Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koko viikko treenamatta, maanantaita lukuunottamatta keskiviikosta lähtien ollut kurkkukipua perjantaina iski flunssa, nyt vuotaa nokka jatkuvasti sekä yskä päällä vituttaa tää kipeenä olo ihan muutenkin kuin salin osalta, meni viikonloppukin vituiks ois varmaa ollu tilaisuus nähä kavereita pitkästä aikaa, mut eheei.

Lisäks vituttaa muutenkin sen verran, että taidan mennä suosiolla nukkumaan.

Lähemmäs kymmenen vuoden seurustelu, josta viisi avoliitossa, taisi mennä viikonloppuna vituiksi. Oon joskus luullu tietäväni miltä tuntuu kun vituttaa.. en tienny.. nyt tiiän. SAATANA!!!

Ja normaalisti koirat ja kämpät sun muut löytyy... Viina on viisasten juomaa. En kuitenkaan pettäny enkä pieksäny, jos jotain positiivista haetaan.

No jos nyt en sanois kuitenkaa kovin tarkkaan, kännistä sekoilua.. oon oppinu välttään sitä aika hyvin viime aikoina mutta nyt näköjään lipsahti. Katoaa totaalisesti kontrolli aina kun mennään tietyn pisteen yli enkä seuraavana päivänä muista mitään. Se ei yksinään varmaan olis eroa aiheuttanu mutta kun tässä viimenen vuosi on ollu jo hänen puoleltaan sellaista "katotaan tuleeko tästä mitään" hommaa ja itellä olis haluttanu vielä kokeilla nii oon saanu sen puhuttua aina siihen että katellaan nyt sitte vielä.

Luulen että se sai nyt sellasen hyvän syyn millä hoitaa tämä homma loppuun.

Vittu et on alaselkä jumissa. Särkee lihaksia. En saa niitä millään venymään. Fysioterapeutti on ainoa joka ne saa hyvin auki mutta ei oo rahaa...

Mulla meni kanssa selkä jumiin eilen kun menin suoraan sanottuna nuolemaan pillua ja naksahti selkä kun olin hommissa... Nyt on oikee jalka puutununut..
Shit happens!

Sali mis koskettelen rautaa / raudan kovii äijjii, meinaa mennä kiinni 4kk päästä. Itku herkässä..Mitä mä poloinen sitten teen? Ei mulla ole rahaa saatika aikaa ja vaik oiski ni mikään ei korvaa tätä salia, missään ei ole sitä rauhaa ja tunnetta, sitä hajua ja lämpöä..Taitaa mennä loppuelämä viereisessä metässä kiviä nostellessa..kyllähän tuo nyt vituttaa.

Vituttaa eukko. Lähtee viikoks ryyppäämään ja vanhoja kavereita kattelemaan, ei siinä mitään. Tänään sitten soittaa vasta kortin saaneen kaverinsa kanssa että ajettiin tossa kuuttakymppiä ylinopeutta tutkaan mut onneks ei kortti lähteny kaverilta. Siis vittu ajattelisitte nyt vähän edes. Siltäkin kumminkin mennyt tässä parin kuukauden sisään 4 kaveria ylinopeuksilla ulosajoissa (kokeneemmat kuskit vielä) ja yks halvaantunu. Hyvä että poliisit pysäytti mut vittu olis saanu viedä kortin ja pistää autokouluun uudestaan asenteita miettimään. Perkele käyttäkää nyt tervettä järkeä liikenteessä. Tekis mieli vetästä vitutuskännit mutta huomenna vielä vituttava aamuvuoro.

Back
Ylös Bottom