Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei nyt vituta ankarast mutta silleen semisti ihmetyttää että taas kun tilasin Wrangelta tavaraa niin osa jäi jälkkäriin eikä tietoa milloin tulossa vaikka nettikaupan mukaan varastosta pitäisi löytyä. Ei kuitenkaan käsittääkseni mikään autotalli kioski tuo ko firma.

Tekisi mieli pikku ostoksissa suosia suomalaista kun ero sakemannien hyväksi on vain muutaman euron mutta samana päivänä tilatut pyöräilyasusteet tuli saksasta samalla postikululla päivää aikaisemmin kotia asti (ilman jälkitoimituksia) että ei kai tässä auta kun alkaa tilaamaan saksasta kaikki...

Kesälomalla jäi fysion määräämät kropanvemputtelut väliin, nyt on sitten olkapää kipeä.

Nikita onko työpaikkasi koivuhaassa? :) kuullostaa hyvinkin tutulta

Ei ole. En voi näin julkisesti kertoa työpaikkaani, mutta ymmärtäisitte jos kertoisin. Työskentelen itsenäisesti:)

Mikä tänään vituttaa? Pitäis tehdä tekemättömiä töitä töistä, vaikka samalla on myös mun lomaviikko - mikäs sen parempi tapa viettää loma!

Siis joudut tekee lomalla töitä? Ei sen noin pitäisi mennä. Etkö sinä pidä kiinni oikeuksistasi jos palkasta vähennetään vahinkoja ja joudut lomalla tekemään töitä? On kyllä tosi kumma työpaikka, kuulostaa siltä että olet jokin aupair tms. jota kusetetaan.

Siis joudut tekee lomalla töitä? Ei sen noin pitäisi mennä. Etkö sinä pidä kiinni oikeuksistasi jos palkasta vähennetään vahinkoja ja joudut lomalla tekemään töitä? On kyllä tosi kumma työpaikka, kuulostaa siltä että olet jokin aupair tms. jota kusetetaan.

Ehei, työskentelen siis itsenäisesti ja tavallaan lomat on epävirallisia ja täysin omakustanteisia - tämänhetkinen "loma" ei ole varsinainen loma, josta maksetaan palkkaa vaan teen ainoastaan muutaman tunnin päivittäin(täydellä palkalla). Työllistän itseni ja minulla on useampi työnantaja ja oikeastaan se oli oma mokani ettei minulla ollut vakuutukset kunnossa. Ei ole mitään mihin voin valittaa, voin ainoastaan purkaa työshteeni niin halutessani. En ole aupair.

(Ja nyt loppuu offtopic.)

Voi helvetti. Sain eilen taman illan vapaaksi jotta paasen pelaamaan beach futista ja vastapalvelukseksi lupasin tulla lauantaina aikaisemmin vaikka se venyttaakin tyovuoron siihen kevyeeseen 17 tuntiin. Nyt sitten soitettiin etta joku on saanut saikkua joten mut tarvitaankin taksi illaksi toihin. Kai ma nyt sit menen, en ma mitaan futista olisikaan halunnut pelata...

Ihmisten piittaamattomuus, itsekkyys ja kusipäisyys ennen kaikkea.

Näin tilanteen missä nainen törmäsi autolla kissaan kaupunkinopeuksissa ja nainen tottakai sitte pysähty siihen, koitti saada autoa tien sivuun muttei kuitenkaan onnistunut niin että ohi olisi päässyt. Kissa tosiaan jäi henkiin ja aika pahan näkösesti vaelsi siinä sitten keskellä tietä... Niin takana oleva mulkku painaa torvea niin saatanasti kun ei heti pääse ohi. On se nyt v*ttu kumma kun pitää vaan sitä omaa napaa tuijottaa, onhan se nyt ihan maailmanloppu jos matka-aika piteneekin 5-10 min sen takia että ottaa muut huomioon. Toivottavasti kyseinen mulkvisti joutuu ite tilanteeseen jossa toivoo muilta hieman ymmärrystä ja huomioonottamista ja saa vastaukseksi keskisormen.

Nää mukamas maailmanomistajat sais joku viedä saunan taakse ja sillä selvä. Kiitos helpotti.

Refluksitauti ollut harvinaisen vaikea muutaman päivän ajan... Noh, eiköhän se kohta taas rauhoitu kun saa safkauksen tasoittumaan.
Painoa tullut 1 kg lisää vaikka tuntuu että viimeiset kaksi päivää on menty reiluilla miinuksilla, ja siltä myös tuntuu/näyttää. Kumma juttu, läskiäkö sitten kai.

Ann89: Kenties se ei nähnyt sitä kissaa? Jos näki niin olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Enemmän pitäisi olla liikenteessä kärsivällisyyttä.

Noita liikenteessä pyöriviä mulkkuja varten olen viime aikoina kehittänyt hyvän rangaistuskeinon:
jos esim. vilkutat liikenneympyrässä vasemmalle, kiilaat toisen eteen tms. niin palkattu katupartio (neljä isoa korstoa) lähtisi pakettiautollaan perääsi, pysäyttäisi sinut ja sitten pieksisi sinut siihen tien varteen.
Lopuksi sanoisivat "Älä enää törttöile tuolla lailla", "muista että ympyrässä vilkutetaan poistuttaessa" jne...

Kunnon opetus kerralla ja lopuksi sanallinen kertaus.

Aamulla lähin töihin, starttasin hiacen tulille ja lähdin ajamaan. Se jo vitutti.
Noo, onneks 100 metrin matkan jälkeen oikeanpuoleinen rengas puhkeaa.
Ei saatana

Ihmisten piittaamattomuus, itsekkyys ja kusipäisyys ennen kaikkea.

Näin tilanteen missä nainen törmäsi autolla kissaan kaupunkinopeuksissa ja nainen tottakai sitte pysähty siihen, koitti saada autoa tien sivuun muttei kuitenkaan onnistunut niin että ohi olisi päässyt. Kissa tosiaan jäi henkiin ja aika pahan näkösesti vaelsi siinä sitten keskellä tietä... Niin takana oleva mulkku painaa torvea niin saatanasti kun ei heti pääse ohi. On se nyt v*ttu kumma kun pitää vaan sitä omaa napaa tuijottaa, onhan se nyt ihan maailmanloppu jos matka-aika piteneekin 5-10 min sen takia että ottaa muut huomioon. Toivottavasti kyseinen mulkvisti joutuu ite tilanteeseen jossa toivoo muilta hieman ymmärrystä ja huomioonottamista ja saa vastaukseksi keskisormen.

Nää mukamas maailmanomistajat sais joku viedä saunan taakse ja sillä selvä. Kiitos helpotti.

Mua taas vituttaa liikenteessä muijat, jotka eivät osaa parkkeerata autoaan vaikkapa nyt taskuparkkiin alta 10 minuutin.

Ja ehkäpä tuolta naiselta olisi ollut peliliike ajaa hieman eteenpäin, kääntyä ja ajaa eläimen yli uudestaan, jotta se kuolee eikä kidu. Näin neuvotaan jo autokoulussa, koska harvalla riittää kantti eläimen lopettamiseen käsin. Oravaa ja supikoiraa olen ihan henkilökohtaisesti joutunut kohtelemaan edellä mainitulla tavalla. Ja kannattaa alkaa puhumaan noista 5-10 minuutin matka-ajan pitenemisistä sitten, kun itse ajat vaikkapa yli 50 tuhatta km vuodessa. Ei kauheasti kiinnosta ajella alinopeutta ajelevien tai odotella avuttomien parkkeeraajien takana. Asiallisesti silti voi käyttäytyä.

PS. Kissat saa toki mun puolesta liikkua vapaana mutta omistajat kyllä tietää siitä tulevat riskit.

PS. Kissat saa toki mun puolesta liikkua vapaana mutta omistajat kyllä tietää siitä tulevat riskit.

Kissahan on Suomessa vapaana kulkiessaan lainsuojaton ja laki antaa oikeuden lopettaa pihaan tulevan kulkukissan. Omistajan vika, jos se "kulkukissa" on 1000 euron rotukissa. Ei toki tarkoita, että autolla tähtäisin jokaiseen tiellä olevaan kissaan, mutta en kyllä ala liikennettä vaarantamaan äkkinäisillä väistöliikkeillä.

Kolmatta viikkoa yskin niin että uni katkeaa neljän maissa ja aamulla väsyttää. Poskiontelot tuntuu ku niissä ois sementtiä mutta jo toinen terkkarikäynti vahvistaa ettei sielä ainakaan tulehdusta ole. Ääni on niin tohjo että lauluharkat ei tuu kysymykseenkään, eikä salille kehtaa lähteä kun pelkää että tauti vielä tästäkin pitkittyy. Vituttaa niin ette henki kulje. Sit pitäs vielä seisoa asiakaspalvelutyössä koko päivä. Jes.

Vituttaa, koska en luultavasti pääse tänään treenaamaan koska oksensin heti herättyäni ihan perkeleesti, ripulikin on. Olo on hieman tyhjä.

Back
Ylös Bottom