Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Mä ainakin heivaan kaikki sukulaiseni ja tuttavani, jotka saavuttavat tuon vanhusiän eli >65v., sellaseen vanhaan hirsimökkiin keskelle erämaata tuohitossut jalassa syömään jotain lanttua, koska näin vanhojen ihmisten kuuluu olla.
Nyt meni kyllä yli :DTuli tänään kattottua ohjelmaa "nuoret, laiskat ja tyhmät" siis ei jumalauta... Jos haluutte tietää lisää ni kattokaa katsomosta.
Jostain kumman syystä nykyajan nuorista löytyy helvetisti sakkia, joiden kasvatus on ilmeisesti mennyt päin helvettiä. Mihin jäi se mentaliteetti että mitään ei saa ilmaiseksi? Nyt vaan syljeksitään kattoon ja vihataan poliisia, kun se paha smurffi ei anna keulia kahta sataa päiväkodin edessä. Ja sit ihmetellään kun ei ollakaan kuuminta valuuttaa työmarkkinoilla eikä töitä löydy. Sellaisesta kuin "nöyryys" ei olla koskaan kuultukaan.
Viimeiseen muuten sen verran että aivan helvetin iso määrä työhakemuksista on niin luokattoman paskoja (näin vastaanottavana osapuolena), että oksat pois.
Ja sit vituttaa kaiken maailman talon valtaajat. Ei vittu, tästä en edes sano mitään.
Sellainen todellinen kapitalistinen yhteiskunta vaikka sanotaan vuodeksi tekisi oikeasti hyvää, kun mitään ei tulisi kuin manulle illallinen. Siinä oppis moni yhtä sun toista. Ja vielä useammalle tulis äitiä ihan tosissaan ikävä.
Tuli tuossa toissapäivänä itse aiheutettua semisti komediaa. Olin kahden kaverin kanssa salilla ja olin tekemässä rinnalle viimeistä sarjaa superina, siinä kaverit heittivät keskenään jotain läppää mihin hajosin ihan totaalisesti ja se sarja oli siinä kun meinasin kuolla nauruun ja tanko jäi rinnalle ja kaverit ei ensin edes tajunnut, että tarviaisin jeesiä ennen kuin huutelin siitä, et ku tollasta läppää heitätte niin voisitte varmaan nostaa tän tästä samalla.
Ei ole edes ensimmäinen kerta, pari viikkoa sitten heitettiin kaverin kanssa jotain laadukasta läppää keskenään, niin silloin meidän vieressä oleva tyyppi joka oli tekemässä käsipainopenkkiä niin tippui totaalisesti :D
Erityisenä helmenä muistan toisen vuoden kauppakorkeanopiskelijan, joka etsi kesätöitä johtajana :DViimeiseen muuten sen verran että aivan helvetin iso määrä työhakemuksista on niin luokattoman paskoja (näin vastaanottavana osapuolena), että oksat pois.
Miksi oletat, että pappa häpeäisi käyttää perinteistä kävelykeppiä? Ymmärrätkö, että keppi on vain toinen nimi sauvalle. Miksi papan pitäisi hävetä sitä, että käyttää tukenaan modernia kävelykeppiä? Saako papat käyttää nykyaikaisia kenkiä vai pitääkö mennä tuohitossuissa? Saako papan asuntoon tulla sähkö vai pitääkö öljylamppua käyttää.

Sähläsin jotain koneella ja maksoin saman laskun 2 kertaa
Saahan ne rahat sieltä viimeistään Ma takaisin , vituttaa silti tommonen vammainen kämmi.
Loman loppuminen varmaan aika yleinen vitutuksen aihe..
Kolmone alkaa lukiossaki ja syyskuussa kirjotukset ja arvakkaa oonko lukenu
Kutsunnakki ois,tosin inttiä ootan osin innolla mut stressaa ku ei tie mihi hakis..