Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mubarak sanoi:
Jonkin aikaa sitten olin treenaamassa ja salilla oli samaan aikaan hyvän näköinen blondi neito. Päättäväisesti keskityin omaan treeniini, enkä antanut katseen harhailla.
Sitten jossain vaiheessa kyseinen kyseinen nainen oli lähdössä pois ja käveli minua vastaan kauniissa kesämekossa, jossa oli paljastava kaula-akko.
Katseeni jähmettyi, juomapuollo tippui kädestä lattialle ja leukakin taisi kolahtaa parkettiin.

Kyllä se kesä on ihmeellistä aikaa...

Heh, naisista ja juomapulloista tulikin mieleeni... Olin juuri noussut pois kuntopyörän satulasta ja aioin ottaa huikkaa juomapullosta (mulla oli sellainen pillillä varustettu Dexal-pullo silloin), kun sisään käveli varsin viehättävä naisihminen. Noh, pää kääntyi hieman sivulle samalla kun puristin vesipulloa - vedet puoliksi naamalle ja puoliksi paidalle. Treenikaveri repesi ihan täysin ja vetäytyi kulman taakse nauramaan.

Silloin nolotti, jälkeenpäin muisteltuna ihan hauska tapaus :)

Oltiin kavereitten kanssa kaatamassa, kivaa oli...kunnes tuli aamu.
Nukkumaan jossain 06.00 paikkeilla kolmen muun ihmisen kanssa samaan sänkyyn. Aivan kauhee olo vieläkin. Neljä palaa leipää oon saanut jopa syötyy tänään, ja joku väitti että dietti menee pilalle kun lähtee kaatamaan... ;)

Uh, osaapas olla huono olo. JOka paikkaan sattuu ja kuuppa on ihan kuuma ja nenä valuu ja silmiin sattuu. Enpäs muistanutkaan että flunssa on näin kaameeta. Kai se pitää kerran viidessä vuodessa munkin kokea. Puoli päivää oon surru, et jäi käsitreeni väliin, nyt vaan toivon et selviin hengis. Tulkaa joku ruokkimaan mut ja peittelee sänkyyn... tai ei sittenkään, on niin kuuma muutenkin :itku:

Nyt vituttaa ja ankarasti :curs: Mulla on kaapissa 7 shakeria, kolme noin vuoden vanhaa ja loput just hommattuja. Ja aivan samanlaisia, saman valmistajan mutta ne perkeleet on menny muuttamaan jotain mitotusta sen verran että ne vanhempien ja uudempien "korkit" ei sovi toisiinsa. Menee kiinni kyllä mutta siihen jää pieni rako jota ei edes huomaa. Just sheikkasin protskut pitkin kämpää :curs: Perrrrrrrrkeles :curs: Eikä ollu eka kerta eikä takuulla viimeinen, taidan lingota helvettiin ne vanhat paskat

Kyllähän sheikkereitä tarvii olla, koska osa on pesussa, osa lojuu paskasena treenikassissa jne.

Ensinnäkin melkeen vituttaa herätä tähän aikaan...
...mutta asiaan.

Okei, jos otat mikrosta puurolautasen ja aamu-unisena tipautat sen lattialle niin että menee lautanenkin ihan päreiksi, niin mikä helvetin reaktio se on, että menen kaapimaan heti käsilläni sitä tulikuumaa puuroa ... - ja mihin, roskakoriinko???

Helvetti että paloi näpit :curs: :wall:

Täytän 18 1.7. Ajokortin suhteen kaiken piti olla kunnossa, aloitin ajokoulun toukokuun alussa ja toimitin sinne terveystodistuksen, joka pyydettiin. Elin toivossa että saan kortin heinäkuun alussa, ja tein suunnitelmiakin miten lähden kiertämään e-suomen kiipeilykallioita kun liikkuminen helpottuu. Tänään sitten liukkaalla radalla mulle selviää, että saadakseni osallistua teoriakokeeseen, mulla pitää olla ajokorttilupa jonka myöntää poliisi. Luvan saamiseen menee noin kuukausi, voi mennä seitsemänkin viikkoa. Ajokoulu hakee lupaa kun niillä on mun allekirjoituksia, terveystodistus ja kaksi passikuvaa. SIIS MITKÄ VITUN 2 PASSIKUVAA. Yllättäen en ollut kuullut ko. asiasta mitään ja toimitin ne kuvat sit äsken vasta. Ei sit kiipeilläkkään heinäkuussa, eikä sitten ajellakaan. Kun laskettu aika ajoluvalle koittaa, lähden totta kai pariksi viikoksi metsään, eli jos kaikki menee putkeen, kortti tulee kun koulut taas alkaa.

Conclusion: joku (ehkä minä) ryssi ja heinäkuu meni vituiksi.

Ahistaa nämä pari hassua työ päivää ennen ku pääsee juhannuksen viettoon!!Viinakset jo hommattu ja jano olis kova...

"Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä". Provinssirock ohi, sinänsä upea reissu, mutta sain helvetinmoisen flunssan. Treenit jää ainaki viikoksi. Joo, ja taisin rikkoa yhden (1) järjestelmäkameran. Saa nähdä meneekö tuo juhannuskin ohi :(

Vituttaa niin saatanasti tää sää. Tää mitää kesää oo nähnykkää, tää on joku vitun syksy!!! Parempi alkaa lämpeemän pikkuhiljaa!!
Kiitos että sain avautua

leikattiin juuri viisaudenhammas ja ei saa käydä salilla. Kohta puudutus laskee ja alkaa sattumaan ihan homona. Treenit menee muutenkin päin pyllyä, koska lähden maalle kolmeksi viikoksi. Jalkatreeni jäi mökkireissun takia viime viikolla tekemättä. Ei oikein olisi varaa jättää mitään treeniä tekemättä.
Kylmähaude poskessa on lämmin ja verta vuotaa nieluun.

Hanz sanoi:
Vituttaa niin saatanasti tää sää. Tää mitää kesää oo nähnykkää, tää on joku vitun syksy!!! Parempi alkaa lämpeemän pikkuhiljaa!!
Kiitos että sain avautua

Täysin samaa mieltä. on se ny vittu kun ilmasto on jostain siperiasta revästy!! viime kesä oli sentään ihmismäinen, mitä nyt pikkusen liian kylmä! :curs:

P.S. Jalkatreeni meni tänään vituiksi, myös se vituttaa.

Loma alkamassa ja kaiken piti olla hyvin ja treenikin kulki niin ei vittu iski joku perkeleen flunssa.No toivottavasti tää menee nopee ohi

Back
Ylös Bottom