Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tässä vaiheessa kannttaa ottaa opiksi sen verran, että avoimista työnhakuasioista ei kannata _ikinä_ puhua edes parhaalle kaverille. Itse en sano koskaan kysyttäessä firmojen nimiä kavereille enkä juuri viitsi muutenkaan puhua kesätyönhausta kuin yleisellä tasolla, koska hyväkin kaveri voi joskus viedä paikan nenän edestä, jos menee hölmönä paljastamaan liikaa.

Siinä vaiheessa, kun haut oli päällä ja lähettelin itse hakemuksia niin en kyllä puhunut juurikaan yrityksistä joihin olin hakenut. Haastatteluun menosta mainitsemisen ajattelin olevan merkityksetöntä.

Siinä vaiheessa, kun haut oli päällä ja lähettelin itse hakemuksia niin en kyllä puhunut juurikaan yrityksistä joihin olin hakenut. Haastatteluun menosta mainitsemisen ajattelin olevan merkityksetöntä.
Kukin tavallaan,mutta mä en ainakaan viitsi haastatteluistakaan mainita mitään. Aina on kuitenkin olemassa riski siitä, että kaverikin on hakenut samaan paikkaan ja onnistuu vielä puhelinsoitolla pokkaamaan itselleenkin haastettelun, kun tajuaa, että valintoja tehdään parasta aikaa.

Eikä ole todellakaan tarkoitus olla skeptinen eikä vetää mattoa kaverin alta, mutta mielestäni kannattaa olla hiljaa asiasta, jos ei tiedä, minkä takia siitä pitäisi muille kertoa. En tietenkään odota, että kaverit kertois mullekaan omasta työnhaustaan, mutta minulle ainakin tämä tasajako sopii hyvin.

Youtubessa nähty ensimmäinen pakollinen 15sek mainos ennen videon alkua. Voi nyt vittu jos tuostakin paikasta tulee katsomiskelvoton, nytkin on jo aika rajoilla ton keltasen viivan kanssa.
Vituttaa se, että ihmisten mielestä kaikki palvelut pitäs saada ilmaiseksi. Edes mainoksia ei jaksettas katsoa, valitetaan jostain vitun 15 sekasta.

Tytär kipeä ja menee viikonlopun suunnitelmat pieleen. Ja vielä enemmän kun on hieno auringonpaiste. Jos olis edes tiennyt suunnitelmien muutoksesta ja aamupakkasauringosta olisin herännyt kuudelta ja lähtenyt hiihtämään...

Sonyn MP3:n yhteistyö Windows Media Playerin kanssa. :curs: Olen varmaan ainoa, joka kaipaa SonicStagea takaisin...

Loin soittolistan WMP:ssa (onpa kuvaava nimi) ja tarkoitus oli synkronoida soittoluettelo MP3:een. Vitun WMP rupesi TAAS
laittamaan kaikkia valokuviani MP3:een, vaikka niitä en sinne halua. Enkä halua laittaa niitä vitun Windowsin näytekappaleita
soittimeeni. Halusin vain juuri ne saatanan trackit, mitä olin valinnut sinne vittu laitettavaksi!!!

Siellä oli varmaan toinen samanlainen, joka ei jaksanut ostaa, niin kävi sulta pöllimässä :)

Vituttaa niin ankarasti ku on iso läjä kouluhommia rästissä enkä saa tehtyä niitä. Tälläkin hetkellä mun pitäis tehä niitä, mutta perkele oon vaan täällä kirjottelemassa :face:

Se vituttaa kun nää vitun lumisade ja räntäpaskaloska keli(t) ei koskaan lopu! Eikun lapioimaan.. Tai oikeesti piti tehä ne lumityöt jo 2 tuntia sitten, mutta istun pakkiksella. Ja kohta on pimee ja sit ne jää huomiselle.

Kaksi viikkoa lomaa takana, maanantaina pitäisi mennä takaisin töhin. Sisäinen kelloni on loman aikana siirtynyt sujuvasti californian aikaan. Enkä ole edes sinne mennyt, mutta jotenkin vaan joka ilta on valvonut pidempään, ja noussut ylös ihan typeriin aikoihin iltapäivällä.

Vituttaa nuo virpojat. Koko aamun on ovikello soinut, mutta enpä ole aukaissut, kun arvaa keitä siellä oven takana on odottamassa. Pelkäsin sitä, että ne herättää minut kesken unien, mutta ei onneksi. Nyt on parhaillaan jo kolmas porukka oven takana. Viime vuonna vaimo osti valmiiksi herkkuja lapsille, että voin tarvittaessa antaa ne noille risun heiluttelijoille, mutta tein taktiset ja en silloinkaan aukonut ovia vaan söin herkut itse. Tänä vuonna vaimo ei ostanut jemmaan herkkuja, harmi.

Jotenkin tuon virpomisen ymmärtää jos kummityttö kävis virpomassa tai joku sukulaismuksu ja niistä ois tavallaan sovittu etukäteen. Kummityttö tulee tänään kylään ni pitää varuilta ostaa jotain namia sille.

Viime vuonna vaimo osti valmiiksi herkkuja lapsille, että voin tarvittaessa antaa ne noille risun heiluttelijoille, mutta tein taktiset ja en silloinkaan aukonut ovia vaan söin herkut itse.

Heh, jätkä söi lasten namit. Oikea herkkuperse meininki :D

High-Five.jpeg

Back
Ylös Bottom