Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onnistuinkohan saamaan itselleni keuhkokuumeen tms. Olin viime viikolla flunssassa ja kuumeessa ja eilen oli jo parempi olo, niin kävin juoksemassa reippaan lenkin. Yöllä sitten alkoi niin paha yskä vaivaamaan, etten saanut koko yönä nukuttua ollenkaan. Nyt on jo vähän lämpöäkin.

Varo vain ettei ole keuhkoveritulppa! :wtf:

Ennemmin veikkaisin ihan perus keuhkoputkentulehdusta tai flunssaa, joka on pahentunut lenkkeilystä. Keuhkoembolia ei aiheuta lämmönnousua, joskaan lämmönnousu ei toki sulje pois sen mahdollisuutta, mutta oireet mukaanlukien lämmönnousu liittyy johonkin flunssaan tmv paremmin.

edit: Itseäni aavistuksen vituttaa, että sataa koska olisin halunnut mennä pyörällä töihin tänään.

Varmaankin jokin keuhkoputkentulehdus on kyseessä. Aamulla muuten oli aika jännäkakka housussa, kun koko yön valvoneena niistin ja nenäliina meni ihan punaiseksi. Näköjään limakalvot on ihan kuivat. Pakkis on kyllä hyvä paikka, kun ei tartte lääkäriinkään lähteä, kun täältä löytyy vastaus :D

Vittu että pistää vihaks, joku kusipää meinas ajaa autolla yli suojatien kohdalla. Kakskaistanen tie ja ensimmäisellä kaistalla auto pysähtyy joten lähdin kävelemään yli niin toisella kaistalla joku kusipää painaa kaasua että ehtii ennen mua. Puolenmetrin päästä meni sitten ohi.

Nyt alkaa jo elämä voittamaan. Sain äsken jopa syötyä. On muuten aika jännää, kun on tosi paha yskä ja vatsa sekaisin. Tuntuu kuin pelaisi venäläistä rulettia. :D

Ostin taas kerran Lidlistä linessan vaniljarahkaa. Nyt huomasin että kaikki 1,5kg sitä ovat vetistä paskaa. Ennen ovat olleet jämäkkää tavaraa. Heitin sitten kuitinkin pois...

Pännii paskat työvuorot... Kaiken lisäksi täällä landella sali on auki vain silloin, kun on töitä... Tulis jo syksy niin vois alkaa taas käymään puntilla enempi tosissaan.

Tänään on huono aamu, ja vain huononee mitä enemmän näitä kirjoituksia täällä lukee.
Jestas kun vituttaa.
Samoja saatanan asioita kysellään päivästä toiseen.
"Mikä on paras tapa nostaa penkkiä" "mikä on paras palkkari" "Vaihtaisinko ohjelmaa"?
Ja tuo saatanan:

- "Paino ei nouse mikä avuksi?"
-- "Syö enemmän"
- "Siis mä syön jo mutta paino ei vain nouse"
-- "Syö enemmän..."
- "Siis daa, mun ruokailu on kunnos oon varma siitä mut jostain syystä vain paino ei nouse".

Vittuvittuvittu!!!!!!!!!
Ja kaikki tuo hifistely missä Janipetteri miettii ottaisko yhden kalapuikon vai kaksi, kumpi optimoi penkkitulosta paremmin.
SILLÄ EI OO VITUNKAAN VÄLIÄ!!!
Tehdään näin yksinkertaisesta asiasta rakettitiedettä. Syö paljon, syö lisäravinteita normaalin ruokailun lisäksi (Ja ei, sillä ei oo jumaliste aloittelijan tasolla mitään väliä onko se Fast, Mass Blast vai mikä vittu), treenaa oikein ja fiksusti (Ja kyllä, todennäköisesti treenaat päin helvettiä).
Jotain helvetin usean sivun väittelyitä asioista millä ei noviisien reeneis oo mitään merkitystä ja ammattilaiset ei täällä kysele apuja koska osaavat nämä asiat.
"Joo pakkikselta on hyvä lukea neuvoja ja ohjelmia".
Paskan vitut!
Joka asiasta jaksetaan väitellä, päivänselvistä asioista väitellään ja todistellaan, eilen lueskelin pitkää ketjua missä onnistuneesti lisättiin jo lihassolujakin treenaamalla.
Paskaa paskan perään.
Vittu!!!!!!!!

Perkele kun ei kiinnostais töissä ja lomat alkaa vasta heinäkuun lopussa.

Ja minkä vitun takia nää yläkerran pukumiehet tulee aina taukotilaan puhumaan bisnespuheluita? Jumalauta mä haluan syödä rauhassa enkä kuunnella silloin yhtään mitään työhön liittyvää.

Vittu nää tääl töis ei tee yhtää mitää ja kaikki valittaa ettei oo motivaatioo. Vittu mankkaa kovemmalle ja reippaampi asenne ni saatana päiväki on nopeemmin ohi vitun apinat! Tauoilla ketää ei kiinnosta jauhaa paskaa ku kaikki räplää älyvehkeitää. Ajat on muuttunu sitten viime vuoden ku olin viimeks töissä.

Ex tyttöystävä. Ollaan jo aikoja sitten erottu mut vituttaa ku se pyörii jonku vitun luuseri pilvenpolttaja yh iskän kanssa joka on sitä 10 vuotta vanhempi ainakin. Vitun hipit vittu mä vihaan niitä!

Vittu näitä vuokratyöfirmoja. Ikinä ei oo työnkuva sitä mitä puhutaa. Nii ja vittu näitä pilvenpolttajia vihaavia vähä-älysiä. Vitun roskapilluhevivolbeat

Elämä

"ystävät", jotka puukottavat selkään oikein porukalla, vaikka siitä ei ole niille edes mitään hyötyä, vain haittaa minulle.

EM avajaisten taidepaska teeveessä..

Back
Ylös Bottom