Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eikös sinne ole haettu sinne inttiin jo keväällä. ainakin ne alustavat..

Terveystarkastuksessa sanottii ettei viel oo pakko päättää et kutsunnoissa viimestää, ku kysyin et onko pakko jo laittaa mihin haluaa :confused:
Toivottavasti piti paikkaansa ja mul on viel jotain sananvaltaa kutsunnoissa :) jos sitä II/13 Parola

Tauon jälkeen saan roudattua itseni kävelylenkille. No muutaman kilometrin jälkeen palli tekee jonkun ihmeliikkeen vetäen poikittain mieskohdun kautta moikaten peräsuolta ja ties mitä kaukaista sukulaistaan mahdollisimman aroissa paikoissa. Siinähän sitten raahaudut kotio tippa linssissä kun sattuu niin perkeleesti.

Tuli tänään kattottua ohjelmaa "nuoret, laiskat ja tyhmät" siis ei jumalauta... Jos haluutte tietää lisää ni kattokaa katsomosta.
Huhhuh. Katsoin yhden jakson, enkä tosiaan voi käsittää miten täysi-ikäiset ihmiset voi olla tuollaisia.. Voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa että olen kypsempi käytökseltäni kuin kukaan noista ja ikäähän on mittarissa huikeat 15v :lol2:

Mitä helvettii :lol2:
1365926.jpg

Itse olen ainakin ymmärtänyt, että sauvakävelyyn tehdyt kävelysauvat ja jalkavaivaisille suunnattu kävelykeppi on tarkoitettu ja sitä kautta myös suunniteltu erilaisiin käyttötarkoituksiin. Kuinka monen sauvakävelijän näet metsäpolulla käyttävän kahta perinteistä kävelykeppiä tai yhtä modernia kävelysauvaa? Aivan. Etäisesti voisi ehkä tilannetta verrata autoon, jossa pitäisi käyttää vaikkapa 5X110 jaolla varustettuja vanteita, mutta siinä käytetäänkin vääriä nelijakoisia vanteita siten, että vanteet ovat vain yhdellä pultilla kiinni autossa. Kyllähän se auto silläkin tavalla liikkuu eteenpäin (jos ajaa varovasti), mutta ei sitä asiaa kuitenkaan pitäisi niin tehdä. :hyper:

Voihan sitä noinkin ajatella, mutta kaipa noiden modernien kävelysauvojen rakenne on käsille mukavampi (uskoisin että se viritelmä tukee enemmän kättä kuin perus kävelykeppi).. sori offtopic

Oli kyllä tiistaina taas sellasta salikomediaa itelle että huh huh. Oli jalka päivä ja siinä menin tekee reisiliikettä niin eikös siihen vastapäähän toiseelle laitteelle tullut joku nainen. Olin sujut tämän tilanteen kanssa, mutta sittenkun katsoin tarkemmin, siihen tulee sellainen (muslimi?) nainen mustassa kaavussa, kasvot kyllä näky, mutta mustahuppu ja kaikki setit, tiedätte kyllä. Kaippa tuollainenkin kelpaa treenivarusteeksi. Äkkiäskö meitsi lähti siinä naurua pidätellen vetelee jalkaprässiä todeten mielessä "Eiköhän tää ollut tässä"

EDIT: Sellanen unohtu, että en rasisti sinällään ole ja ymmärrän jos se on uskonnollisista syistä, mutta kyllähän se pisti naurattaa väkisinkin

- - - Updated - - -

Tuli tuossa toissapäivänä itse aiheutettua semisti komediaa. Olin kahden kaverin kanssa salilla ja olin tekemässä rinnalle viimeistä sarjaa superina, siinä kaverit heittivät keskenään jotain läppää mihin hajosin ihan totaalisesti ja se sarja oli siinä kun meinasin kuolla nauruun ja tanko jäi rinnalle ja kaverit ei ensin edes tajunnut, että tarviaisin jeesiä ennen kuin huutelin siitä, et ku tollasta läppää heitätte niin voisitte varmaan nostaa tän tästä samalla.

Ei ole edes ensimmäinen kerta, pari viikkoa sitten heitettiin kaverin kanssa jotain laadukasta läppää keskenään, niin silloin meidän vieressä oleva tyyppi joka oli tekemässä käsipainopenkkiä niin tippui totaalisesti :D

Kaikella kunnioituksella minua vituttaa jostain syystä tälläinen sakki. Onhan se varmasti huvittavaa kuunnella ja itekkin joskus pienet hymähdykset saanut ohi kuunnellessa, mutta sali on treenamista varten. Ei läpän heittoo kaveriringil varaten penkki esim 30 minuutiks. Onneks meidän salilla on 3 penkkiä vierekkäin, mutta äkkiäkö wnb-hockey junnut tulee varaa ne porukalla <.<

En nyt tiedä pitäisikö mennä tuonne vitutusketjuun, mut kyl tää mua nauratti:D Eilen salilla tein pystypunnerrusta kyykkyhäkin takana ja siihen tuli sitten joku nainen joka aloitteli kyykkäämistä. Laitto painot ja ittensä kuntoon ja tuli sitten minulle: "Voitko siirtyä tuohon sivummalle ku en tykkää, että mun persettä katotaan". Siis ihan oikeasti? Mua varmana kiinnostaa sen perse ku koitan treenata! Mikä naisia vaivaa…

En nyt tiedä pitäisikö mennä tuonne vitutusketjuun, mut kyl tää mua nauratti:D Eilen salilla tein pystypunnerrusta kyykkyhäkin takana ja siihen tuli sitten joku nainen joka aloitteli kyykkäämistä. Laitto painot ja ittensä kuntoon ja tuli sitten minulle: "Voitko siirtyä tuohon sivummalle ku en tykkää, että mun persettä katotaan". Siis ihan oikeasti? Mua varmana kiinnostaa sen perse ku koitan treenata! Mikä naisia vaivaa…

ihan selvä iskuyritys.olisit katellut häntä alhaalta ylös ja sanonut että kuule ei mitään riskiä :D

Kaikella kunnioituksella minua vituttaa jostain syystä tälläinen sakki. Onhan se varmasti huvittavaa kuunnella ja itekkin joskus pienet hymähdykset saanut ohi kuunnellessa, mutta sali on treenamista varten. Ei läpän heittoo kaveriringil varaten penkki esim 30 minuutiks. Onneks meidän salilla on 3 penkkiä vierekkäin, mutta äkkiäkö wnb-hockey junnut tulee varaa ne porukalla <.<

Siis meinaat että treenaaminen ja läpän heitto jotenkin sulkee toisensa pois? Itse ainakin pidän sarjojen välissä taukojakin. En tosin itse kuulu näihin juttelijoihin, mutta eipä nuo ole häiritsemään päässyt.

Salilla on usein yks pulska papparainen joka ei tee juuri mitään ja jää sit tv:n ääreen kattoo Salatut Elämät ym sontaa, LOL.
Ei varmaan muija anna kotona kattoo niitä vai mikä juju toi on että maksaa salimaksun siitä että kattelee tv:tä???

Tapahtui jokunen päivä sitten...

Minä vähä rinnallevetoa... apinaotteella :face:
Saatana että pamahti ja kajahti salilla lujaa ku 60 kg tuli noin 160 cm korkeudesta täyttävauhtia tonttiin...

Ei auttanu muutakuin nostaa käsi ylös virheen merkiksi ja todeta kovaan ääneen puolitäydelle salille, että "Mun moka"

Jos tästedes kunnon otteella...:rolleyes:

Tapahtui jokunen päivä sitten...

Minä vähä rinnallevetoa... apinaotteella :face:
Saatana että pamahti ja kajahti salilla lujaa ku 60 kg tuli noin 160 cm korkeudesta täyttävauhtia tonttiin...

Ei auttanu muutakuin nostaa käsi ylös virheen merkiksi ja todeta kovaan ääneen puolitäydelle salille, että "Mun moka"

Jos tästedes kunnon otteella...:rolleyes:

oo onnellinen että putos tonttii,itse onnistuin pudottamaan samanlaiset painot samanlaiselta korkeudelta suoraan säären päälle.vähä kirpas

Eräs jätkä salilla huutaa kaikkien liikkeiden aikana ihan sairaasti. Kuulostaa ihan raiskaukselta. Huudot kuuluvat toiselle puolelle salia ja pukuhuoneeseen asti.
Jos samaisen herran treeni ei kulje kunnolla hän kiroilee ja kulkee pitkin salia kysellen "mikä vittu siinä on?".
Itse olen havainnut tämän käytöksen huvittavaksi, mutta keskityn varmaan huonosti kun välillä alkaa kesken liikkeen huvittamaan kun taustalta kuuluu "Vittu,miks vitus ei kulje,saatana!."

Back
Ylös Bottom