Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heh, jätkä söi lasten namit. Oikea herkkuperse meininki :D]

No ei kai niitä nameja tuntemattomille kersoille jaeta. :)

Nyt ostin kaupasta kummitytölle namipussin siltä varalta, että se haluaa virpoa jollain risulla minut. Salaa kuitenkin toivon, että joko A) ei virvo tai B) ei tule laisinkaan. Tämä siksi, että A) saan syödä namit itse ja B) ei häritise pelin seuraamista telkusta. :D

Vituttää vieläkin vähän eiliset työpaikan virkistyspäivät, kun selvänä ollessasi sinut jätetään ulkopuoliseksi muutaman "miksi ihmeessä sä et juo mitään alkoholia" -kyselyn jälkeen. Vitut oon dieetillä ja alkoholi ei nyt kuulu tähän, mut ota sä vaan munkin edestä ja katotaan sit kesällä kumman tapa kannatti.

Se on kumma miten ajattelutapa muuttuu, kun kasvaa lapsesta aikuiseksi. Minäkin olin mukulana aina virpomassa ja vitutti, kun joku ei avannut ovea, vaikka jostain tiesin, että kotona ollaan. Nyt on se päivä, kun meikäläinen vetää verhot kiinni ja patterit pois ovikellosta. En avaa ovea. Suorastaan vituttaa kun noi kerjäläiset kulkee ovelta ovelle.

Aprillipäivän olemassaoloa en ole tänään vielä huomannut. Ei ole kukaan koittanut kusettaa. Eukkokaan ei varmaan edes muista, että on tällainen päivä, kun se ei ole mitään sanonut. Tosin saattaa sittenkin olla, että se yritti aprillata mua jo aamulla, kun väitti kovasti haluavansa qllia. Onneksi olin ovela ja kaukaa viisas, enkä antanut.

Vituttaa nuo virpojat. Koko aamun on ovikello soinut, mutta enpä ole aukaissut, kun arvaa keitä siellä oven takana on odottamassa. Pelkäsin sitä, että ne herättää minut kesken unien, mutta ei onneksi. Nyt on parhaillaan jo kolmas porukka oven takana. Viime vuonna vaimo osti valmiiksi herkkuja lapsille, että voin tarvittaessa antaa ne noille risun heiluttelijoille, mutta tein taktiset ja en silloinkaan aukonut ovia vaan söin herkut itse. Tänä vuonna vaimo ei ostanut jemmaan herkkuja, harmi.

Jotenkin tuon virpomisen ymmärtää jos kummityttö kävis virpomassa tai joku sukulaismuksu ja niistä ois tavallaan sovittu etukäteen. Kummityttö tulee tänään kylään ni pitää varuilta ostaa jotain namia sille.
6355.webp

Koulutyöt kaatuu niskaan, rahat loppu, kesätöitä tuskin löytyy tänäkään vuonna, kaverit etääntyy jostain syystä, eikä tyttökaverinkaan kanssa voi puhua mistään ku kaikki on kuitenki sen mielestä aina mun syytä.. Ja tuo aamuinen lumiylläri kruunas kyllä kaiken.

Nrj: Treenihormoonit tekevät miehestä tuhkamunan

Tämä vituttaa niin saatanan paljon, lisäksi kaikkien idioottien kommentit tuolla nrj facebook sivuilla. :jahas::wall::curs:
Ihanko salilla kävijöillä ei olisi tarpeeksi paska maine jo valmiiksi, pitääkö sitä vittu vielä tommosta paskaa kirjoittaa?!

Mun mielestä tuo oli yllättävän laadukas kirjoitus kun oli jopa kyetty erottamaan proteiinit ja hormoonit toisistaan. Tottahan tossa oli joka sana.

Totta se oli ihme. Ei tuo uutinen niinkään vituta, mutta nuo ihmiset, ketkä kommentoi tuota uutista nrjn fanisivuilla, vaikka eivät tiedä asiasta hevonvittuakaan.

[ e ] eikös kasvuhormooni erity aivolisäkkeen etulohkosta, että sen ei pitäisi tehdä mitään?

Sattuu ei satu, sattuu ei satu... Melkein muut kivut kadonneet tuon tenniskyynärpään myötä. Ei paljon olkapäävamma häiritse.
4 viikkoa jo mennyt, ja kuulemma alkaa jo kädestä näkyä että sitä ei ole voinut normaalisti käyttää. Tosi kivaan saumaan sattui sitten. :curs:

Työläppäri vittuilee mulle, huomenna pitäs aloittaa suurinpiirtein 200 testiä. Jees, taitaa olla munaton pääsiäinen.

Oikeesti nyt tää kevät.. Taas satanu 10 senttiä uutta lunta just kun tiet oli kokonaan sulanu. Ja lisää tulee kun esterin perseestä:wall:

Oon käyny jonku kolme kertaa tääl topikis miettimäs et kirjotanko vai en ja tos pe-la yönä mietin et shit helpottaisko olo jos tulisin kitiseen tänne. Kitistään nyt sit, ehkä se helpottaa.

Tän kahen päivän, okei nyt kolmannen, makaamisen seurauksena mulla on selkä, niskat ja hartiat paskana mistä seuraa se, että mulla on kolmatta päivää pää kipeä! Yay. Eli kiitos sen
jumalattoman kuumeen mikä mulla lauantaina oli mä en saa tänään aikaseks mitään.

Mun pitäis opiskella, mut en pysty koska en pysty olemaan oikeen missään asennossa plus se, että mua väsyttää kohtuu armottomasti vielä. Yritän ottaa rennosti, onhan siihen pirun pääsykokeeseen viel kaks ja puol kuukautta ja johan täs on tehty kaks ja puol töitä (mikä ei tosin ilmeisesti näy missään...) eli toisin sanoen kaiken tän kipuilun lisäks mua stressaa se tunne et oon ihan julmetun huono ihminen, etten kaikesta kipuilusta huolimatta onnistu vääntämään kaheksaa tuntia lukemista. Kaikki muut on luultavasti eri mieltä mun kanssa, mut fiilis on nyt tällänen.

Eli yhteen vetona mua pelottaa se, että koska mä en ole viikkoon lukenut kunnolla mä en myöskään pääse mihinkään sisään ja joudun loppu elämäkseni ammattikorkeaan opiskelemaan alaa mitä mä en halua.

Back
Ylös Bottom