Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tampereen ammattiopisto voi mun puolesta vetää vitun päähänsä.

e: Kysyin mahdollisuutta suorittaa kaksi kurssia etänä siksi, koska työt alkaa sopivasti heti kun ollaan päättötyö esitetty. Se nyt ei sitten vittu soikoon mukamas onnistukaan, koska tehdään jotakin saatanan virikeprojektia. VMP. Se siitä tasa-arvosta, perkele. Yks mimmi lintsasi koko vuoden pari päivää viikossa töiden takia, ja sille ei kukaan ole mitään ikinä sanonut. Sen kerran, kun minä jolla on poissaolotunteja alle 10, kysyn koulun suunnalta jotakin perkeleen saatanan vitun helvetin joustoa, niin ei se tietenkään voi onnistua.

Säästäkää itteänne ihmiset ja pysykää kaukana kyseisestä oppilaitoksesta. Siellä ei vittu soikoon toimi mikään.

Iskipä sitten ilta snack nälkä, ja piti suunnata lähikauppaan (Siwa). Noh, eihän sieltä muuta oikein löytynyt, kun 'jäinen räiskäle' (pakastepizza). Hinta sitten olikin jo mitä oli, 3,89e... Ei kiesus mitä ryöstöä?! :david: Ei ihme, että noita puljuja kokoajan ryöstetään, kun ne itse ryöstää asiakkaitansa tällä tavalla! No joo, pieni läppä... Eiköhän se siitä johdu, millä alueilla noi yleisesti ottaen on.

Samalla hinnallahan olisi melkein saanut 'valmiiksi käärityn räiskäleen' (tilauspizzan siis)! Joka ei nyt maultaan niin paljoa parempi ole (halvimmat siis), kooltaan taas on ja siitä, että sitä ei tarvitse alkaa lämmittelemään. Hakemisen vaiva vaan, täältä (nimeltä mainitsematon paikka) kun pari lähintä on kaatunut, niin matkaa tulee jo ihan kiitettävästi sinne lähimpään... Ollaan jo melkein 'kunnon' kauppojen luona silloin. Toki, voihan ne tilata kotiin, mutta sitten ryöstetään 3e lisämaksu tai ties mitä. Tietenkin jos monta tilaa niin lisälaskua ei tule, mutta kämppikselle kun ei pizzan tarvetta ollut, niin tuota vaihtoehtoa ei voinut harkita.

Omasta laiskuudesta oli toki myös kyse, mutta v*tuttaa silti... Tai v*tutti, nyt ei voisi vähempää kiinnostaa kun asia on jo historiaa ja maha on täynnä. Ensi kerralla kyllä jään mielummin nälkäiseksi, tuohon ryöstöön en enään lähde! Lähikauppoja (erityisesti Siwaa) vältän siis kun ruttoa! Ja joo, mistään rahasta ei ole nyt kyse, vaan, no lähinnä 'periaatteesta'. Ja siitä, että kun pitää itseään niin hintatietoisena, niin ihan typeräähän se on melkein tuplia lähteä maksamaan! On sitten tikkari, tai uusi TV, kyseessä.

Oh-hoh, tulipas vuodatus jostain pizzasta :hyvä: Vielä varsinkin kun siitä ei edes pitäisi vuodattaa, kun vertaa muiden 'pahimpiin' vuodatuksiin ja mitä maailmalla nyt tapahtuukin (joku ei edes välttämättä tule ikinä pizzaa - puhumattakaan ruuasta - saamaan...)! Mutta, tulipa tehtyä.

Menin sitten tänään töihin katsomaan ensi viikon vuoroja. Ei yhtään vuoroa. Tiedustelin sitten pomolta asiaa, niin se sanoi, että se oli unohtanut minut. Enhän mä ole ollutkaan siellä, kuin kolme vuotta, niin onhan se ihan normaalia, ettei jää mieleen.

Sanoi korjaavansa asian huomiseksi, mutta vähän luulen, että saattaa unohtua.

Ärsyttää se ku soittaa jollekki naispuolisille iha vaa nopeasti kysyäkseen jonku asian niin se jatkaa sitä puhelua sitten tuntuu ettei se lopu ei sitten millää! Ku yhen tutun kans käy näin ja sanon sille et nyt pitää oikeasti mennä nii vastauksena tulee tympääntyneenä 'joo hei!' tuuttuutttuut :face:

Ärsyttää se ku soittaa jollekki naispuolisille iha vaa nopeasti kysyäkseen jonku asian niin se jatkaa sitä puhelua sitten tuntuu ettei se lopu ei sitten millää! Ku yhen tutun kans käy näin ja sanon sille et nyt pitää oikeasti mennä nii vastauksena tulee tympääntyneenä 'joo hei!' tuuttuutttuut :face:

Allekirjotan itsekki aivan täysin tämän. Usein tulee soitettua naiskavereille, että saisin tietää jonkun asian pikaisesti (esim. kouluhommiin liittyen) niin sitten jaaritellaan 10 min turhanpäiväistä paskaa, jonka ehtisi myöhemminkin kertoa. Saman myös olen huomannut, että jos itsellä on oikeasti kiire ja sitten sanoo, että nyt on kiire eikä ehdi oikein porista pitempään, niin vedetään älytön molo otsaan.

Mulla jäi kuukaudeksi täysmaitoon isketyt herat sheikkeriin kaapin perukoille, ja kun huomasin asian, niin nostin heti hälytysvalmiuden maksimiin ja hain kaasunaamarin varastosta ja kaadoin *hieman* härskiintyneet litkut viemäriin ja tiskasin sheikkerin kahteen kertaan ennen kuin uskalsin ottaa nassen pois - silti liian aikaisin. Oli tosi lähellä ettei lentänyt laatta. :D

Toivottavasti oli vielä maitoon tehty? :) Sattunut useammin kuin kerran myös itselle, ja haju tosiaan on nautinnollinen.
Juu olihan se juuri maitoon tehty. Eikä se tuoksu siitä sheikkeristä juurikaan lähtenyt joten jouduin sitten ostamaan uuden. :( Yritin kyllä sen pestä vaikka millä ja vaikka kuinka monta kertaa, kunnes ainoa tapa jonka enään keksin olisi kaataa rikkihappoa sinne, koska jopa sekin olisi tuoksunut paremmalta.

Juu olihan se juuri maitoon tehty. Eikä se tuoksu siitä sheikkeristä juurikaan lähtenyt joten jouduin sitten ostamaan uuden. :( Yritin kyllä sen pestä vaikka millä ja vaikka kuinka monta kertaa, kunnes ainoa tapa jonka enään keksin olisi kaataa rikkihappoa sinne, koska jopa sekin olisi tuoksunut paremmalta.

Isot tytöt on kertonut että etikalla liuottamalla lähtee kun kuppa Töölöstä.

Kyllä rupes tänään vituttaa ihan kunnolla. Mitä itse olisit tehnyt tilanteessani?

Olin aamupäivällä keskellä kaupunkia menossa hoitamaan asioita. Vastaan kävelee kaksi parikymppistä narkkaria ja toinen alkaa huutaa jo matkan päästä että "hei anteeks onksul heittää röökii, me ei olla saatu röökii, heitä röökii". No mä vastaan että ei ole röökiä kun en polta (en oikeasti polta). Kaverit tulevat aika iholle ja toinen alkaa jankkaamaan että "heitä nyt oikeesti vittu röökii, me ei olla saatu aamusavui vittu". Sanoin toisen kerran että en oikeasti polta eikä mulla ole tupakkaa niin tää kaveri sano että "heitä nyt vittu röökii ennenku mul menee vittu hermot" johon vastasin kolmannen kerran että en polta ja olin jo jatkamassa matkaa niin tää vitun vinohammas narkki löi mua päähän avarilla. Oikeastaan kämmensyrjällä kasvojen sivulle. Samalla he jatkoivat matkaansa ja mä jatkoin myös, hieman hämilläni että mitä nyt pitäisi tehdä (luonnollisesti tämä sisäinen keskustelu heti lyömisen jälkeen käytiin sekunnin osissa). Päätin vaan jatkaa matkaani koska a) mua ei sattunut b) en halunnut alkaa tapella kahta tautista narkkia vastaan kadulla ja olisin varmasti saanut puukosta c) mut on jo tuomittu pahoinpitelystä aiemmin, niin en halua enää näiden asioiden tiimoilta poliisin kanssa tekemisiin. Mut kyllä alko vituttaa. Jälkeenpäin monenlaiset ajatukset kutitteli mieltä että olisiko pitänyt tehdä jotain toisin. Poliisin soittaminen on varmasti monelle tässä kohtaa hyvä ratkaisu mutta itse en usko että poliisit olisi siihen kovin nopeasti tullut ja en todellakaan jaksa tommosen asian takia mennä oikeuteen. Eikä tommonen narkkari ikinä sais mitään korvauksia maksettuakaan. Mut vittu kun vituttaa.

Tämäkään narkki ei varmasti olisi lyönyt mua ellei sen kaveri olisi ollut mukana. Ehkä joskus tilanne on toisinpäin ja minä näen kaverini kanssa ton saman vinohampaan yksin niin laitetaan se roikkumaan johonkin. Tää asia vittuttaa kyllä loppupäivän.

Tuuli ottaa silmiin kun kävelen kaupungilla. Tästä johtuen joudun kokoajan räpsytteleen punaisia silmiä vihaisen näköisenä.

Kyllä rupes tänään vituttaa ihan kunnolla. Mitä itse olisit tehnyt tilanteessani?

No itsellä oli joskus samanlainen tilanne mut oli vaan pari spukea jotka yritti pummia rahaa alkon nurkalla ja repiä mua hihasta. En pysähtynyt ja huusin sille edessä olevalle et painu vittuun! Samalla tönäsin sen pois tieltä ja jatkoin marssimista eteenpäin, kyl ne jäi jotain ölisemään ihan vitusti sinne muttei lähteny perään.

Stadin vuokrakämppien hinnat, hakijoiden määrä ja mahis saada säädyllinen kämppä. FFFFFFUUUUUUU...

Kyllä taas on sellainen fiilis, että itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Mulla oli tänään vapaapäivä ja heitin siinä tollasen kevyen parin tunnin kävelylenkin, kun kerrankin oli aikaa. Vähän myöhemmin kokkailin tossa onnellisena, kun emäntä tulee kohta kotiin, niin on sille sitten heti syötävää. Ja ai ai, kun se vihdoin tuli, niin ensimmäisenä kuuluu ovelta, että missäs sitä on tänään oltu? Ja sitten alkoi kiukuttelu siitä, kun hänen postipakettinsa on tullut ja koska en ollut kotona vastaanottamassa sitä, niin nyt neiti joutuu itse varta vasten hakemaan sen tuosta kilometrin päästä. Kamala kohtalo. Kysyin sitten, että noinko sä parisuhdetta hoidat, että alat heti kotiin päästyäsi kiukutella ja purkaan muhun huonoa päivääsi, vaikka mä en oo tehny mitään. Meni varmaan viisi minuuttia miettiessä ja sitten se keksi, että onko meidän parisuhteessa sitten jotain vikaa, kun sitä pitäisi hoitaa. Huh huh. On se välillä raskasta.

Back
Ylös Bottom