveellisen tuntusta röhiä tuolta jostain keuhkoputken syövereistä sellasta kovaa limaa ja loppuvaiheessa saatto olla jo punertavaa kun sattus niin saatanasti. Hyi helvetti. Mikään ei maistu niin pahalta kun se lima mitä tuolta nousee.

Ilmeisesti olen tulossa kipeäksi. Tänäänkin palelin koulussa, kun muut valitteli että ois vähän kuuma. Sit kuorrutukseksi vasempaan ranteeseen on tulossa varmaan joku tulehdus, sattuu melkein koko ajan.

Tänään on ollut joku ihme zombejen päivä, kun ihmiset toimii jotenkin usvassa. Silloin kun itse pitäisi tehdä nopeasti asioita ja ihmiset hidastelee minkä vain pystyvät. "Etkö voisi miettiä asioita yhtään hitaampaa ja voisitko vielä madellakkin kenties?" :face:

Tapani mukaan hoidin asiat hyvin ja ajoissa, Venlafaxin 150mg loppu seinään ja resepti loju viel kaapin pohjalla, toine päivä ilman ja iha lepposet kuumotukset. Silmii pystyy melkee liikuttaa ilman et meenaa kaatuu. Vois lähtee viemää respaa vielä kun hengissä on..Joku täälläkin varmaa tietää nää "sähköshokit"

Juu tiedän.. Ite lopetin 50mg pvä satsit kuin seinään ja soi korvissa, kaikki äänet oli hirvittäviä ja valot ärsytti.. Viikon verran kesti ja mietin että aloitan jo uudestaan mokomat. Tosta määrästä en tiedä miten sekasin olis ollu!!

Mä lopetin Cymbaltan, joka on samaa lääkettä kun toi Venlafaxin (SNRI), niin 180mg annoksesta ihan seinään, eikä tullu mitään, vaikka olin lukenu hirveitä kauhukertomuksia ton lääkkeen lopettamisesta. Kaiken lisäksi max on 120mg tossa lääkeessä, menin siis ominpäin nostamaan annoksia.:hyper: Jännästi kyl eri ihmisillä ihan eri tavalla vaikuttaa.:D

Ja sitten pamahti flunssa. Joten vitutukseen voisi ottaa vaikka rommia tai viskiä, mutta kun tuohon jalkaan olen napannut panacodin niin eipä sitten uskalla. Harmittaa kun ei tullut kuuma rommitoti mieleen aikasemmin kun aamulla vaan otin buranaa. Ja sitten pari tuntia sitten panacodin. Harmittaa.... ja vituttaa ja koskee joka paikkaan.

Vituttaa hitaat läskit lylleröt kadulla. Vituttaa myös tavalliset hitaat ihmiset. Vituttaa kun idiootit seisovat 5 min pankkiautomaatilla. Jääkää siihen vielä kattelemaan sitä kuittia ja tarkastamaan että ne kaikki 25e tilillä on tallessa, kyllä mä jaksan seisoa ja odottaa. Vituttaa opiskelijaravintolassa kun typerät pässit ei voi kaivaa sitä rahaa valmiiksi, sitä kaivetaan sitten vasta kassalla. Vituttaa kun niitä vaihtorahoja/pankkikorttia aletaan siinä kassalla tunkemaan takaisin lompakkoon. Pistäkää ne siihen tarjottimelle ja suksikaa vittuun siitä hidastelemasta.

Myöskin, olisko kerrankin liikaa pyydetty, että jos teidän 4 hengen vittupääguidolauma kävelee kadulla vastaan rinnakkain, niin edes joku teistä väistäisi ettei tarvi koukata nurmikon kautta. Kun te vitun neidit kuitenkin alatte itkeä jos kävelen päin.

Vituttaa myöskin Ed Hardyt.

Ja näin.

Ja sitten pamahti flunssa. Joten vitutukseen voisi ottaa vaikka rommia tai viskiä, mutta kun tuohon jalkaan olen napannut panacodin niin eipä sitten uskalla. Harmittaa kun ei tullut kuuma rommitoti mieleen aikasemmin kun aamulla vaan otin buranaa. Ja sitten pari tuntia sitten panacodin. Harmittaa.... ja vituttaa ja koskee joka paikkaan.

Ei haittaa yksi mitään.

Hyvin uskallat ottaa.

Tänään on ollut joku ihme zombejen päivä, kun ihmiset toimii jotenkin usvassa. Silloin kun itse pitäisi tehdä nopeasti asioita ja ihmiset hidastelee minkä vain pystyvät. "Etkö voisi miettiä asioita yhtään hitaampaa ja voisitko vielä madellakkin kenties?" :face:

Hmm... Daiina kirjoittaa vitutusketjuun. Täytynee ottaa tarkkailla tilannetta.

Ihmiset jotka ei vastaa viesteihin tai vastaus tulee n. 3-4 päivän viiveellä. Aina on kuitenki viesti luettu, mut jotenki se vastaaminen tuppaa unohtumaan.

Sporat ja bussit ruuhka-aikaan. Aina jonku vauva rääkyy, ala-astelaiset meluaa ja elämäänsä pettyneet mummot istuu äkäsinä käytäväpaikoilla ja se viereinen tyhjä istuin on varattu sille vitun käsilaukulle. Jos istumaan pääsee ni siihen viereen tulee yleensä aina joku syliinsä oksentanu spuge.

Salin käsipainoalue. Vitun hienoo huomata et kaikki käsipainot on lattialla levällään ku ankan paska. Ensimmäinenkään ei voi olla telineessä. Ja jos sieltä yhenki sopivan sattuu löytään, ni toinen on aina jossain teillä tietämättömillä.

Naisiin liittyvistä jutuista ei varmaan kannata ees alottaa..

Back
Ylös Bottom