Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaikenlaista sanoi:Krooninen saamattomuus kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa vituttaa.
IronMind sanoi:Kokeile alkoholia, minulla se ainakin toimii.
IronMind sanoi:Kokeile alkoholia, minulla se ainakin toimii.
Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä! Itse käytän jatkuvasti salilla vanhaa kulahatnutta pyyhettä jonka muistaakseni sain melko nuorena joululahjaksi. Silloin häpesin sitä ja se sai lojua kaapinpohjalla mutta muutama vuosi sitten löysin pyyhkeen taas ja ajattelin että toihan sopii salipyyhkeeksi. Siinä on Karvisen kuvia, yksi jossa Karvinen pyöräilee puuskuttaen kovaa ja toinen jossa Karvinen on työntänyt mahottoman rautakasan suorille käsille. Tanko on taipunut tollaset 60 astetta. Siitä pyyhkeestä mut salilla tunnistaa.... ei oo varmana montaa ketä tuollaisen pyyhkeen kanssa salilla heiluis!almerigo sanoi:No itselleni kävi kerran näin. Otin kotoa kiireessä vihreän pyyhkeen salikassiin ja treenin jälkeen saunaan ja suihkuun. Pukuhuoneessa sattui sitten olemaan samaan aikaan SM - tason penkkipunnertaja (125 kg sarjassa) ja sen kaveri, eli helvetin isoja jätkiä. Leväytin pyyhkeen auki ja: yllätys, yllätys - se olikin hauska muumiaiheinen - lastenpyyhe. Jotenkin tuntui, että kaverit katselivat ensin vähän pyyhettä ja sitten toisiaan...eivät kuitenkaan sanoneet mitään...itse myös kuivailin hiljaa muina miehinä....

Samppo sanoi:Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä! Itse käytän jatkuvasti salilla vanhaa kulahatnutta pyyhettä jonka muistaakseni sain melko nuorena joululahjaksi. Silloin häpesin sitä ja se sai lojua kaapinpohjalla mutta muutama vuosi sitten löysin pyyhkeen taas ja ajattelin että toihan sopii salipyyhkeeksi. Siinä on Karvisen kuvia, yksi jossa Karvinen pyöräilee puuskuttaen kovaa ja toinen jossa Karvinen on työntänyt mahottoman rautakasan suorille käsille. Tanko on taipunut tollaset 60 astetta. Siitä pyyhkeestä mut salilla tunnistaa.... ei oo varmana montaa ketä tuollaisen pyyhkeen kanssa salilla heiluis!![]()

tikkuniska sanoi:Mulla on samanlainen pyyhe!!!![]()

tikkuniska sanoi:Mulla on samanlainen pyyhe!!!![]()
almerigo sanoi:Leväytin pyyhkeen auki ja: yllätys, yllätys - se olikin hauska muumiaiheinen - lastenpyyhe.
Samppo sanoi:Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä!
"
Tää ei ole komediaa mutta avaudutaan nyt hieman:
näitä, ja TIETYSTI niitten perkeleitten piti mennä kuin tuli perseen alla penkin luo. Siinä ne väänti noin tunnin penkkiä naama punaisena :curs:. Silloin otti pattiin! Kiva oli ootella poikia että tekisivät jotain muuta, pääsis ite tekemään penkin, TANA!hurmanni sanoi:Onko kokemuksia? :wall:
Siis eri saleilla joille pääsee samalla kortilla, treenaa kuulemma pirkkolassa ja käy kisiksellä tepastelemassa, ottaa joskus ilman mitään lämmittelyjä ulkovaatteissa sarjan satasella penassa tai heittää joku 150 kyykkyytankoon ja ottaa kaamealla tekniikalla sarjan ja lähtee pois. Kaveri on työtön, kaikki rahat menee ruokaan, asuntoon, bussilippuun ja salikorttiin.