Tänään on huono aamu, ja vain huononee mitä enemmän näitä kirjoituksia täällä lukee.
Jestas kun vituttaa.
Samoja saatanan asioita kysellään päivästä toiseen.
"Mikä on paras tapa nostaa penkkiä" "mikä on paras palkkari" "Vaihtaisinko ohjelmaa"?
Ja tuo saatanan:
- "Paino ei nouse mikä avuksi?"
-- "Syö enemmän"
- "Siis mä syön jo mutta paino ei vain nouse"
-- "Syö enemmän..."
- "Siis daa, mun ruokailu on kunnos oon varma siitä mut jostain syystä vain paino ei nouse".
Vittuvittuvittu!!!!!!!!!
Ja kaikki tuo hifistely missä Janipetteri miettii ottaisko yhden kalapuikon vai kaksi, kumpi optimoi penkkitulosta paremmin.
SILLÄ EI OO VITUNKAAN VÄLIÄ!!!
Tehdään näin yksinkertaisesta asiasta rakettitiedettä. Syö paljon, syö lisäravinteita normaalin ruokailun lisäksi (Ja ei, sillä ei oo jumaliste aloittelijan tasolla mitään väliä onko se Fast, Mass Blast vai mikä vittu), treenaa oikein ja fiksusti (Ja kyllä, todennäköisesti treenaat päin helvettiä).
Jotain helvetin usean sivun väittelyitä asioista millä ei noviisien reeneis oo mitään merkitystä ja ammattilaiset ei täällä kysele apuja koska osaavat nämä asiat.
"Joo pakkikselta on hyvä lukea neuvoja ja ohjelmia".
Paskan vitut!
Joka asiasta jaksetaan väitellä, päivänselvistä asioista väitellään ja todistellaan, eilen lueskelin pitkää ketjua missä onnistuneesti lisättiin jo lihassolujakin treenaamalla.
Paskaa paskan perään.
Vittu!!!!!!!!