Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vanha pappa tuli kyselemään neuvoja, miten vahvistaa syöpähoitojen heikentämiä jalkalihaksia.

Sitten se kysyi, että "Täältä saliltako saa niitä testosteroni-tabletteja?"
Jonkun taikaheilurin mukaan oli testot alhaalla ja estrot korkealla. :lol2:

Tuli tässä toinenkin mieleeni mitä tapahtui erään keski-suomalaisen pikkukaupungin salilla! Kävin siellä treenaamassa kun olin käymässä vanhempieni luona. Treenini olivat puolessa välissä kun kaikkien tuntema kylähullu saapui salille. Hänellä oli päällään joku kimonotyylinen karate-kid asuste, selässä Toyota-logo, vyötäröllä joinlainen ohut musta vyö ja otsalla hikinauha. Jo sisääntulo oli niin näyttävä että koko sali tuntui pysähtyvän: Kaveri kumarsi ovella ja huusi HUAAA! Tämän jälkeen jäppinen käveli suoraan peilin eteen, potki siinä miten sattui, huutteli ja kumarteli välillä peilikuvalleen, tätä jatkui noin puoli tuntui kunnes tyyppi poistui huudon ja kumartelun kanssa! Täytyy sanoa että keskittyminen omaan suoritukseen herpaantui.

littledragon67 sanoi:
Mutta, mutta... diilit: "ollaan aikuismaisesti vain hieman yhdessä, tapaillaan toisiamme, mutta molemmilla on myös oikeus nähdä muita ja tehdä mitä sattuu huvittamaan" eivät toimi. Ihmissuhteisiin ja toisesta välittämiseen sisältyy aina jollain tasolla myös mustasukkaisuus ja mielestäni mikään toiminta, joka lietsoo mustasukkaisuutta ei ole kovinkaan hyvästä. Ennemmin tai myöhemmin ainakin toinen osapuoli loukkaa noissa moniavioisuusleikeissä sielunsa. Tiedossa on yleensä ainakin riittämättömyyden tunnetta ja pahaa mieltä... Ja liian usein mustasukkaisuudesta on todella lyhyt matka ihan puhtaaseen helvettiin.

Tiedän, että nuo katsellaan molemmat hieman ympärillemme- sopimukset ovat houkuttelevia silloin kun ei ole varma paristaan ja haluaisi ilman pettämisen painolastia tutustua vieraan lihan iloihin(?). Mutta jos ihmisestä löytyy ns. munaa niin silloin pelaa vain yhden arvan kerrallaan, ihan loppuun saakka ja vasta sitten siirtyy seuraavaan. Tulella leikittäessä yleensä joku kärventyy - ja joskus pahastikin :( Ja kun itse pelaa ainoastaan yhtä korttia, niin tietää ainakin tehneensä oikein, kävi sitten suhteessa kuinka kävi.

Olen täysin samaa mieltä, hyvin sanottu :kippis1:

Strappado, totesit että pelimiestä sussa ei ole eikä tule, (mikä tosin tuossa tilanteessa on hassua...) mutta jos näin on, niin pidä toi linja! Pelaamisella ei voita ihmissuhteissa.

Jos mimmi X ei susta kiinnostu enää kun et juokse tapaamassa entisistä tai käy panemassa Y:tä, niin hei, ei se ole sua varten :love:

Kyllä tuli spede olo kun ojentaja revähti kapeeta penkkiä tehdessä,hurjalla 50kg painolla ja painot tippui rinnalle. onneks oli porukkaa vierellä auttamassa.

-Nina- sanoi:
Strappado, totesit että pelimiestä sussa ei ole eikä tule, (mikä tosin tuossa tilanteessa on hassua...) mutta jos näin on, niin pidä toi linja! Pelaamisella ei voita ihmissuhteissa.

Joo, pelimiestä minusta ei saa tekemälläkään, paljon mieluummin olisin ns. yhden naisen mies, siksi minä tässä nyt valitankin. Itsekin ihmettelen miten tähän tilanteeseen olen ajautunut.

-Nina- sanoi:
Jos mimmi X ei susta kiinnostu enää kun et juokse tapaamassa entisistä tai käy panemassa Y:tä, niin hei, ei se ole sua varten :love:

Hmm, tarkemmin kun ajattelee niin noin saattaa tosiaankin olla. Suoraan asiaa kysymällä vastausta ei koskaan saa, joten pitänee nyt ottaa suhteessamme vähän takapakkia ja katsoa pysyykö neiti vierelläni. Pikku hiljaa tässä alkaa tuntua, että neiti X pitää minua hieman "varasijalla", eli jos paine pusseissa pakottaa lähtemään "vieraisiin", hän yrittää estää siinä minua, mutta mikäli päätän pysyä hänessä kiinni, hän itse lähtee etsimään parempia ehdokkaita. Kiitos kommentistasi. :haart:

N.O.Kummonen sanoi:
Järjestys on kaiken A ja O. Ketään ei saa dumpata ennen kuin joku on varmistettu. Cobrakin on kärttyinen, jos ei saa! Juttele ykköselle ensin ja sitten kakkoselle jne. Ole rehellinen ja keskustele siitä, että tuollainen pelleily vituttaa Cobraa ja se saa riittää. Jos nainen ei pysty sanomaan mitä se susta haluaa ja missä te oikein menette, niin ei kai se susta mitään halua ja ehkette mene missään.

En minä sitä exääni nyt lopullisesti vielä dumpannut, sanoin etten ainakaan nyt pääse häntä tapaamaan, katsellaan myöhemmin. Samaa mieltä olen kanssasi, suoran vastauksen kun kerrankin saisin, ja mikäli sellaista ei sitten löydy, niin täytyy tosiaan siirtyä seuraavaan kohteeseen. Cobra ei sammaloidu paikoilleen, Cobra on toiminnan mies.

Tänään salilla joku n. 2m 65kg sälli oli tekemässä penkkiä. Broidin kanssa siinä odoteltiin ja odoteltiin, todettiin vain että kaverilla ei ole mikään kauhea kiire tehdä. Siinä sitten alettiin katsoa tarkemmin, niin kaveri teki 6-8 toistoa kerrallaan, karmea runkkupenkki ja sitten 5min (kirjaimellisesti) palautus. Eipä siinä mitään, kun sitten velipojan kanssa päästiin tekemään, niin kaveri tuli vielä neuvomaan tekniikkaa. Kehotti nostamaan persettä penkistä, saa kuulema isommat painot ylös sillä tavalla.

Ihme :david:, 5min palautukset ja sitten vielä kehottaa tekemään runkkunpenkkiä isompien painojen toivossa. Minuahan tuo salimaksimi penkissaä kiinnostaa yhtä paljon kuin pillu "perämiestä".

Vituttaa seuraavat asiat:

1.Kroonisesti paskana olevat niskat.
2.Uusin MD ei tule millään!
3.Kouluhommia pitäis tehdä, mutten ole saanut aikaiseksi.
4.Paino ei tipu toivotulla tavalla.

Mutta, onneksi olen löytänyt loistavan hierojan, kotiasiat on hyvällä mallilla ja hiljaa hyvä tulee painon ja koulunkin suhteen;)

thymorg sanoi:
Ihme :david:, 5min palautukset ja sitten vielä kehottaa tekemään runkkunpenkkiä isompien painojen toivossa. Minuahan tuo salimaksimi penkissaä kiinnostaa yhtä paljon kuin pillu "perämiestä".

Mulla on muuten isoissa liikkeissä helposti 5 min palautukset, vaikka kehomielellä treenaan.

Mutta toki aika hölmöä alkaa neuvomaan tuolla tavalla..

lasikuitujeesus sanoi:
Mulla on muuten isoissa liikkeissä helposti 5 min palautukset, vaikka kehomielellä treenaan.

Kukas nyt on neuvonut ja ketä? Thymorgiahan neuvottiin tuon penkkispeden toimesta. Minkäs takia lasikuitusjeesus pitää 5 min palautukset penkissä?

Tomi sanoi:
Kukas nyt on neuvonut ja ketä? Thymorgiahan neuvottiin tuon penkkispeden toimesta.

Niin aivan. Tarkoitinkin juuri että tyhmää penkkispedeltä neuvoa tekemään runkkupenkkiä. Ihmettelin vain sitä, miksi 5 min palautukset ovat :david: .

Tomi sanoi:
Minkäs takia lasikuitusjeesus pitää 5 min palautukset penkissä?

Koska ylijumala K.P.Ourama sanoo niin :D

Penkissä ei kyllä taida olla itsellä aivan noin iso palautumisaika. Isoilla liikkeillä meinasin lähinnä kyykkyä ja vetoa. Mutta penkkihän on tuollaisille thymorgin kuvaamille se isoin liike :)

EikÄ!!!!

Memento sanoi:
Tuli tässä toinenkin mieleeni mitä tapahtui erään keski-suomalaisen pikkukaupungin salilla! Kävin siellä treenaamassa kun olin käymässä vanhempieni luona. Treenini olivat puolessa välissä kun kaikkien tuntema kylähullu saapui salille. Hänellä oli päällään joku kimonotyylinen karate-kid asuste, selässä Toyota-logo, vyötäröllä joinlainen ohut musta vyö ja otsalla hikinauha. Jo sisääntulo oli niin näyttävä että koko sali tuntui pysähtyvän: Kaveri kumarsi ovella ja huusi HUAAA! Tämän jälkeen jäppinen käveli suoraan peilin eteen, potki siinä miten sattui, huutteli ja kumarteli välillä peilikuvalleen, tätä jatkui noin puoli tuntui kunnes tyyppi poistui huudon ja kumartelun kanssa! Täytyy sanoa että keskittyminen omaan suoritukseen herpaantui.

LOL, tipahdin ihan totaalisesti!!!!!!!!!! :hyper: :lol2: Tuntuu hullulta nauraa kovaan ääneen yksin... :nolo:

lasikuitujeesus sanoi:

Kyllähän noi on kyykyssä tai muissa kuningasliikkeissä paikallaan, mutta onko pakko salin ainoalla penkillä tehdä 5min palautuksilla ja ei millään antaa muiden tehdä siinä välissä :jahas:

Unohtui mainita, että tein isommilla painoilla kuin tuo sankari. Siinä se komedia piilee; kaveri tekee pienemmillä painoilla runkkupenkkiä ja tulee kertomaan miten saisin enemmän painoa tankoon :lol2:

En lue enää koskaan tuota kuvat-osiota! Kiva katella siellä noita 15-16-vuotiaita, jotka on puoli vuotta treenannu ja on kovemmissa lihoissa kuin mä ja nostaa puolet enemmän kaikessa! Perkele kai se täytyy vaihtaa laji kuviokelluntaan...

Vai että on 5 minuutin palautukset penkissä kiellettyjä . Itselläni väkisinkin tuppaa lopussa olemaan vähän pidempiä palautuksia. :eek: . Toki siinä hermo menee jos joutuu puoli tuntia venaa mutta minkäs teet. Ottakee rennosti . :kippis1:

Ai mikä? No tuo jalkapalloilijoiden naurettava näytteleminen. Eihän niillä fysiikka monellakaan kovin häävi ole, mutta yrittäisivät edes pystyssä pysyä. Vittu mitä NEITEJÄ!

thymorg sanoi:
ja sitten 5min (kirjaimellisesti) palautus. Eipä siinä mitään, kun sitten velipojan kanssa päästiin tekemään, niin kaveri tuli vielä neuvomaan tekniikkaa.

Luulis että olisitte kerenneet treenaamaan samalla penkillä jos kerta palautukset oli noin pitkiä, eikä olisi tarvinnut odotella ja tuskailla palautuksien pituutta. :rolleyes:

**ttu!

Tämän viikon toteutuneet kaksi salikäyntiä kustantaneet yhteensä 150 e!

Maanantaina puuttui treenikassista kengät, sukat ja paita. Kipin kapin kauppaan ja 110 e tiskiin.

Keskiviikkona puuttuikin sitten treenihousut, puhinalla kauppaan ja 40 e tiskiin, jotta pääsee jumppaamaan!

Alkakaa vain yrittäjiksi. Valtio tukee ja kannustaa, verottaja on ystävämme, aikaa riitttää kaikille ja hiukkaakaan ei ole koskaan kiire. (kannattaa silti) Ja silti olen taas kurkkimassa tänne palstalle... :nolo:

Noh, huomenna sitten lomalle ja perhoshaavi käteen. (yrittää saada kiinni kaikki karanneet ajatukset...)

Eilen joku pöljä näpräsi kännykkäänsä erilaisissa laitteissa, en tainnut nähdä hänen tekevän ainuttakaan liikettä :( Sen vielä ymmärrän että joskus jäädään lepäämään laitteeseen, mutta tuo on jo liikaa

rocky6 sanoi:
Eilen joku pöljä näpräsi kännykkäänsä erilaisissa laitteissa, en tainnut nähdä hänen tekevän ainuttakaan liikettä :( Sen vielä ymmärrän että joskus jäädään lepäämään laitteeseen, mutta tuo on jo liikaa

Kerran näin kun kaks tyyppiä oli jossain leg curl laitteessa vuorotellen ja kun se toinen piti taukoa se viihdytti laitessa sarjaa tekevää näyttämällä hänelle hienon korttitempun (siis sarjaa valitse kortti, ja sekoitan pakan ja löydän saman kortin) :wall:

Back
Ylös Bottom