Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missä kohtaa olen sitä mieltä, että alinopeutta ajavat voivat aiheuttaa vaaratilanteita? Seuraavassako?
Olis varmaan pitänyt jatkaa tarkennuksella, kun menee niin vaikeaksi. Eli alinopeutta ajava vaaraa aiheuttava kuljettaja voisi tarkoittaa esimerkiksi traktoria, joka tulee alinopeutta päätielle ilman huomiovaloja pimeällä kelillä ja sitten sitten käy takaa tuleville autokuskeille hullusti. Mutta nyt kun on puhuttu lähinnä ohitustilanteista, niin siihen edelleen sanon, että se on ohittajan vastuu - ei ohitettavan. Mikäli siis puhutaan nyt vain siitä, että ohitettava ajaa vaikka nyt sen 20 km/h hitaammin kuin muut, eikä tilanteessa ole muuta moitittavaa.

Mistään välillisestä syyllisyydestä on siis aivan turha ruveta lässyttämään, jos joku ajaa hitaammin, mutta muutoin moitteettomasti (viittaan siihen rekka-esimerkkiin, minkä annoit aiemmin).

Joo kyllä mä niin tosta käsitin. Totuus nyt vain on se, että ohitukset aiheuttavat vaaratilanteita. Ja onhan se totta, että vastuu on aina loppupeleissä ohittavalla, mutta tolla logiikalla viinakaan ei aiheuta ongelmia, vaan ne käyttäjät, koska niiden vastuullahan se juominen on.

Mutta joo, kaksi sivua ollaan väitelty asiasta, joten eiköhän lopeteta, ennen kuin tää keskustelu alkaa vituttamaan ihmisiä. Ollaan varmaan samaa mieltä, että hitaasti ajavat aiheuttavat vaaratilanteita, mutta loppupeleissä vastuu on ohittavalla. Teille riittää, että syyllinen löytyy (ohittajasta), mua ei taas kiinnosta, kuka se syyllinen on kolareihin, vaan se, mikä niitä aiheuttaa. Kai tässä pitää onnitella teitä vähemmistöön kuuluvia, joilla hermot ja aika riittää körötellä pitkät matkat hieman hitaammin. Mua se köröttely vituttaa edelleen, kuten suurinta osaa autoilijoista.

Mä kyllä ajelen kuuttakymppiä jos siltä tuntuu. Ei paljoa kiinnosta suurten logistiikkafirmojen intressit. Yhtä vähän kiinnostaa duunissa rehkiä ylitöitä, että osakkeenomistajat saisivat enemmän voittoa. Mun ohjenuorana muiden ihmisten kanssa toimimiseen on laki ja tekemäni sopimukset. Lain puitteissa suotavaa on ajaa sellaista tilannenopeutta, kuin itsestä hyvältä tuntuu eikä missään tilanteessa ylinopeutta. Hyväksyn kyllä myös sen faktan, että papparaisuuteni vituttaa monia oman elämänsä räikkösiä.

Laki ei myöskään velvoita sua avaamaan vanhukselle ovea. Mutta juu, kyllähän niitäkin ihmisiä löytyy, jotka eivät anna tilaa, jos toinen haluaa vaihtaa kaistaa tms. eikä heitä mikään velvoitakaan siihen. Sun tilanteessa olisi kohteliasta ruuhkassa väistyä tien sivuun, jos kerta kiire ei ole, mutta siihenkään sulla ei tietenkään ole velvollisuutta.

Verottaja. Kaiken se saatana vie. Ja sitten joku melonileuka on sitä mieltä, että eläkkeelle pitäis lähteä kahdeksan kymppisenä. Ok, mutta miksi vitussa mä sitten maksan jotain eläkemaksuja palkastani ton jäätävänä verotuksen lisäksi, kun en kerta ikinä tule eläkkeelle jäämään?

Vittu mä elä kasikymppiseks asti. Tai jos elän niin olen siinä vaiheessa ollut jo omaehtoisella eläkkeellä parikymmentä vuotta. Valtion eläkettä en tuu ikinä näkemään, se on varma.

"Työuria on pidennettävä kasikymppiseks, muuten ei massit riitä hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitoon", VITTU KATTOKAA NYT SAATANAN LEGOSANKARIT MIHIN NIITÄ VERORAHOJA TUNGETTE. JOS EI RAHAT JOHONKIN RIITÄ NIIN SITTEN SITÄ EI SAATANA HANKITA.

perkele.

Verottaja. Kaiken se saatana vie. Ja sitten joku melonileuka on sitä mieltä, että eläkkeelle pitäis lähteä kahdeksan kymppisenä. Ok, mutta miksi vitussa mä sitten maksan jotain eläkemaksuja palkastani ton jäätävänä verotuksen lisäksi, kun en kerta ikinä tule eläkkeelle jäämään?

Vittu mä elä kasikymppiseks asti. Tai jos elän niin olen siinä vaiheessa ollut jo omaehtoisella eläkkeellä parikymmentä vuotta. Valtion eläkettä en tuu ikinä näkemään, se on varma.

"Työuria on pidennettävä kasikymppiseks, muuten ei massit riitä hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitoon", VITTU KATTOKAA NYT SAATANAN LEGOSANKARIT MIHIN NIITÄ VERORAHOJA TUNGETTE. JOS EI RAHAT JOHONKIN RIITÄ NIIN SITTEN SITÄ EI SAATANA HANKITA.

perkele.

Helppo se on käteisen ja urpilaisen niitä muutoksia tehä ja pedata parempia eläkeratkasuja omalle sukupolvelleen, itseni ikäisten sukupolvi se on joka ne lainat yms sit maksaa. Se on ku kerran päässy leveemmän leivän syrjään kiinni ni unohtuu ne muut.

Ja silti vittu suomalaiset äänestää noi samat urpot sinne kalifeiksi joka vitun kerta.

Samaa mieltä. Harmi kun eduskuntataloa ei ole rakennettu palavasta materiaalista.

Edit: Eihän se talon vika tosiaan ole, vaan..

- - - Updated - - -

Sitten vielä järjestetään joka vuosi peruskoulun oppilaille retkiä Eduskuntaan. Itse kävin joskus kanssa.

Kuinka vaikeaa sen säätilan ennustaminen nyt ihan oikeasti voi olla 10h päähän? Myöhään illalla katsoo ennusteen niin luvataan +23 ja pelkkää aurinkoa koko päivä ja nyt kun tuonne ulos katsoo niin hyvä jos +15 menee rikki ja mitään muuta kun pilveä toisensa perään. Yritä tuon mukaan sitten suunnitella ohjelmaa.
Totta, ei niihin kannata luottaa kuin jotain muutaman tunnin eteenpäin ja esim. Forecan paikkakuntien 10 päivän sää on ihan turhaa kun ei ne osaa edes seuraavaa päivää ennustaa.

Mä en vittu tajua, että minkälaisille miehille nämä nykyajan muotiliikkeet suunnittelee vaatteensa. Itse olen 194 pitkä ja painoa löytyy sellaiset 100kg, joten mä en ole edes lihava vaan enemmänkin laiha, mutta silti mä en löydä mistään farkkuja tai jos satun löytämään niin ne on isoimmat mahdolliset, mitä kaupasta löytyvät..
Sama juttu paidoissa. Onneks menee vielä XL koko, mutta vittukun suurin osa on tälläisiä S-M ja näitä XL- kokojakin on vain ne muutama, jotka ovat yleensä aina menneet..

Mä en voi käsittää, kun kyseessä on kuitenkin ''nuorten aikuisten'' vaatekauppa niin saatanan saatana..

Kohta mä joudun kulkea alasti, koska mä en mihinkään BIG vaateliikkeeseen mene!!

^ Et oo sattumoisin nähnyt nykypäivän miesten muotinäytöksiä? Nehän on helvetin laihoja joten vaatteetkin suunnitellaan varmaan niille.

^ Et oo sattumoisin nähnyt nykypäivän miesten muotinäytöksiä? Nehän on helvetin laihoja joten vaatteetkin suunnitellaan varmaan niille.

Ei vaan löydy kaille sopivia. Esim. duunissa on 19v. poitsu minkä pitäisi pitää turvakenkiä. Kengän koko about 50, ja sellaisia ei edes valmisteta edes tilauksesta (kysytty kaikki tehtaat läpi), koska joutuisivat tekemään koneisiinsa niin isot muutokset, ettei se kannata.

Se tunne kun tulee takas autolle ja :curs:

20120811_165113_640x480.jpg

Carlsberi

Kyllä niitä kenkiä pitäis isojakin löytyä, koska mun duunipaikassa on kanssa yks parimetrinen kaveri jolla on mono 49-50 paikkeilla. sieviläiset taitaa sillä muistaakseni olla.
Mua semisti vituttaa se ,että en ymmärrä miten saatte tollasen hienon kopiointi jutun toho! :face:

No saatana laiha minäkin olen tai ainakin aikaisemmin niin olen luullut :face:
Ei mulla rasvat ole hirveän korkealla, kun vatsapalikat kuitenkin hyvin kaikki näkyvät.

Ei oo kengissä ollut mitään ongelmia ikinä, koska jalka on kuitenkin vain 46, mutta housut. Aina liian lyhyet tai sitten ei vyötärölle löydy sopivia..

Carlsberi

Kyllä niitä kenkiä pitäis isojakin löytyä, koska mun duunipaikassa on kanssa yks parimetrinen kaveri jolla on mono 49-50 paikkeilla. sieviläiset taitaa sillä muistaakseni olla.
Mua semisti vituttaa se ,että en ymmärrä miten saatte tollasen hienon kopiointi jutun toho! :face:

"Vastaa lainaten"

Huominen yövuoro tuleekin valvottua ihmisen kanssa, joka ei lähtökohtaisesti töissä persettään liikauta. Ei vittu sentään! Onneksi on viimeinen yövuoro piiiitkään aikaan!

No saatana laiha minäkin olen tai ainakin aikaisemmin niin olen luullut :face:
Ei mulla rasvat ole hirveän korkealla, kun vatsapalikat kuitenkin hyvin kaikki näkyvät.

Ei oo kengissä ollut mitään ongelmia ikinä, koska jalka on kuitenkin vain 46, mutta housut. Aina liian lyhyet tai sitten ei vyötärölle löydy sopivia..

Kun löydän sopivan pituiset farkut niin lahkeet on liian ohuet. Sitten kun löydän farkut jossa lahkeet on sopivan leveät niin ne on liian pitkät.

Vituttaa: langaton netti+maaseutu+yritä pelata netissä=ultimaalinen vitutus netin nykimisestä ja pingin heittelemisestä 80-300 =( tasa-arvoa :(

Back
Ylös Bottom