Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itseaiheutettua salikomediaa, vol.138:
Nappasin hyllyltä jumppahousut ja mielessä kävi hämmästyksen poikanen et mites nää lähes uudet onkin jääneet unohduksiin...
No en sitten salilla enää hämmästellytkään; joka liikkeen jälkeen (ja liikahduksen yrityksenkin jälkeen...) oli housut vakosessa. Argh.
Oli siinä kanssajumppaajilla katsomista ku täti nykii sekunnin välein housujaan vaosta, ilmiselvän vitutuksen kasvaessa joka kerralla.

^hehe no voi olla sitäkin vikaa itsessään kun olen juuttunut tuohon 1980 ja 1990-luvun musiikkiin. Mutta ei ainakaan itselle tule mitään hyviä uusia bändejä tai artisteja mieleen jotka olisi tullut vaikka 2005-vuoden jälkeen. Nekin bändit tai artistit jotka oli hyviä 1990-luvulla eivät enää niin hyviä olekaan.

Joku ihan järjetön allerginen (?) reaktio selässä ja rintojen välissä. Kutittaa ihan jumalattomasti ja selkä näyttää siltä kuin joku ois ampunu haulikolla...

Joku hippi vaelteli laitteesta toiseen ja teki sarjan tai ehkä jopa kaksi aina niillä painoilla, mitkä laitteeseen oli jätetty. Ylätaljaa heppu veti melko
kapealla otteella haaroväliin asti muutamalla kymmenellä kilolla. Onkohan tämä joku erikoistekniikka, josta en ole kuullut?

Olen vielä nähnyt kyseisen tyypin salilla ohjaajan kanssa, joka todistettavasti selitti tyypille kyykkäämisestä yms. järkevistäkin liikkeistä ja osaa jotain
toisin kuin monet muut PT-ihmeet. Nähtävästi heppu kuuluu niihin ihaniin ohjauksenalaisiin, joille ei oppi mene perille, vaikka lekalla päähän paukuttaisi.
Eräällekin herralle yritettiin opettaa salilla suorin jaloin maastavetoa. Ohjaaja sanoi monta kertaa miehen tehdessä liikettä, että polvia ei saa koukistaa,
mutta kummasti polvet koukistuivat joka ikisellä toistolla... :rolleyes:

Ajatus vaosta miellyttää.

Se tunne vaan oli kaikkea muuta ku miellyttävä...:D.
Keskittyminen treeniin kärsi niin paljon et meinasin esim ojentajia tehdessä heittää kapulan kesken kaiken kädestä ja alkaa fiksaamaan niitä helkkarin housuja :curs:.
Toivotaan et joku edes sai hyvät naurut mun venkoilua katellessa ku ite treeni meni aivan reisille, tai tässä tapauksessa hanuriin :D.

Joku mies teki ylätaljaa lähes koko pakalla, suoralla tangolla niskan taakse. Eikä siinä vielä mitään, mutta ku se ikäänkuin repi sen pakan ylös, ja jotenki sukels sinne tangon alle ja vei sen niskan taakse selkä mutkallaa ym. Vaikee selittäää mutta aika jänskä oli tyyli :)

Piti haukkasarjan jälkeen tehdä suoraan ranskalaisia, mutta siinä välissä ehti joku mamu istahtaa penkin toiseen päähän veivaamaan hauiskääntöjä. Siinä sit selät käytännössä vastakkain tuli päivän mitäshelvettiä-elämys koettua. Röyhkeydestä huolimatta arvostan moista ruuhka-ajan käytännöllisyyttä, ajankohta vaan vähän heikko. : )

Nyt vasta aloin pohtia, että koneessani on passiiviset usb-liittimet joten mitenkähän sen yhteyden jakaminen wlanilla kun kone on pois päältä. Eilen illalla ajattelin tuota ja vitutti niin paljon, että ei saanut unta. Siihen tosin vaikutti sekin, että reväytin niskasta jotakin salilla ja oli sen verran kipeä, että nukahtaminen tuotti vaikeuksia. Myös vitutti samaan aikaan aika kovaa.

Vituttaa niin saatanasti kun kiinnostaa noi formulat mut en maksa perkele noita kanavia lisää yhen helvetin formulan takia jo noi nettistreamit on ihan perseestä kun mainosta pukkaa tai palomuuriasetukset on päin vittua vaikka ne aikasemmin oli ihan ok ja voi perkele mä sanon nää saatanan tietokoneet on ihan vitun perseestä!!!!!

Vituttaa niin saatanasti kun kiinnostaa noi formulat mut en maksa perkele noita kanavia lisää yhen helvetin formulan takia jo noi nettistreamit on ihan perseestä kun mainosta pukkaa tai palomuuriasetukset on päin vittua vaikka ne aikasemmin oli ihan ok ja voi perkele mä sanon nää saatanan tietokoneet on ihan vitun perseestä!!!!!
Höpöhöpö. Aika-ajoit katoin just netin kautta eikä mitään ongelmia.

Noilla alkuun: http://murobbs.plaza.fi/urheilu/871578-f1-lahetykset-netissa-2012-a.html

Höpöhöpö. Aika-ajoit katoin just netin kautta eikä mitään ongelmia.

Noilla alkuun: http://murobbs.plaza.fi/urheilu/871578-f1-lahetykset-netissa-2012-a.html

no höpöhöpö vittu itelles. onhan HDTV toiminu ennenki mut tossa vaiheessa vitutusta ei toiminu ja mainoksia vaa edessa blaablaa jne. ja sit kokeilin uudestaa viel ku 10min oli aika-ajoo jälellä ni toimi. mut tietokoneiden vihaaminen jäi. Enää vituttaaa vaan se että eilen join neljä olutta ja olo on ihan perseestä.

Njaa, ollaan meikäläisen työporukkaa romuttamassa alas ja taitaa tarkottaa sitä, että uudet tuulet kutsuu, taas. Eihän tätä uudelleen aloittamista ole tehty kuin viimeiset 10 vuotta. Oma palli saattaa olla turvattuna, mutta en ole varma jaksanko nykyisellä palkalla lähteä perehdyttämään uusia työkavereita, joilla ei välttämättä ole hajuakaan siitä mihin hommaan ovat lähteneet. Tilanne on persiistä, koska jokainen meidän 8 hengen yksiköstä on kokenut työnsä omakseen ja itsekin vihdoin löytänyt paikan missä tykkää olla. Ja sitten, kiitos erään nimeltämainitsemattoman kusipääpäättäjän homma läsähtää ihan reisille ja vuoden työ valuu Vantaanjokeen. Kiitti vitusti. Mä osaan kyllä alottaa alusta, ja onhan se kiva että taas tulee reeneihinkin kunnon puhtia, mutta kyllä perkele surettaa. Meikäläisen aasiakaskunta surettaa vielä enemmän ja se tästä tuleekin kärsimään kaikkein eniten. Se on sitten karman laki näille viksuille päättäjille. Vituttaa vähäsen toki, mutta enemmän olo on kuin olis matto vedetty alta. Nyt pitäis pari kolme viikkoa venailla päätöksiä ja kokea omatkin ekat yt:t (neitseellinen olo jotenkin).
Äiti opetti, että rotat jättävät uppoavan laivan, mutta kai ne rotatkin yrittää jossain vaiheessa pelastautua..?

Ja sitten jos mua oikeestaan joku asia nyt vituttaa ni se on toi Valion mainos.

Nolasin itseni äsken todella pahasti. Lähinnä oon vihanen itselleni ja tää vitutus on itseä kohtaan. Arrrrgghhhhh.

Back
Ylös Bottom