Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos olisit jonkun muun ihmisen mittapuun mukaan jatkuvasti onnellinen, niin kokisit silti vähemmän onnelliset hetket (lue, tyttöystävä ei hymyilekään aamulla yhtä kauniisti kuin yleensä tai rahkan piti olla tarjouksessa 20c/prk, mutta onkin nyt 25c/prk) vittumaisina.

En ole humanisti, saa olla erimieltä.
Sinfest.com sanoi:
On suffering. You gotta wonder about suffering. Like, why is it even here? Who let this crap into the universe? Aren't there like, karmic bouncers patrolling the space-time continuum, making sure a nuisance like suffering doesn't creep into existence? Where does this shit come from? If I were designing the cosmos, I wouldn't make the stuff. I'd make only varying degrees of happiness. So you'd have your standard issue Contentment, right, which you can upgrade to Satisfaction, and later trade that in for the fully-loaded fuel-injected Happiness. Along the way you can accessorize with stuff like Bliss, Pleasure, Joy, Euphoria and Ecstacy. I'll even throw in some real potent shit like Super-Orgasmo-Love'splosion that'll like, kill you and resurrect you at the same time. Oh, my universe would rock. All Bliss, All The Time, baby. It'll be the Amsterdam of existence. The Happiest Universe in the World. But then, if the world was like that people would be jonesin' for Super-Orgasmo-Love'splosion all the time. I mean, Contentment is nice and all, but it sort of sucks donkeyballs compared to the real good shit, ya know? So there'd be all these joy junkies and cartels and gang wars and death and, well, suffering. Which brings us back to square one: Who let this crap into the universe?
-T.

Vaikka yleensä ei ole räkätautia niin tietysti se iski juuri, kun kesäloma alkoi ja salitauon olisi tullut päättyä, mutta tauko venyyyyy.. Fuck!

Lukuvuoden päättäjäisissä meni homma tieten tahtoen hieman överiksi. Saatana sentään; tuloksena meni vaatteet ihan vituiks, haavoja ja ruhjeita ympäri kroppaa, ja molemmat peukalot jotenki revähtäneet :david:
Sokerina pohjalla oikean jalan nilkka revähtäny jotenki aika pahasti, ei pysy astumaan edes kunnolla. Milläs nyt kyykkään!!!1 :curs:

Kaira sanoi:
Lukuvuoden päättäjäisissä meni homma tieten tahtoen hieman överiksi. Saatana sentään; tuloksena meni vaatteet ihan vituiks, haavoja ja ruhjeita ympäri kroppaa, ja molemmat peukalot jotenki revähtäneet :david:
Sokerina pohjalla oikean jalan nilkka revähtäny jotenki aika pahasti, ei pysy astumaan edes kunnolla. Milläs nyt kyykkään!!!1 :curs:

Sitten kun ikää karttuu hieman lisää niin loppuu tuollainen mouhoilu. Nyt et vaan voi näille mitään...nuorena sattuu ja tapahtuu ;)

Joo vitutuksen määrä vakio on. Ja jos ei ole oikeaa syytä vituttaa niin sellaisen kyllä keksii jostain! Esim. minua vituttaa nyt aivan suunnattomasti kun haisen kalalle (ammupalalla eilisen lohen jämät). Möö.

Vituttaa kun mun "dieetti" menny ihan vituiks. Tuntuu et ei oo yhtään kiristyny eikä vatsa lähteny. Nyt tekis mieli alottaa bulkki ku kesäl menee muutenki syömiset ihan päin kebabbia mut toisaalta ois kyl kiva päästä rantakuntoon :curs:

Daug sanoi:
Vituttaa kun mun "dieetti" menny ihan vituiks. Tuntuu et ei oo yhtään kiristyny eikä vatsa lähteny. Nyt tekis mieli alottaa bulkki ku kesäl menee muutenki syömiset ihan päin kebabbia mut toisaalta ois kyl kiva päästä rantakuntoon :curs:

Äh mitään vittu dieettejä tossa iässä jos et ole selvästi ylipainoinen.. Kasvuiässä pitää ottaa aineenvaihdunnasta kaikki irti, bulkkia ja treeniä vaan, go,go,go!

Narutumppu sanoi:
Äh mitään vittu dieettejä tossa iässä jos et ole selvästi ylipainoinen.. Kasvuiässä pitää ottaa aineenvaihdunnasta kaikki irti, bulkkia ja treeniä vaan, go,go,go!

Älä nyt vittu rupee, haluun ne vatsalihakset näkyviin. Tänään meni treenit kyllä NIIIN perseelleen että vitutuskäyrä nous potenssiin 100 ja päätin sit alottaa bulkkaamisen taas kun helvetti mä en jaksa mitään aerobisia vetää enää. RUOKAA NAAMARIIN! :rock:

Vähän aikaa sitten ois voinu vituttaa, ainakin puitteet vitutukseen olisi olleet kohtalaiset.

Tyttöystävä jätti
Moottoripyörä paskana
Kuumetta ja flunssaa viikon verran

Kuumeesta, flunssasta ja ex:stä oon päässy yli, mut prkl sais tuon pyörän kuntoon :kippis1:

Tuo saatanan alakerran kääpiöpässiakka vetää korsteenina röökiä joka vartin välein parvekkeella. Ei voi vittu tuulettaa kun tukehtuu. Ja vaikka ovet ja ikkunat on kiinni, niin silti tulee kaikki läpi kuin imemällä!!

Taloyhtiön säännöissä ei ole kielletty tupakointia, mutta yllättäen ruuan valmistus parvekkella on! Mitähän vitun eroa tuolla on? Kumpi on pahempi, grillaus kerran pari viikossa kesäaikaan vai ympärivuotinen röökaaminen KOKO AJAN???!?!?!?!?

Pitäis ottaa pygmiä nilkoista kiinni ja heittää moukarityylillä hevon perseeseen!

Toi tupakoiminen on helvetin vittumaista. Entisessä asunnossa alakerran täti veti joka aamu aamuröökin (varmaan paskalla ollessaan) noin 6.30 vessassa ja eikös sitten meidänkin vessan tullut savut.

äksy sanoi:
*klips*Taloyhtiön säännöissä ei ole kielletty tupakointia, mutta yllättäen ruuan valmistus parvekkella on! Mitähän vitun eroa tuolla on? Kumpi on pahempi, grillaus kerran pari viikossa kesäaikaan vai ympärivuotinen röökaaminen KOKO AJAN???!?!?!?!?*klips*

Niinpä !
Ennemmin haistelen vaikka kolmekertaa päivässä paistuvan käristeen hajua, kuin röökinkatkua ! Passiiviselta tupakoinniltahan pitäisi tämän tupakkalain suojella. Harmi vain ettei toimi ! Sillä mitä muuta tuo on kuin passiivista tupakointia, kun alakerran tai seinänaapurien parvekkeelta luikertelee savukiehkurat meikäläisen parvekkeelle ja sisään asuntoon jos parvekkeenovi on auki ?!

Ja threadin hengen mukaan: Auto ketuttaa, tai siis lähestyvä remppa. Mistä repäisen yhtäkkiä ylimääräiset ~500 e kun kesälomakin kolkuttelee ovella ?! Tana lisää palkkaa mulle ja heti !

Ukolla pisteet miinuksella viimeviikkoisesta valehtelusta ja kiinnijäämisen jälkeen hätävalehtelusta ja siitäkin kärähtämisestä. Mua ei ollenkaan jaksata kattella sitä kotona. Mokomaa valehtelevaa paskiaista ! Painunpa taas salille samantien kun pääsen kotiin...

äksy sanoi:
Tuo saatanan alakerran kääpiöpässiakka vetää korsteenina röökiä joka vartin välein parvekkeella. Ei voi vittu tuulettaa kun tukehtuu. Ja vaikka ovet ja ikkunat on kiinni, niin silti tulee kaikki läpi kuin imemällä!!

Taloyhtiön säännöissä ei ole kielletty tupakointia, mutta yllättäen ruuan valmistus parvekkella on! Mitähän vitun eroa tuolla on? Kumpi on pahempi, grillaus kerran pari viikossa kesäaikaan vai ympärivuotinen röökaaminen KOKO AJAN???!?!?!?!?

Pitäis ottaa pygmiä nilkoista kiinni ja heittää moukarityylillä hevon perseeseen!

Juuri näin, ihan sama juttu meidän taloyhtiössä. Grillaus parvekkeella kielletty hajuhaittojen takia. :rolleyes: :wall:

VITTU!!! Oli justiissa hyvät mahdollisuudet yhteen mukavaan muijaan, mutta kun olin kaljaa kaupasta hakemassa hää päättää kännissä lähteä yhden toisen mukaan :///// On tässä vielä ens viikolla hyvät mahdollisuudet, mutta menipä ilta pilalle todellisesti..

Lämmittelin pitkään eilen laivalla yhtä naista, mutta kun tuli aika vetäytyä hyttiin se muisti että ' mulla on avomies maissa'..VOI VITTU!!!! Teki mieli sanoa rumasti, mutta en sanonut mitään...Tänään uutta yritystä...

xjussix sanoi:
Juuri näin, ihan sama juttu meidän taloyhtiössä. Grillaus parvekkeella kielletty hajuhaittojen takia. :rolleyes: :wall:

Hajuhaittojen??? Mä olen kotona aina ihan vesi kielellä, kun naapuri alkaa käristellä niitä kyljyksiään ja makkaroitaan. Rööki onkin sitten jo hiukan eri juttu.

Jätin just muijan jota oon tapaillut pari kk.
En millään ois halunnut sitä tehdä, mutta en enää kestänyt sitä vtun epäselvyyttä ja kissa ja hiiri pelii mitä sen muijan kaa jouduin kokemaan.
ÄÄÄÄkä'hfdgh kun vtuttaa niin saatanan ankarasti.
Kuka muu on niin vitun urpo että jättää muijan, johon on aivan saatana kusessa. :wall:

Funky sanoi:
Jätin just muijan jota oon tapaillut pari kk.
En millään ois halunnut sitä tehdä, mutta en enää kestänyt sitä vtun epäselvyyttä ja kissa ja hiiri pelii mitä sen muijan kaa jouduin kokemaan.
ÄÄÄÄkä'hfdgh kun vtuttaa niin saatanan ankarasti.
Kuka muu on niin vitun urpo että jättää muijan, johon on aivan saatana kusessa. :wall:

älä suotta kadu!kissa ja hiirileikit sopii paremmin ala-asteelaisille heikkoitsetuntoisille paskiaisille, jotka haluavat olla vaikeasti tavoiteltavia, koska luulevat olevansa sen arvoisia!yleensä tämän ikäiset ovatkin vielä nuoria, jotka luulevat itsestään liikoja!!

Back
Ylös Bottom