Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Joo ei v*ttu noist kinukeist oo kyl mihinkää kato niiq tätäki ziima jäbää onx vähä nolo olla näi bieni LoL :D :D :D :D
Onnekx mul on illal habareenit ja siit zedulaa iskee vähä tsirbuloit ni voi nauraa noille :D :D
![]()
Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Muistetaan vielä että Dwayne oli huippulupaus amerikkalaisessa futiksessa kouluaikoinaan joten urheilullisuutta ja toimivaa voimaa löytyy
eri tavalla mitä eristäviä pelleliikkeitä tekevillä mahtisonneilla.
Eilen todistin aikamoista komediaa. Olin rauhassa tekemässä vipareita kunnes joku mouho tuli puoliksi juosten siihen viereen ja nappasi molempiin käsiin 24kg käsipainot. Kaveri alkoi naamapunaisena hirveän irvistyksen kera tekemään olankohautuksia tahdilla 3x/1sec jokun pari kymmentä kpl ja sitten juosten pois. :wtf: En tiedä vaikka olisikin tehokasta, mutta ainakin kamalalta se näytti![]()
Oon jossain suomalaisessa tv-ohjelmassa (tyyliin Elixir, en ole varma oliko se) kuullut takareisistä nimityksen reisihauis ja ihmettelin sitä hieman. Suorin jaloin mavea näytettiin liikkeeksi.
Voi vitun vatipää, sanoinko, että kukaan niistä ei voi olla lihaksikas? Taidat olla itse sieltäpäin, kun takerruit asiaan. Ja ei tuo sun kuvan jätkäkään missään hyvissä lihoissa ole.
Mikä tätä pakkista oikeen nykyään vaivaa :D
Hemmetin kesäflunssa joka on kestänyt jo tämän viikon. Sitkeää lajia. Kiva sairastaa lasten kanssa näin helteellä...
Anteeksi nyt vain, mutta millä ***** helteellä? Täällä kyllä mitään muuta ole kun pilvistä joka helvetin päivä. Otan kohta äkkilähdön etelään.
Kun lämpötila ylittää Suomessa 25,1 celsiusta, niin on hellettä ;)

Roid rage ;).