Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vähän vaan jurppii kun taas nuoremmalle pojalle nousi kuume.. tai lähinnä harmittaa, kun juuri kuukausien sairastelukierre ohi.
No toivottavasti hyvällä yöunella olisi kuume aamulla poissa.

Katon Liviltä jotain parisuhdeohjelmaa missä ämmä valittaa kun mies laukeaa ennenaikaisesti eikä mm. sen takia haluaa harrastaa seksiä tämän kanssa kuin kerran joka toinen kuukausi. NO TOTTAKAI LAUKEAA HETI JOS NOIN HARVAKSELTAAN!!!! Antais sitä pillua joka päivä viikon putkeen niin johan alkaa nesteet pysymään sisällä. Vittu että naiset on tyhmiä!!

Oon törmänny nyt muutamana peräkkäisenä salikäynnillä samaan huvittavaan? asiaan:

Ensin oulussa olin salilla ja tein vipunostoja sivulle niillä tyttöjen kiiltävillä painoilla, tais olla 7kiloset. Noh siinä joku arviolta 15v poika katto naureskellen ja tuli viereen tekemään vipareita 18kilon käsipainoilla. Selvästi oli halua näyttää kuinka niitä isoja painoja liikutetaan, muuten meni ihan hyvin, mutta ne painot oli melkeen ainut asia jotka ei oikeestaan liikkunu.. Epäkkäät oli varmaan ainoat lihakset mitkä siinä oikeesti teki työtä.. Noh kukin treenaa tavallaan, huvitti vaan tuo elvistelyn tarve :D

Tänään taas omalla salilla joku teki siinä vieressä n20kg käsipainoilla vipareita ja sama homma, kädet oikeestaan vaan kiertyy punttien ympärillä ja ne painot ei liiku juuri ollenkaan.. Oonko mä nyt vaan tyhmä kun en tajua tuollaisen liikkeen ideaa? Enkä mä sitä tarkoita ettei isoilla painoilla saa treenata, ajattelis vaan että jos niitä käsipainoja on tarkoitus hyödyntää liikkeessä niin niidenkin pitäis ees vähä liikkua...

Eiköhän lähes kaikilta saleilta löydy noita tyyppejä joille punttireenin itsetarkoitus on lihaksen harjoittamisen sijaan epämääräisen liikkeen aikaansaaminen mahdollisimman isoilla painoilla, mieluiten niin että kaikki huomaa.

Tuosta JS88 postista tuli mieleen että onko nyt joku uusi trendi tehdä viparit sivulla siten että käsi on 90 asteen kulmassa, mikä tämä pointti oikein on :wtf:

Tuli fittneshelvetistä mieleen. Fustra "personall traineri", jolla ei ollu mitää hajua mitä maastaveto tai rinnalleveto on... Kuulema golfarit tykkää.

Eräällekin herralle yritettiin opettaa salilla suorin jaloin maastavetoa. Ohjaaja sanoi monta kertaa miehen tehdessä liikettä, että polvia ei saa koukistaa,
mutta kummasti polvet koukistuivat joka ikisellä toistolla... :rolleyes:
Itse ainakin teen SJMV vähäsen polvet koukussa, menee liike paljon paremmin takareisille silloin.

Sitten salilla tuli aika hauska ilmestys, minua n. pari vuotta nuorempi heppu treenasi hupparissa, mikä ylettyi lähes polviin ja itse collegehousut oli kanssa erittäin isot ja roikkuivat puolitangossa :D

Romanialainen mave ja SJMV on käytännössä eri liike mutta samaan paikkaan ne molemmat on kohistettu eli takareiskoille, ite teen romanialaisena mielemmin koska saa paljon paremmin tuntumaan.

Mul ei ole käynyt toi SJMV:n ja romanialaisen ero ihan selväks. Jos vedetään suorin jaloin niin silloin pitäisi jalkojen olla oikeasti suorat ja jos tehdää romanialaisia niin sitten voi olla polvikulmaa? Näinkö se menee?

Miten ne muka on judgement free zone, jos ei kerran saa ähistä tai vähänkään tipauttaa painoja? Pitsailloissa repesin ihan täysin, hyvä isä miten jenkkiläistä :D Yhdelle jenkkisalille kerran jäsenyyden hommanneena hihittelin vastuuvapautuslomakkeelle (peruskauraa jenkeissä), jossa oli kohdat tyyliin "I have done gym training before and I know what I'm doing." :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Harvoin muiden reenaamista kyttään, mutta tänään kyllä tuli nähtyä joltain ulkomaalaistaustaiselta sankarilta sellainen ylätalja että oli pakko facepalmata, ihan sama näkikö se vai ei. Arviolta 70-kiloisella treenaamattoman näköisellä jätkällä pitkälti toistasataa kiloa ylätaljassa, jota nytkytti ikäänkuin keinuttamalla alaspäin hakien vauhtia varsinaiseen "toistoon", joka sekään ei tullut juuri puoltaväliä tarkoitettua pidemmälle. Kahden vajaan toiston jälkeen tajusi onneksi vaihtaa laitetta, alkoi tehdä ihan itsellekin pahaa tuommoisen repimisen katsominen.

Back
Ylös Bottom