Se on hämähäkki... Jos kyseessä ei ole joku hedelmälaatikon mukana tänne päätynyt myrkyllinen tulokas niin tuosta ei ole mitään haittaa. Pikemminkin hyötyä kun se pyydystää muita ötököitä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^No ei silti liene yllätys että jotkut noita kammoksuu vaikka ei vaarallisia olekkaan. Onhan noi aika kuvottavia ötököitä.

Vituttaa jossittelu asioilla, joille ei itse voi tehdä yhtään mitään. Vituttaa väsymys, mitäänsaamattomuus, pienuus, paskuus, oma naama. Kaikki. Jatkuvasti.
Ei ny lohduta yhtää :jahas: Juu ei sekää mikää pieni "kaveri" ollu, jota pakoon aamulla töihin lähin!

Hämähäkki valtasi kämppäni :(
Kävi töissä vahinko. Hakkasin dekan rikki ja verta alko norottaan haavasta. Nyt sain viis tikkiä mutta ärsyttää ku kämmenen vasen puoli on tunnoton (siis laita pikkusormen vieressä) nyt siis ihmetellään vaan palaako tunto ikinä enää takas.. kuulin vähä ristiriitasta tietoo tästä. Osa sano joo, osa ei.
Mua vituttaa kun selkä kipuilee. Ja mua ärsyttää kun joka toinen päivä mulla on sellanen fiilis että treenaan liikaa ja että ei oo muuta elämää ja läpäläpä, ja sitten jokatoinen päivä että en treenaa tarpeeks ja että pitäs vaan treenaa kovempaa ja enemmän ja paremman. Missä myydään ailahtelevalle mielelle tasapainoa? Sama koskaa duunia, jokatoinen päivä vihaan ja joka toinen päivä rakastan. Ja oikeestaan lähes kaikkea. Luojan kiitos mulla ei oo poikaystävää, se nimittäin keräilis kamojaan joka toinen päivä tosta parvekkeen alta ja joka toinen päivä mä olisin menossa sen kanssa naimisii :D
edit. ja siis kun ei oo mitään balanssia, ei mitään välimallia, ja vaan täydet ääripäät all the time...
Tässä vaiheessa kannttaa ottaa opiksi sen verran, että avoimista työnhakuasioista ei kannata _ikinä_ puhua edes parhaalle kaverille. Itse en sano koskaan kysyttäessä firmojen nimiä kavereille enkä juuri viitsi muutenkaan puhua kesätyönhausta kuin yleisellä tasolla, koska hyväkin kaveri voi joskus viedä paikan nenän edestä, jos menee hölmönä paljastamaan liikaa.Lähinnä naurattaa yhden frendin toiminta. Pääsin haastatteluun yhteen mielenkiintoiseen ja hyvään paikkaan, joka ei tosin mulle ehkä ihan unelmien paikka ole suuntautumisten tai omien suunnitelmien vuoksi. No kerroin tuosta kaverille, niin hän sanoi että on myös menossa sinne haastatteluun ja sitten korjasi, että aikoo soittaa sinne jollekin äidin vanhalle tutulle. Sitten parin päivän päästä kerroin olleeni haastattelussa ja mainitsin heidän ilmoittavan seuraavan viikon aikana ottavatko minua, no tähän kaveri toteaa että hänelle luvattiin myös ilmoittaa puolenkuun aikoihin pääseekö. Siis mitähän helvettiä tän kaverin päässä liikkuu, jos oikeasti luulee pääsevänsä pelkällä puhelinsoitolla tähän kyseiseen pestiin. Kaiken kukkuraksi tän kaverin käytös mua kohtaan muuttui aivan täysin, tiedä sitten olisiko kateudesta kyse. Eniten mua jäi vaivaamaan minkä takia tää mun kaveri ei hakenut tähän yritykseen silloin kun heillä oli vielä haku auki, vaan luotti pelkkään puhelinsoittoon.
Mulla on vielä tällä hetkellä melko varmat mahdollisuudet päästä täydelliseen paikkaan kesätöihin, jos sinne pääsen niin taidan ihan kiusallani sanoa kaverilleni, että olisin päässyt myös siihen hänen tavoittelemaansa pestiin mutta ei ne paskahommat mua kiinnostanutkaan.
Tekee mieli kaljaa ja ei oo.