Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Töissä vitutti, kotona vituttaa. Toivottavasti elämä lyheni korkean verenpaineen johdosta edes vähäsen..

Vituttaa kyllä niin paljon että meen kohta ampuun torillisen ihmisiä ja mitä luultavammin mulla on niin huono tuuri että siellä ei ole ketään :curs: Vittujen vittu....

Vituttaa niin saatanasti, ettei mitään rajaa!!! Ei oo aikaa rentoutua ollenkaan, ruokailut päin vittua ( massakautta pitäis vetää), saatanan saaatana! Voi vitun työpaikka, kun mulle sysätään kaikki duunit, eikä aika riitä mihinkään muuhun. Pomo on kans yks hinttari vailla elämää, ketä ei osaa kun valittaa.:curs::curs::curs:

Se saatanan mikkihiiri suoraan takana elokuvis potkimas sitä saatanan penkkiä ja räkättämäs pahemmin ku harakka. HAISTA VITTU!

saatanan kusipää, ei edes leffas saanu olla rauhas jumalauta!!!!!!!

Selkä kipuilee..

Sama täällä. Mä toivon että se tajuais amputoida ittensä täysin turhana ja pelkkää kärsimystä aiheuttavana osana.

Fuck ! :(

.. lonkan koukistajat itsellä ihan tukossa..

Piti taas ruveta pelleilemään noiden tramalien kanssa. Pakko lopettaa, ennenkuin huomaa taas, että on mennyt 10kk. Näistä en pääse varmaan koskaan eroon :wall:

Kahessa viimesimmässä aku ankassa ollu joku ihan vitun vanha ja paska mikkitarina, joka on kaikenlisäks liian pitkä! Vittu oikeesti. Vanhojen mikkitarinoiden tilalle jotai parempaa!!!

Ei jumalauta tota yliopistolaitosta. Miten ihmeessä siellä voi luennoitsijat ylipäätään elää kuin pellossa ja olla kantamatta vastuuta yhtään mistään? Tänään on viimeinen päivä ilmoittautua ensimmäisen periodin kurssille, niin eikö yksi sankariluennoitsija lähetä sähköpostia, että kurssien luentoaika muuttuu saman laitoksen sisällä olevan päällekkäisen luennon takia, mutta ei vielä tiedä, mihin se muuttuu. Helvetin hienoa ilmoittautua kursseille, kun ei edes tiedä, pääseekö luennoilla käymään. Jos oikeassa työelämässä joku mokaisi niin, että 3 kuukautta sitten ilmoitettu 100 ihmisen kokousaika muuttuisi, niin kyllä tulisi sille soheltajalle paskaa niskaan. Yliopistolla varmaan vain silitellään päätä, että hyvä kun jälleen kerran järjestetään kunnon show opiskelijoiden kiusaksi. Kyllä meinaa ihan oikeasti vituttaa.

Ei jumalauta tota yliopistolaitosta. Miten ihmeessä siellä voi luennoitsijat ylipäätään elää kuin pellossa ja olla kantamatta vastuuta yhtään mistään? Tänään on viimeinen päivä ilmoittautua ensimmäisen periodin kurssille, niin eikö yksi sankariluennoitsija lähetä sähköpostia, että kurssien luentoaika muuttuu saman laitoksen sisällä olevan päällekkäisen luennon takia, mutta ei vielä tiedä, mihin se muuttuu. Helvetin hienoa ilmoittautua kursseille, kun ei edes tiedä, pääseekö luennoilla käymään. Jos oikeassa työelämässä joku mokaisi niin, että 3 kuukautta sitten ilmoitettu 100 ihmisen kokousaika muuttuisi, niin kyllä tulisi sille soheltajalle paskaa niskaan. Yliopistolla varmaan vain silitellään päätä, että hyvä kun jälleen kerran järjestetään kunnon show opiskelijoiden kiusaksi. Kyllä meinaa ihan oikeasti vituttaa.

Tuo on vielä pientä.

Meikäläisen opinto-ohjelmassa oli syventävä kurssi josta valmistuminen oli kiinni ja joka luennoidaan joka toinen vuosi. Kaikki muu oli mulla jo plakkarissa, ainoastaan tuo yksi kurssi oli käymättä. Noh, kurssi peruutettiin kun luennoitsija iskettiin virkavapaalle rahanpuutteen vuoksi. Kylmästi mulle todettiin että kahden vuoden päästä voit kokeilla uudestaan josko silloin kurssia luennoitaisiin. Korvaavuuksia ei ollut.

Joten: maisterinpaperit tuli viidennen vuoden kevään sijaan kahdeksannen vuoden syksyllä (1-periodissa). Simmosta.

Ja yliopistolaitoksen rahoitushan muodostuu siitä miten paljon tutkintoja se tahkoaa ulos. Eli virkavapaalle laitettaessa säästetyt rahat kyllä meni siinä kun meikäläinen + pari muuta ei valmistunutkaan ajallaan. Luojan kiitos on jo valmistunut... muistuu kyllä mieleen se tunne että yliopisto ei huomaisi ainakaan viiteen vuoteen jos jokaikinen opiskelija yhtäkkiä lopettaisi opiskelut kesken.

Vittu että ärsyttää ja kyllästyttää. Olisin varmaan jo seonnut ilman musiikkia.

helvetin kerjäläiset!! itelläkään ole saatana rahaa nii sit jotkut vittu tuleevat oven taakse kerjäämään, nyt kävi ihan varmaa suomalainen akka taas!! pitää nyt keksiä jotai oveen että jättäävät pimpuutamatta mun ovee! onko kellää mitää hyviä ehdotuksia mitä voisi laittaa? jotai repäisevää kuvaa tai tekstiä?

Kahessa viimesimmässä aku ankassa ollu joku ihan vitun vanha ja paska mikkitarina, joka on kaikenlisäks liian pitkä! Vittu oikeesti. Vanhojen mikkitarinoiden tilalle jotai parempaa!!!

Tämä kyllä vituttaa myös, joskus paskalla istuessa luen Aku Ankkaa ja pitäs kääntää lehti sivuttain et sen voi lukee, heitän sen pöntöstä vaan muun paskan sekaan.

Lisäksi se, että dieetti alkoi tossa pari pv sitten ja nyt jo vituiks, eiköhän se tästä.

Toi exä saa kyllä touhuillaan vereni kiehuun. Puhun kuin kuuroille korville. Kolme viikkoa olen pyytänyt, että ottaisi hiukan
osaa lasten vaatekuluihin ja ostaisi uusia vaatteita. On lupaillut. No mitään ei ole tapahtunut. Olen koot jopa kertonut tekstieviestillä. No tänään toi kassin käytettyjä vaatteita. Katsoin kassin sisältä. Vaatteet on kooltaan 6-7 -vuotiaille lapsille.
Olin että mitä ihmettä. Olin pyytänyt selvästi 1- ja 4-vuotiaden lasten kokojen vaatteita.
Siis ei kuuntele yhtään ja tuo mitä vaatteita sattuu.. ja kun kysyin asiaa niin sanoi, että hänen nykyinen naisensa oli pakkaillut
mulle vanhoja lastensa vaatteita. Mitä ihmettä.. ja koot ihan mitä sattuu.. tällaista tämä on. Tuntuu että toi ihminen on ihan idiootti, kun ei kuuntele yhtään mitä sanon.

Back
Ylös Bottom