Kannattaisin muutaman viuhkamiinan asentamista tuonne tapahtuman molempiin päihin....http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1...hina+alkoi+kun+poliisi+katkaisi+musiikin.html
Vituttaa tollainen roskasakki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaisin muutaman viuhkamiinan asentamista tuonne tapahtuman molempiin päihin....http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1...hina+alkoi+kun+poliisi+katkaisi+musiikin.html
Vituttaa tollainen roskasakki.
Kannattaisin muutaman viuhkamiinan asentamista tuonne tapahtuman molempiin päihin....
Tämä on sitä salikomediaa :DTuossa eilen tein vinopenkkiä käsipainoilla peilin eessä, joku randomi 50v patu kantoi maastavetotangon taakseni (tangossa 30kg).
Sitte itellä kova sarja menossa, ni takanaoleva patu rupes tekemään omaa sarjaansa ja jokakerta kun oli ylhäällä ni hihkasee "KUKKUU"
Ei menny itellä sarjat loppuun:wall:

Lomat loppuu, kaikkia vituttaa ja täällä se sitten puretaan.Mikä tätä pakkista oikeen nykyään vaivaa :D
Lomat loppuu, kaikkia vituttaa ja täällä se sitten puretaan.
Taas tää vitun virkavalta antaa syyn vitutukselle
Et tunnista Bruce Lee:tä? :D
Joku äijä veti salilla venyttelyiden välissä jotain sitrushedelmää :wtf:
Kauhee heilautus keholla taakse ja sitten äkkiä sitä tankoa vastaan niin, ettei selkä ainakaan tekisi yhtään työtä.

No jos poliisi käskee lain voimalla poistumaan, ja sen seurauksena porukka alkaa tulla päälle eikä pysähdy käskystä, niin eipä siinä henkilöt anna muuta vaihtoehtoa kuin valinnan kaasun ja pampun väliltä. Itse ovat valintansa tehneet. Tervemenoa katsomaan elämää siellä, mistä puuttuu virkavalta. Pieni tutustuminen Denverin ghettoon tekisi hyvää.Itse olen siinä uskossa, että suomen poliisi on ystävä, eikä niin mulkkuja mitä näkee esim. Jenkeissä. Jos ne antais riehua ja huutaa porukan tuola tekemättä mitään, niin siitäpä vasta innostuttais ja riehuminen lisääntyis helvetisti.
Tuossakin luki, että poliisi oli ensin pyytänyt lopettamaan ja sen jälkeen joutui ryhtyä toimiin. Kaikkihan sitä aina koittaa vakuutella syyttömyyttään. :D
No jos poliisi käskee lain voimalla poistumaan, ja sen seurauksena porukka alkaa tulla päälle eikä pysähdy käskystä, niin eipä siinä henkilöt anna muuta vaihtoehtoa kuin valinnan kaasun ja pampun väliltä. Itse ovat valintansa tehneet. Tervemenoa katsomaan elämää siellä, mistä puuttuu virkavalta. Pieni tutustuminen Denverin ghettoon tekisi hyvää.