Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Olisko jonkinlainen fasettilukko?
No jos se on fasettilukko, niin sehän on helppo hoitaa itekin pois. Mulla on toi tennispallot sukan sisällä -viritelmä, millä auon ite isommatkin lukot selästä. Helpottaa kummasti kun saa tuoreeltaan lukot auki ja happi kulkee taas.
No ei todellakaan ole helppoa välttämättä avata fasettilukkoa ite. Itselläni vain kiropraktikko on saanut fasettilukon auki, OMT-fysioterapeuttikaan ei saanut lähimainkaan.
No jos se on fasettilukko, niin sehän on helppo hoitaa itekin pois. Mulla on toi tennispallot sukan sisällä -viritelmä, millä auon ite isommatkin lukot selästä. Helpottaa kummasti kun saa tuoreeltaan lukot auki ja happi kulkee taas.
En tiedä mikä hitto tuolla lapaluiden välissä taas ahistaa.. Puoltoista viikkoa sitten oli oikealla puolella joku kunnon jumitus joka lähti parilla hieronta kerralla pois. Nyt se sama jumi on vasemmalla puolella, eli siirtyi hienosti sen 10-15 senttiä:curs: Ja kun just ollu töissäki niin kiirettä ettei ole kerenny edes treenaan itteään tukkoon kun jääny treenit 2-3 kertaan viikossa. Jos yhtään ymmärrän missä toi jumi/kipu olis niin alempi lapalihas, säteilee kivasti olkapäähänkin kun saa venytyksen tuonne lavan seudulle. Siellä lavan alla on ihan pistemäiden kipupiste johon ei itse kyllä yllä millään.. Tänäänkin piti ihan sinnillä polkea pyörällä lenkki kun kokoajan tuntu tuolla lavan välissä kipuilua.
Ensi keskiviikoksi onneksi hieronta-aika varattuna, jospa se taas alkais siitä helpottaan. Oli tarkoitus hierottaa jalat mutta kyllä mä uhraan tämän kerran selälle taas kerran tuon takia..
Been there. Tosi vittumainen tila.. varsinkin kun lääkärit ei ota sitä oikein vakavasti. Voimia
. Huumori rupeaa tosiaan loppumaan, kun elimistö ei suostu millään parantumaan ja hirveänä teksi mieli päästä treenaamaan. Ihan tyhmää.Kiitos. Huumori rupeaa tosiaan loppumaan, kun elimistö ei suostu millään parantumaan ja hirveänä teksi mieli päästä treenaamaan. Ihan tyhmää.
Itsellä toisinaan samantyylistä kipuilua lapaluiden välillä. Ex:än äiti oli näitä vanhan kansan "niksauttajia" ja se oli minuutin homma kun tilanne oli ohi. Yksinään jos olet, niin kokeile tätä. Terävä kulma, esim. oviaukossa tms. Seisot selkä kulmaa vasten, kulma selkärangan vieressä. Painat sitä selkää kulmaa vasten, vähän "rullaat selkää",että painekohta liikkuu, olkapäitä voit samalla liikuttaa eteen tai taakse. Vaihdetaan kulma selkärangan toiselle puolelle ja toistetaan. Jos löytyy oikein "makea " kohta niin voi hiukan antaa reilummin painetta, niin itsellä ainakin helpottaa "rusahdusten" kera.
Toinen liike. vedät olkapäät niin taakse kun saat ja rintakehää yläviistoon niin paljon kun menee. Sitten pistät kädet " tisseille", sormenpäät rintalastan keskikohdan molemmin puolin, painat ja vedät käsiä kainaloihin päin samaan aikaan. Siirretään vähän kohtaa rinnalla ylös ja alas, ja painetaan taas. Itsellä ainakin auttaa. Jos tepsii niin tunnet kyllä et jotain tapahtui ja pahin kiristys helpottaa, aamulla on taas kunnossa.