Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voiko perjantai paremmin alkaa tuli 115e sakot ja nyt rekisteröidyin pakkikselle reilun vuoden taustailun päätteeksi.. :itku:
Jos linja jatkuu niin minnelie tämä eka postauskin menee

Ääliö automaatti nielas viimeset rahani enkä saanu palautusjuomaa. Nyt on sitten ihan naatti olo salin jälkeen ja ruokatunti vasta 3.5 tunnin päästä. Varmaan nukahdan tai jotain... hohhoi...

IronMind sanoi:
Kokeile alkoholia, minulla se ainakin toimii.

Todennäköisesti tuloksena on susikrapula. mutta eihän se mitään haittaa sillä ei viina tästä maailmasta juomalla lopu. :kippis1:

En tiedä vituttaako mutta morkkis ainakin on kun tuli puhuttua höpöjä eräälle ihmiselle humaluspäissään. Tämä ihminen luulee jo muutenkin tietävänsä minusta ja tekemisistäni enemmän kuin minä itse, vaikka emme oikeastaan lainkaan tunne toisiamme. Saapahan lisää vettä myllyyn ja harhoilleen lisäpontta.

almerigo sanoi:
No itselleni kävi kerran näin. Otin kotoa kiireessä vihreän pyyhkeen salikassiin ja treenin jälkeen saunaan ja suihkuun. Pukuhuoneessa sattui sitten olemaan samaan aikaan SM - tason penkkipunnertaja (125 kg sarjassa) ja sen kaveri, eli helvetin isoja jätkiä. Leväytin pyyhkeen auki ja: yllätys, yllätys - se olikin hauska muumiaiheinen - lastenpyyhe. Jotenkin tuntui, että kaverit katselivat ensin vähän pyyhettä ja sitten toisiaan... :david: eivät kuitenkaan sanoneet mitään...itse myös kuivailin hiljaa muina miehinä....
Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä! Itse käytän jatkuvasti salilla vanhaa kulahatnutta pyyhettä jonka muistaakseni sain melko nuorena joululahjaksi. Silloin häpesin sitä ja se sai lojua kaapinpohjalla mutta muutama vuosi sitten löysin pyyhkeen taas ja ajattelin että toihan sopii salipyyhkeeksi. Siinä on Karvisen kuvia, yksi jossa Karvinen pyöräilee puuskuttaen kovaa ja toinen jossa Karvinen on työntänyt mahottoman rautakasan suorille käsille. Tanko on taipunut tollaset 60 astetta. Siitä pyyhkeestä mut salilla tunnistaa.... ei oo varmana montaa ketä tuollaisen pyyhkeen kanssa salilla heiluis! :rock:

Aikoinaan reenin jälkeen suihkussa alkoi yleensä verta tihkumaan nokasta ja joskus tuli sitten puuhittyä sitä pyyhkeeseen, valkoiseen. No nyt nuo verijäljet pyyhkeessä ovat haalistuneet semmoisiksi paskanruskeiksi plänteiksi. Tiettyä hilpeyttä aiheuttaa...

Samppo sanoi:
Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä! Itse käytän jatkuvasti salilla vanhaa kulahatnutta pyyhettä jonka muistaakseni sain melko nuorena joululahjaksi. Silloin häpesin sitä ja se sai lojua kaapinpohjalla mutta muutama vuosi sitten löysin pyyhkeen taas ja ajattelin että toihan sopii salipyyhkeeksi. Siinä on Karvisen kuvia, yksi jossa Karvinen pyöräilee puuskuttaen kovaa ja toinen jossa Karvinen on työntänyt mahottoman rautakasan suorille käsille. Tanko on taipunut tollaset 60 astetta. Siitä pyyhkeestä mut salilla tunnistaa.... ei oo varmana montaa ketä tuollaisen pyyhkeen kanssa salilla heiluis! :rock:

Mulla on samanlainen pyyhe!!! :rock:

tikkuniska sanoi:
Mulla on samanlainen pyyhe!!! :rock:

Karvispyyhkeet! :rock:

Mulla oli käyny salilla niin että mulla oli jonkun kanssa vaihtunu pyyhkeet, olin vaan kattonu että tossa on mun karvispyyhe ja ottanu sen ja pyyhkiny itteni siihen. Himassa huomasin että ei perkule täähän on ihan eri pyyhe ja eri kuvakin. :hyper:

almerigo sanoi:
Leväytin pyyhkeen auki ja: yllätys, yllätys - se olikin hauska muumiaiheinen - lastenpyyhe.

Samppo sanoi:
Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä!

C'mon, jengi stressaa jostain pyyhkeiden kuvioinneista. :lol2:

"Holy bible, reikäinen pippeli! Meikällekin sattu tosi huono mäihä. Oli jalkapäivä salilla ja sit tajusin silleen w00t, mullahan on väljähtäneenkulahtaneissa urheilusukissani musta raita ylempänä kuin punanen! Kukaan ei onneks tainnu hiffata sitä, vaikka itteäni nolottikin siis aivan vaatehuoneen simona! Meinas jäädä kyllä tän pojan kyykkytreenit väliin.

Eikä siinä vielä kaikki, ehei. Mulla oli kengännauhoista rispaantunut toinen pää auki ja toisen kengän rusetin lenksut oli erisuuret! Olin silleen ou shit ja musta tuntu, et jengi kyl katteli vähän silleen WTF?! Jännäkakkaa pidätellen kulu varmaan ainakin puoltoista minuuttia. Meni mun sarjapalautuksetkin pertsiilleen. Mut onhan toi nyt ihan ältsin seksikästä pukeutumista jossain salilla hei! Vieläkin punottaa posket. Toivottavasti kukaan ei tunnista mua tän tekstin perusteella.

Ja arvatkaa mitä! Ettekö arvannu? No mä kerron teille. Tajusin, ku olin polkenu 3 tuntia kuntopyörää, et mullahan oli paita ihan märkä selästä. Ja kainaloista. Ja rinnuksilta. Porukat oli salettiin silleen WTF?! ja luuli, et mä oli kusassu päälleni, ku olin käyny vessassa täyttää juomapulloa välillä. Siis mua nolotti niin paljon. Kehtaankohan mä näyttää enää itteeni tuolla? :nolo:"

:offtopic: Tää ei ole komediaa mutta avaudutaan nyt hieman:

Kävin salilla pitkästä aikaa, olin todella KIPEÄ melkein kuukauden. :(

Mutta, rintatreenillä olin ajatellut aloittaa, ja yllätys yllätys, salille saapuu kolme :david: näitä, ja TIETYSTI niitten perkeleitten piti mennä kuin tuli perseen alla penkin luo. Siinä ne väänti noin tunnin penkkiä naama punaisena :curs:. Silloin otti pattiin! Kiva oli ootella poikia että tekisivät jotain muuta, pääsis ite tekemään penkin, TANA!

Kun olin jo luovuttamassa ja lähtemässä kotia kohti, niin vihdoin ja viimein yksi heistä tajusi että ei taida ennätykset nousta tänään. Silloin lähdin kuin etiopialainen pikajuoksija ja sain kuin sainkin penkin tehtyä.

***kele kun saa aina oottaa että hyvät herrat lähtee pois ja tajuaa että muutkin haluaa treenata, ja mikä pahinta; nämä kyseiset saatanat juttelevat istuskellen penkillä kännisekoiluistaan.

Onko kokemuksia? :wall:

hurmanni sanoi:
Onko kokemuksia? :wall:

on. tee muita rintaliikkeitä, ei se penkki tangolla ole niin tärkeä liike.

Halli-Ana on kyllä käsittääkseni ihan totaalisen eri jätkä kun Tero. Halli-Ana on se joku jyväskyläläinen jälkeenjäänyt joka oli sammuttanu joskus valot kesken HonSu:n peliä ja tekee aina jotain tyhmää.

Mitähän mulle nyt tulis mieleen näitä hassuuksia...
Kisahallilla tepastelee usein yks jätkä joka käy neljä kertaa päivässä salilla.
:david: Siis eri saleilla joille pääsee samalla kortilla, treenaa kuulemma pirkkolassa ja käy kisiksellä tepastelemassa, ottaa joskus ilman mitään lämmittelyjä ulkovaatteissa sarjan satasella penassa tai heittää joku 150 kyykkyytankoon ja ottaa kaamealla tekniikalla sarjan ja lähtee pois. Kaveri on työtön, kaikki rahat menee ruokaan, asuntoon, bussilippuun ja salikorttiin.

Kuulin jotain urbaania legendaa että kun joku oli menny aamulla kymmentä yli seitsemän salille (joka aukee seitsemältä), oli siellä ähissy jo painojen alla jätkä joka oli yrittäny 175 penasta. Kaveri oli menny auttaan... -Ehitkö kauan olla siinä? -Noo joku kymmenkunta minuuttia...mutta 170 ois menny, se ois tullu ihan varmasti :thumbs:

Oonpa saanu noin viiskilosen tangon ristitaljassa päähäni kun erehdyin vaihtamaan painoja enkä muistanu että kun tapin ottaa pois niin se tankohan tulee sieltä tietysti alas. Kyllä vähän jysähti.

En suosittele myöskään jäämistä pystypunnerruspenkkiin painon alle...ei tullu vika ylös, päätin levätä vähän että saan tangon takasin ylös ja pidin sitä hetken hartioilla. No puolen minuutin päästä aloin nostamaan sitä pois, ja sainkin sen juuri pään yläpuolelle ja taas välähti että etupuolelta se on helpompi työntää ylös. Niinhän se olisikin ollut, jos se vaan olisi liikahtanut enää mihinkään siitä tolppien ja rintakehän välistä. Paino muuten aika kivasti rintakehää, eikä pystyny hengittää. Lopulta sain puhallettua sen verran ilmaa ulos, että sain sen pois rinnalta, tällä kertaa jumittu pallean kohdalle ja olipa mahdotonta missään määrin hengittää kumpaankaan suuntaan. Lopulta onnistuin jotenkin saamaan vatsaa sen verran sisään että pystyin jaloilla työntäen luikertelemaan alta pois. Siitä lähtien on pyydetty aina varmistajat mukaan.

Ärsyttävistä kanssareenaajista mieleen nouseen kaksi:
Takatukkainen setä joka pyrkii aina juttelemaan ja selittää kuinka on hyvä että nuoret harrastaa ja ei saa sotkeutua huumeisiin ja ottaa välillä jollain 170kglla penkistä 5 cm nytkytyksiä. Jätkä on aika pitkä,laiha ja omistaa piiiitkät kädet, saa ehkä satasen ylös jos punnertaa oikeesti penkkiä.
Toinen jätkä ei tee mitään muuta salilla kun vetää mavea korokkeilta noin 3 cm ilmaan suht isoilla romuilla ja kävelee palautuksen ajan (yli 5 min) hermostuneesti ympäriinsä ja puhisee.

Back
Ylös Bottom