Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

4 viikko putkeen että on 6 päiväksiä työviikkoja!!! Vielä ens viikko kuuluu samaan sadistiseen sarjaan haistakaa vittu 9h työpäivät!!!! Mieluummin 12-16h työpäiviä nii olis vähä vapaata. Toiseksi selkä hajos 3 päivää sitte SAATANA AIVASTAMINEN KÄY KIPEÄÄ PASKALLA KÄYMINEN SATTUU SELKÄÄ!!!! Vittu tekis mieli alkaa riehui. Mutta selkä onneks rajoittaa :D
Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!!

^Onneks mun salilla on penkki pultattu lattiaa ni ei tarvi siirrellä :D Hullukshan siinä tulis kun ei olis suorassa ympäristöön nähden!

Elixialta mulle tuputettiin kanssa tota "omaohajusta", vaikka kuinka sanoin ettei ole tarvetta moiselle. Päättyi sanoihin "saat valita itse naisen tai miehen, onhan se nyt kivempi treenata kun joku seisoo vieressä." Ei ole. En ottanut jäsenyyttä.
Mun mielestä toi Elixian pt-palvelu on niin kusetusta. Otin mun hintaan kuuluvan pt-ohjauksen. Pyysin saada 2-jakoisen ohjelman. Hän ei voinut tehdä sitä, koska pitäisi olla pt-asiakkuussuhde. En saanut edes kunnollista saliohjelmaa vaan tehtiin vähän sitä ja tätä. Mitä mä teen sellaisella ohjelmalla, jossa ei edes koko kroppa tule treenatuksi? Enkä tajua sitä, että miten tunnissa ei ehdi tehdä kunnon treeniohjelmaa ilman, että mun pitää ostaa koko paketti. Ne kuulema ei voi tehdä kuin tuollaisen ohjelman ja 2-, 3- jne jakoiset ohjelmat kuuluvat vain noihin paketteihin. Että sellaista. Nyt pitäisi oikeasti löytää kunnon pt, joka voisi saliohjelman mulle tehdä.

Tuossa viime viikolla näin erään tytön, joka teki prässiä minipainoilla (tässä oli joku aikaisemminkin huomannut vastaavaa) lukien samalla lehteä. Oli hieman koomista, kun punttaajat katsoi, että mitä ihmettä se tyttö oikein tekee. Olisi mielummin mennyt vaikka crossaamaan ja lukemaan sitä lehteä.

Tuossa viime viikolla näin erään tytön, joka teki prässiä minipainoilla (tässä oli joku aikaisemminkin huomannut vastaavaa) lukien samalla lehteä. Oli hieman koomista, kun punttaajat katsoi, että mitä ihmettä se tyttö oikein tekee. Olisi mielummin mennyt vaikka crossaamaan ja lukemaan sitä lehteä.

Joo onhan noi vemputtelijat aika näky välillä, varsinkin jos venaa omaa vuoroaan laitteelle. Tolla salilla jossa mä käyn niin siellä on alkanu käymään sellanen aika hintelä ilmeisesti venäläismies. Haisee ihan perkeleen pistävälle hielle, sellanen et se oikee jää paikoilleen leijumaan se hiki. No kaveri juoksee duracell-pupun tehokkuudella laitteelta toiselle ja vemppaa siinä pienimmillä painoilla jotain settejä huonolla tekniikalla ennen kuin taas juoksee seuraavaan laitteeseen tai vapaalle painolle. Ei ees vaikuta siltä et olis vaa huonossa kunnossa kun ei ilmekkään värähdä niitä tehdessä, sil on vaa joku oma show menossa. Ja se hemmetin hiki...

Tää on niin surullista. Joskus tekisi mieli mennä sanomaan, että olis enemmän hyötyä kun menisit ihan kepin kanssa kyykkyyn-ylös. Sit voi näyttää quad blasterin ja sanoa, että tällä kiinteytyy hetkessä :evil:

No, kukin tavallaan. Jos kaikki tajuisivat käyttää vapaata rautaa joutuisi itse jonottamaan enempi.

Enkä tajua sitä, että miten tunnissa ei ehdi tehdä kunnon treeniohjelmaa ilman, että mun pitää ostaa koko paketti.

Muijalle tehtiin kans joku "ohjelma". Ihmettelen suuresti, miten niitä ohjelmia "tehdään"??? Prkl jokaiselle peruskuntoilijalle käy sama ohjelma. Ainoa kysymys on, kuinka monta kertaa käy viikossa salilla. Jos kerran, niin 1-jakoinen. Jos 2, niin 2-jakoinen jne. Ei voi olla rakettitiedettä. Silti nuo PT keijot houkuttelevat pullukoita ostamaan "juuri heille tehdyn ohjelman".

Vaimon "ohjelma" näyttäisi olevan sellainen, missä käydään järjestyksessä kaikki salin laitteet läpi ja tehdään 2x15. Tietenkään mitää ikäviä liikkeitä ei ole, esim. kyykky tai veto. Ne korvataan reisien ojennuksilla ja käsien heilutuksilla.

Sepä se. Mä todella ihmettelen sitä, miten ei pt voi tehdä kunnon ohjelmaa. Miksi mun pitää maksaa siitä erikseen, että saisin kunnollisen ohjelman? Mä vielä kerroin, mitä mä ohjelmalta haluan ja mitä en, mutta hän ei voinut 2-jakoista tehdä. Nyt mulla siis ei ole edelleenkään ohjelmaa vaan lappu täynnä liikkeitä, joilla treenaan rinnan ja jalat. Kaikki muut liikkeet jäi pois, koska ei ehditty niitä käymään läpi. Mua oikeasti vituttaa tämä niin paljon, kuinka ihmisiä huijataan ostamaan kalliita elixian omia paketteja. Mä itsekin osaisin jonkun ohjelman tehdä, mutta en luota siihen, että ohjelma olisi oikeasti hyvä ja riittävä. Sen takia on ihme, jos koulutettu pt ei osaa tehdä ohjelmaa, joka oikeasti toimii tai sitten ne on noita viisi miljoonaa toistoa loitontajiin ja lähentäjiin. Ei enää puutu kuin Anna luettavaksi.

Liittyessäni WSC:lle lupailtiin ilmainen oma räätälöity ohjelma ja opastus siihen. Tavotteita ja taustoja kyseltiin sivun verran. Tuloksena käteen lyötiin neljä sivua liikkeitä mm. perseen nylkytystä neljään eri suuntaan jollain minimalistisilla painoilla.. Silmään pisti isojen liikkeiden puute ja kun kysyin siitä vastaukseksi tuli vain nyrpeä "ei niitä kannata tehä ettei käy mitään"

Olet ilmeisesti suhteellisen alussa kuntosaliharjoittelua, joten kehoitan kokeilemaan näitä pakkiksen valmiita 1-, 2-, 3- tai 4-jakoisia. Varmasti enemmistö täältä suosittelee lähtemään liikenteeseen 1- tai 2-jakoisella ohjelmalla ja sitä minäkin suosittelisin.

Jos valmis ohjelma ei kelpaa niin se toimii kuitenkin hyvänä pohjana, jos joitakin liikkeitä täytyy muuttaa. Jos muutat ohjelmaa enemmänkin niin kannattaa postata se toiseen ketjuun arvioitavaksi. Näillä toimilla et voi mennä metsään, enemmän olet hukassa tekemällä niitä PT:n suunnittelemia nitkutus-ohjelmia.

EDIT: Viesti oli Islalle

En nyt ihan aloittelija ole sillä olen salilla käynyt nyt vuoden verran suunnilleen 2-jakoisella ohjelmalla. Sellaisen olisin nytkin halunnut. Toisaalta olen miettinyt sitäkin vaihtehtoa, että ottaisin nyt kuitenkin käyttöön 1-jakoisen ohjelman ja tekisin sen 2-3 kertaa viikossa eli salikertoja vähentyisi. Tykkään nimittäin käydä myös pyöräilemässä ja juoksemassa eikä kaikkeen tahdo riittää aika. Pitää käydä vilkaisemassa noita valmiita ohjelmia tai laittaa omani arvioitavaksi :)

Mennyt tämä keskustelu vähän ot:ksi :D

Joku mies pieraisi (todennäköisesti) ja kävelin tietämättä viereen hakemaan treenivihkoani ( jolloin alkoi haista mädäntyneelle kananmunalle ), kun hän huomasi minut niin otti takapakkia pari askelta :D Ilmapiiri oli epämukava ja nolo.Itseäni huvitti tuo, mutta pidätin nauruni ja poistuin paikalta.

Mun mielestä toi Elixian pt-palvelu on niin kusetusta. Otin mun hintaan kuuluvan pt-ohjauksen. Pyysin saada 2-jakoisen ohjelman. Hän ei voinut tehdä sitä, koska pitäisi olla pt-asiakkuussuhde. En saanut edes kunnollista saliohjelmaa vaan tehtiin vähän sitä ja tätä. Mitä mä teen sellaisella ohjelmalla, jossa ei edes koko kroppa tule treenatuksi? Enkä tajua sitä, että miten tunnissa ei ehdi tehdä kunnon treeniohjelmaa ilman, että mun pitää ostaa koko paketti. Ne kuulema ei voi tehdä kuin tuollaisen ohjelman ja 2-, 3- jne jakoiset ohjelmat kuuluvat vain noihin paketteihin.

Eikös Elixiassa kuuluu jäseneksi liittymiseen 3 kertaa PT!? Ainakin itselläni olisi ollut, mutta en tarvitse. Vanhalla salilla teki tosi hyvät ohjelmat (2 eri vaihtoehtoa joka päivälle) kunnon punttimasa, eikä mikään fitness-PT.

Eikös Elixiassa kuuluu jäseneksi liittymiseen 3 kertaa PT!? Ainakin itselläni olisi ollut, mutta en tarvitse. Vanhalla salilla teki tosi hyvät ohjelmat (2 eri vaihtoehtoa joka päivälle) kunnon punttimasa, eikä mikään fitness-PT.
Ei kun kaksi, mutta yhteensä niiden kestot ovat ensimmäinen 45min ja toinen on 30min.

Mä näin tällaisen tapauksen myös! Ihmettelin jopa, mitä kaikkea voikaan tehdä niin, että edelleen lukee sitä pirun lehteä :D Pecdeckikin tuntu olevan vaikeaa kun ei lehti pysyny sylissä. Päätti sitten pitää pitkät palautustauot lukemalla muutaman aukeaman aina sarjojen välissä.

Mun mielestä toi Elixian pt-palvelu on niin kusetusta. Otin mun hintaan kuuluvan pt-ohjauksen. Pyysin saada 2-jakoisen ohjelman. Hän ei voinut tehdä sitä, koska pitäisi olla pt-asiakkuussuhde. En saanut edes kunnollista saliohjelmaa vaan tehtiin vähän sitä ja tätä. Mitä mä teen sellaisella ohjelmalla, jossa ei edes koko kroppa tule treenatuksi? Enkä tajua sitä, että miten tunnissa ei ehdi tehdä kunnon treeniohjelmaa ilman, että mun pitää ostaa koko paketti. Ne kuulema ei voi tehdä kuin tuollaisen ohjelman ja 2-, 3- jne jakoiset ohjelmat kuuluvat vain noihin paketteihin. Että sellaista. Nyt pitäisi oikeasti löytää kunnon pt, joka voisi saliohjelman mulle tehdä.

nuo kunto-klubit nyt ovat muutenkin täyttä kusetusta katsottuna miltä tahansa kantilta mutta asiaan, jos ihan välttämättä haluat kunnollisen pt:n tekemän ohjelman niin en tiedä saatko sitä ilmaiseksi, en ainakaan usko, sitten suosittelen myös katsomaan henkilön ulkomuotoa ja pohtimaan että onko tässä ihmisessä nyt sitä näköä että hän on se oikea ohjelmia tekemään, tarkoitan että jos henkilö näyttää siltä että kun menee seisomaan lampputolpan taakse niin näkyy vain korvat, eli valitse sellainen joka on sen näköinen että hän ihan oikeasti tietää mistä puhuu.

ja anteeksi OT:sta

nuo kunto-klubit nyt ovat muutenkin täyttä kusetusta katsottuna miltä tahansa kantilta mutta asiaan, jos ihan välttämättä haluat kunnollisen pt:n tekemän ohjelman niin en tiedä saatko sitä ilmaiseksi, en ainakaan usko, sitten suosittelen myös katsomaan henkilön ulkomuotoa ja pohtimaan että onko tässä ihmisessä nyt sitä näköä että hän on se oikea ohjelmia tekemään, tarkoitan että jos henkilö näyttää siltä että kun menee seisomaan lampputolpan taakse niin näkyy vain korvat, eli valitse sellainen joka on sen näköinen että hän ihan oikeasti tietää mistä puhuu.

ja anteeksi OT:sta
Mä olen kyllä valmis maksamaan siitä, että saan hyvän ohjelman. Ainut ongelma tässä juuri onkin se, että en ole löytänyt hyvää pt:a vielä tekemään sitä.

^--- vittu sitä millään ohjelmalla treenata.

1. Jalat. kyykkäät 5-10 toiston sarjoja niin paljon kun prkl pystyt ja sitten vemputat niillä vehkeillå jos jaksat
2.rinta,olkapää ja ojentaja. Penkkiä 5-10 toiston sarjoja monta. pystäriä KPnoin 10 toiston sarjoja monta. loppuun jos kiinostaa niin koneita ja vipareita ja taljassa ojentajaa.
3 selkä. Vedä leukoja,maastavetoa ja taljoja. Mahaa jos jaksaa

Sarjojen pitää olla tiukkoja.

Sitten kun tuo tuntuu tyhmältä yllä mainuittu niin olet asiasta niin paljon perillä että voit itse tehdä "ohjelmaan" muutoksia.

Itse suostuisin ottamaan PTn ohjelman vain ja ainoastaan ihmiseltä joka on kisaillu voimailussa tai kehoilussa. Nämä ketjujen PT:t on 79% täyttä höpönpöpöä

Back
Ylös Bottom