Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä vaiheessa kannttaa ottaa opiksi sen verran, että avoimista työnhakuasioista ei kannata _ikinä_ puhua edes parhaalle kaverille. Itse en sano koskaan kysyttäessä firmojen nimiä kavereille enkä juuri viitsi muutenkaan puhua kesätyönhausta kuin yleisellä tasolla, koska hyväkin kaveri voi joskus viedä paikan nenän edestä, jos menee hölmönä paljastamaan liikaa.
Kukin tavallaan,mutta mä en ainakaan viitsi haastatteluistakaan mainita mitään. Aina on kuitenkin olemassa riski siitä, että kaverikin on hakenut samaan paikkaan ja onnistuu vielä puhelinsoitolla pokkaamaan itselleenkin haastettelun, kun tajuaa, että valintoja tehdään parasta aikaa.Siinä vaiheessa, kun haut oli päällä ja lähettelin itse hakemuksia niin en kyllä puhunut juurikaan yrityksistä joihin olin hakenut. Haastatteluun menosta mainitsemisen ajattelin olevan merkityksetöntä.
Vituttaa se, että ihmisten mielestä kaikki palvelut pitäs saada ilmaiseksi. Edes mainoksia ei jaksettas katsoa, valitetaan jostain vitun 15 sekasta.Youtubessa nähty ensimmäinen pakollinen 15sek mainos ennen videon alkua. Voi nyt vittu jos tuostakin paikasta tulee katsomiskelvoton, nytkin on jo aika rajoilla ton keltasen viivan kanssa.
Ootko vempannut liikaa? :DSE vituttaa että takana 2 viikon gines ja nyt joutuki jäämään rästivkl kassun helvettiin:curs::curs:
Viime vuonna vaimo osti valmiiksi herkkuja lapsille, että voin tarvittaessa antaa ne noille risun heiluttelijoille, mutta tein taktiset ja en silloinkaan aukonut ovia vaan söin herkut itse.