Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

OK kiitos tiedoista liittyen tuohon korttiin. Vituttaan vaan vieläkin kun kuulin kaupassa että jotain tippu, mutta puusilmänä en vaan nähnyt lattialla mitään. Tulee kyllä muuten oltua jopa kännissä tarkka tavaroistaan.

Niin ja eilen tajusin hukanneeni viikonlopun juomingeissa mun "toho"-sytkäni. No onneks uusia saa dealextremestä kahdella eurolla. Ihme hukkaus-kausi menossa, kaikki hukkuu.

Vituttaa ihmiset jotka ovat ihan A-luokan mulkeroita, mutta myös ylikorostetun kohteliaita. Naamioivat sitä kusipäisyyttä etiketin ja hyvien käytöstapojen alle, nää on pahimman luokan paskiaisia. Kohtelevat ihmisiä kun skeidaa, mutta hymyillen ja muistavat aina toivottaa hyvää päivänjatkoa!

En tiiä mutta onhan nuo aivan perseestä. Ei tunne niin mitään. Merkkiä on vaihdettava ku tietäs vaan mihin, melkein aina käyttäny noita paskoja tai sitte jotaki makuhärpäkkeitä mut ei niitäkää viittis..

Sultan Conture, aika kallis mutta hyvä.

En tiiä mutta onhan nuo aivan perseestä. Ei tunne niin mitään. Merkkiä on vaihdettava ku tietäs vaan mihin, melkein aina käyttäny noita paskoja tai sitte jotaki makuhärpäkkeitä mut ei niitäkää viittis..

No niimpä, mut ku en oikee tiiä mikä noist olis sopiva niin ettei jää sinne tyhjää niin maan perkeleesti. :( Vaikeita valintoja.

Huomaa et on kesäaika kun joka virastoon ja puljuun johon oon viime aikoina ollut yhteydessä, on langan päässä ollut joku saatanan uuvatti joka ei ymmärrä hevonvittua mistään. On se nyt perkele kun asiakkaana joutuu selittämään miten yksinkertaisimmat asiat menee!

^^Tai sitten saatana vastaa joku helvetin automaattiviesti: Olen paikalla seuraavan kerran joskus syyskuussa kun minä pitelen täällä lomia *virn. Voi Vittu! Ja sitten sä menet kattomaan mitä jää rahaa jäljelle tilistä laskujen jälkeen niin satanen! Sillä voi pierasta ittensä Tallinnaan ja maata katuojassa. Sitten kun sä kelaat että sä myyt tavaraa huutonetissä, että voisit vähän elostella niin nää urpot menee perumaan kaupan ku ei heti olla sähköpostin äärellä nöräämässä yhteystietoja. Voooooi vitun perkele. Me ihan tavanpulliaiset ollaan TÖISSÄ eikä nörätä sähköpostia, ku meijät on pakotettu kesäksi jonnekkin vitunkauas töihin niin että työmatka on puoltoista tuntia suuntaansa ja voi että korpee herätä keskellä yötä tekemään työksi Ei Mitään. Helkutti, ihan vaan että nää yhet saa olla lomillansa. Lisäks mulle ei oo ikinä kädestä pitäen sanottu, tämmönen elinikäinen pätkätyöläinen kun olen, että jotain lomia pitää "anoa". No hitto kyllä se virastossa on ihan tasan tarkkaan tiedossa millon mä oon menossa, mutta että se pitää mennä vielä anomaan jostain virallista reittiä, että taas joku pallinpyörittäjä voi nipottaa koneeseen jotain että ok, annetaan sille rahaa. Ja taas soitellaan, että saakohan sitä ihanaista lomarahaa ikinä. Että mä venaan viikonloppua ni voi alottaa menkkaamisen ihan rauhassa..

Pitsa vain höyryää kuumuuttaan ja ois kova nälkä. :curs:

On selkä ja rinta ihan vaan saatanasti palanu.. Minkä helvetin takia aurinkorasvaa ei vaan viitti käyttää kun on tällänen paska-aivo mulkku?!

Naiset on ihmeellisiä. Ne haluavat että persettä katotaan mutta sittenkun vilkaset, saat vihat niskaas.

Ei ole ihmeellistä. Riippuu siitä kuka kattoo. Alfaurokset saa kattoa, mutta luuserit ei. Sama se on miehilläkin, mutta miehille vain kelpaa suurempi osuus naisista.

Selkäjumit, viimeviikon perjantaina sain töissä hommattua itselle kivut ja nyt yritin muutaman lomapäivän jälkeen mennä takasin niin sama paska jatkuu.. Ei tarvi haaveilla salistakaan ennenkuin tuo menee totaalisesti ohi.. Muutama tunti hitsaamista selkämutkalla näköjään toimii...

Vittu tuo eBayn sisäänkirjaantuminen on ihan perseestä. Ikinä en pääse sisään, aina salasanat unohtuu eikä se koskaan lähetä mailia vaikka lupaa. Vittu mitä paskaa.

e: ei se vittujen vittu lähetä mulle käyttäjätunnusta eikä salasanaa mutta herjaa että olen jo rekisteröitynyt, niinkuin olenkin, kun yritän luoda uuden id:n ja laitan sähköpostin. Miten helvetissä maailman suosituin nettikauppa voi olla tällaista PASKAAA !!!

Back
Ylös Bottom