Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan. Vittuilen takasin jos poliisi alottaa.Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan....
Lucky bastardTuo on aika poliisikohtaista. Mun kohdalle sattunut lähes aina rentoja poliiseja ja selkeistä sakkopaikoistakin selvitty huomautuksilla. Sitten taas joku vasta opistolta päässyt pilkunviilaaja, no tarviiko siitä nyt enempää mainita.
hohhoijjaaVittu mikä idiootti olet. Sori.![]()
Kerrotko lisää sun ammatistas, niin voidaan analysoida sunkin luonne tässä samalla?Mun pointti olikin lähinnä että sellanen henkilö joka haluaa alunperin pyrkiä poliisiksi on jo lähtökohtaisesti ihmisenä niin kieroutunut että oksettaa. Lakihan on laki ja sitä ei ole poliisi kirjoittanut, mutta ihan itse joku on poliisiksi halunnut.
No laissa on taidettu enimmäkseen määritellä asioita joista poliisi voi antaa virkatehtäviensä mukaisesti kansalaiselle ohjeita ja käskyjä. Pyynnöistä on sitten vähemmän mainintoja. Kyllä muakin on käsketty suorittamaan se pitkä tasainen puhallus sun muuta pientä, ikinä ei oo tullu paha mieli vaikkei siihen perään oo tullukaan "olisitko niin ystävällinen, kiitos". Asiallinen käsky, asiallinen kohtelu.Varmaan 90% poliisien käyttäytymisistä minua eli asiakastaan kohtaan on ollu vittuilevaa ja tarpeetonta komentelua eikä pyytämistä niinkun ne usein väittävät.
Jos joutuu paskoihin duuneihin mihin ei oo halunnu, ei sitä vitutusta pidä muihin purkaa. Varsinkaan tuntemattomiin ihmisiinJotenkin oon siinä käsityksessä ettei juuri noi tehtävät oo ihan Se Juttu johon kaikki poliisimiehet epätoivoisesti pyrkii.
Ei muhun oo yksikään poliisimies vitutustaan purkanu. Pointti oli siinä että Ephen mukaan ihmiset hakeutuu noihin hommiin päästäkseen vittuilemaan. Jotenkin en usko että pääasiallisena motiivina kouluun hakeutumisessa on se että pääsee käskyttämään jotain reppanaa puhaltamaan pilliin ja näyttämään ajokortin.Jos joutuu paskoihin duuneihin mihin ei oo halunnu, ei sitä vitutusta pidä muihin purkaa. Varsinkaan tuntemattomiin ihmisiin
Soitin työkkäriin ja koitin asiallisesti varata aikaa jollekki "neuvojalle", et mitä nyt syksyllä vois tehdä, kun tuet loppuu eikä taia opiskelupaikkaa irrota.
No ei ollu mikään mukavin täti linjoilla :/.
Vähän vois harjotella noita puhelintaitoja tietyt rouvat.
Vituttaa. Suorastaan raivostuttaa. Ja ahdistaa.
En nyt sano miksi, ettei tule loukattua ihmisiä julkisesti.
Kiitos. Sen verran nyt kuitenkin vielä selvennän ettei mistään petipuuhista ole kyse.No ei tota oo vaikeeta arvata. Mutta tsemppiä sinne. Kyllä se siitä kun toi kesä kunnolla alkaa.
Juu, onhan siellä melko kalliit hinnat jos vertaa vaikka siihen että laivalta hakisi juomiset, mutta asiallinen palvelu siellä kyllä on.Siis ei saatana että alko vituttaa.