Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huumeissahan nyt ei mitään väärää ole. Kaahaaminen yleisellä tiellä sen sijaan vähän typerää.

Ps ;)

Se mun poliisivitutuskin tällä kertaa lähti liikkeelle ihan videosta jossa liikennepoliisi vittuilee nätisti käyttäytyville ja asiallisesti asiansa esittäville 15vuotiaille mopopojille. Ei ollut edes videossa mikään pääpointti. Minäki olen lyhyen elämäni aikana ehtiny olee helvetin monta kertaa vittuilevan poliisin kanssa tekemisissä ihan vaan työni takia jossa en ole tehnyt mitään laitonta tai moraalitonta ja silti alettu heti vittuilemaan. Ja anteekspyyntöjä vääristä olettamuksista on turha odottaa. Varmaan 90% poliisien käyttäytymisistä minua eli asiakastaan kohtaan on ollu vittuilevaa ja tarpeetonta komentelua eikä pyytämistä niinkun ne usein väittävät. "mä pyysin suo menemään tonne ja tonne miks et sä tottele" niinkun siinä videossakin paskalakki avautu, ja näistä 90prosentista kirkkaasti yli puolet on ollu vittu liikennepoliiseja. Paikallispoliisit mitkävittu onkaa on huomattavasti mukavamman olosia olleet minua kohtaan + yks jonkin sortin ylikomisario kuulusteluissa kerran. Älkää kuitenkaa luulko että paikallispoliiseja arvostaisin silti vittuakaan, niistäkin suuri osa mulkkuja. Minkä vitun takia sielä liikenteessä vahtivat poliisit pitää olla sellasia vitun wannabekovanaamoja.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan....
Nimenomaan. Vittuilen takasin jos poliisi alottaa.

Tuo on aika poliisikohtaista. Mun kohdalle sattunut lähes aina rentoja poliiseja ja selkeistä sakkopaikoistakin selvitty huomautuksilla. Sitten taas joku vasta opistolta päässyt pilkunviilaaja, no tarviiko siitä nyt enempää mainita.
Lucky bastard

Vittu mikä idiootti olet. Sori. :)
hohhoijjaa

Mun pointti olikin lähinnä että sellanen henkilö joka haluaa alunperin pyrkiä poliisiksi on jo lähtökohtaisesti ihmisenä niin kieroutunut että oksettaa. Lakihan on laki ja sitä ei ole poliisi kirjoittanut, mutta ihan itse joku on poliisiksi halunnut.
Kerrotko lisää sun ammatistas, niin voidaan analysoida sunkin luonne tässä samalla?

Oikeastiko joku kuvittelee että joku haluaa poliisiksi siksi että pääsee tien vierustaan sakottamaan tai ratkomaan painimatseja ravintolan edustalle? Jotenkin oon siinä käsityksessä ettei juuri noi tehtävät oo ihan Se Juttu johon kaikki poliisimiehet epätoivoisesti pyrkii.

Varmaan 90% poliisien käyttäytymisistä minua eli asiakastaan kohtaan on ollu vittuilevaa ja tarpeetonta komentelua eikä pyytämistä niinkun ne usein väittävät.
No laissa on taidettu enimmäkseen määritellä asioita joista poliisi voi antaa virkatehtäviensä mukaisesti kansalaiselle ohjeita ja käskyjä. Pyynnöistä on sitten vähemmän mainintoja. Kyllä muakin on käsketty suorittamaan se pitkä tasainen puhallus sun muuta pientä, ikinä ei oo tullu paha mieli vaikkei siihen perään oo tullukaan "olisitko niin ystävällinen, kiitos". Asiallinen käsky, asiallinen kohtelu.

Soitin työkkäriin ja koitin asiallisesti varata aikaa jollekki "neuvojalle", et mitä nyt syksyllä vois tehdä, kun tuet loppuu eikä taia opiskelupaikkaa irrota.

No ei ollu mikään mukavin täti linjoilla :/.
Vähän vois harjotella noita puhelintaitoja tietyt rouvat.

Jotenkin oon siinä käsityksessä ettei juuri noi tehtävät oo ihan Se Juttu johon kaikki poliisimiehet epätoivoisesti pyrkii.
Jos joutuu paskoihin duuneihin mihin ei oo halunnu, ei sitä vitutusta pidä muihin purkaa. Varsinkaan tuntemattomiin ihmisiin

E Vittu ihan satavarmasti sellasiakin on jotka vaan haluu päästä vittuilemaan ja komentelemaan.

Jos joutuu paskoihin duuneihin mihin ei oo halunnu, ei sitä vitutusta pidä muihin purkaa. Varsinkaan tuntemattomiin ihmisiin
Ei muhun oo yksikään poliisimies vitutustaan purkanu. Pointti oli siinä että Ephen mukaan ihmiset hakeutuu noihin hommiin päästäkseen vittuilemaan. Jotenkin en usko että pääasiallisena motiivina kouluun hakeutumisessa on se että pääsee käskyttämään jotain reppanaa puhaltamaan pilliin ja näyttämään ajokortin.

Taas kipeänä. Olisko jo seitsemäs kerta puolen vuoden sisään. Ihme etten oo tän lihavampi vaikka pystyn treenaamaan aina vaan pari viikkoa kerrallaan ja sit pari viikkoa kipeänä. Samalla tietenkin syön kuin sika.

Edit. Kylläpäs mua on vituttanut paljon viime aikoina.

Soitin työkkäriin ja koitin asiallisesti varata aikaa jollekki "neuvojalle", et mitä nyt syksyllä vois tehdä, kun tuet loppuu eikä taia opiskelupaikkaa irrota.

No ei ollu mikään mukavin täti linjoilla :/.
Vähän vois harjotella noita puhelintaitoja tietyt rouvat.

Mulle kävi aikoinaan samat ja menin vielä samana päivänä juttelemaan samaisen muorin kanssa paikan päälle. Oli vähän toinen ääni kellossa kun puhelimen kautta :D

No ei tota oo vaikeeta arvata. Mutta tsemppiä sinne. Kyllä se siitä kun toi kesä kunnolla alkaa.
Kiitos. Sen verran nyt kuitenkin vielä selvennän ettei mistään petipuuhista ole kyse.

Mutta ero tässä päällä niin tämmöinen lievempikin asia pistää todella, todella pahasti vihoiksi. Ei eksän puolelta tosin.

Vituttaa katsoa ensin ulos ja sen jälkeen tätä kuvaa:

4343231_700b.jpg

Hitsi kun on olkapää taas kipeä. Naurettava penkkitesti ja heti pipi. Täytyy pitäytyä ilmeisesti vain koneissa rinnan osalta. Kässärit myös tuntus olevan ookoo. Tasapenkki tappaa.

zombie apocalypse ja 2012.. Ois nyt voinu jotain muutaki olla toki mut ei :/

Back
Ylös Bottom