Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulle vittuiltiin kanssa jonkun verran kun aikoinaan tiputtelin painoa. Alkuun katoin hyvinkin tarkkaan mitä söin ja kaikki meni vaa'an kautta. Kavereitten mielestä tossa oli jotain huvittavaa.

Oli jälkikäteen sit kiva naureskella kun jotkut näistä kavereista keräs vähän painoa kesän aikana ja siitä valitti. Sai kuittailla omalla 25 kilon tiputuksella ja oli kyl mahtavaa kattella niitä katkeria ja pettyneitä ilmeitä mitä sain aikaan :D

Mua vituttaa myös kun mun työkaveri valittaa että sillä on jalat kipeet treenin jälkeen, ja sillon se on treenannu mielestään liikaa. Mä en ees jaksa töissä mainita jos mulla on joku lihas kipeenä koska se on ihan arkipäivää, etenki ku olin pikku treenileirillä ja jumpattiin jalat oikeen kunnolla niin en päässy kyykkyyn pariin päivään, välttelin rappusia muutaman päivän ja 1,5 viikkoo treenin jälkeen vasta uskalsin treenata jalat uudestaan, kierrosta jäi yks jalkajumppa kokonaa pois siiss. SE oli kovaa treeniä. Vituttaa kun ei aina saa treenattuu yhtä kovaa, ois myös kiva kun sellasesta treenistä palautuis nopeemmin :D

Tämä päivä on ehkä tylsin päivä koskaan. Viikonloppukin meni niin nopeasti ja v*ttu huomenna töihin. Haistakaa paska kaikki tyytyväiset ihmiset.

Vtuttaa kaikki turhasta kitisevät ihmiset (en tarkoita tätä ketjua). Meillä ratsastusseurassa kaikki kisa ym. toiminta toimii täysin talkoovoimin ja tänäänkin tuli seisottua ihan ilmaiseksi pakkasessa useampia tunteja ja juostua pitkin poikin järkkäämässä asioita ja suunnilleen ainoa palaute mitä tulee on vinkumista ja valitusta kaikista epäolennaisista asioista ihmisiltä, jotka ei itse viitsi vaivautua tekemään yhtään mitään. Ja pitää vielä facebookkiin käydä päivittämässä kuinka surkeeta seuratoimintaa meillä onkaan syystä x ja x..... Voisi käydä työntämässä pään lumihankeen jos vähän helpottas tää vitutus.

2vko tauteilun jälkeen tulee kommenttia kun on farkut löystyny ja kädet kutistunu.. Perkele kun joutuu paastoamaan monta päivää ja paino tippuu 5 kiloa ekan kolmen päivän aikana! :@ Mutta huomenna pääsee vihdoinkin hakemaan vähän tuntumaa :D
Lisäksi myötävitutus muijalle jonka abiristeilyllä on niin jumalaton merenkäynti ettei ryyppäämisestä tai syömisestä(!) tuu yhtään mitään :(

nyt on taas vittu helvetti irti.. polvi taas paskana.. eikä se vaan kestä.. huomenna lääkäriin ja taas todetaan, että ei sille voi mitään.. kun on kipee niin saikkuu ja kun on terve niin normaalia elämää... vittu..

Loma loppuu ja töihin pitää huomenna kahlata puol viiden aikaan aamulla varmaan kainaloihin yltävässä lumessa :face:

Ainii ja pitihän mun valittaakin jostain. Vituttaa olla ihastunut varattuun naiseen jo ties kuinka kauan. Aina välisä unohtuu kun koettaa säätää jotain muuta mutta tuntuis että taas ollaan lähtöruudussa. :face: Onneksi kohta, kun koulut loppuu, en näe sitä enää koskaan.

KELA. Voi vitun juutalaiset saatana. Olen kohta kaks kuukautta odottanut mun työttömyyspäivärahoja. Päätös tuli mutta maksupäivämääriä ei näy, enkä voi edes täyttää ilmoitusta työttömyysajasta jostain syystä. vittu mitä paskaa perkele

Alkaa jo vituttaa tämä joka keväinen kesätöiden kerjääminen lakki kourassa. Työkokemusta on, koulus menee hyvin ja oon muutenkin hyvä työntekijä. Ei vaan niin ei. Tässä maassa ei duunia tekevälle löydy. Töihin kyl varmaa pääsis heti jos ois sellane sopiva paskaa puhuva jeesmies...

Nukuin taas huonosti viime yön ja nyt olen niin jumissa duunissa. Ihan helvettiä myydä. Argh.

Mä vihaan työtäni. Vittu kun vihaan sitä niin paljon. Aamulla vituttaa herätä töihin, vituttaa lähteä töihin, vituttaa saapua töihin. Päivällä vituttaa olla töissä ja illalla vituttaa kun huomenna joutuu taas töihin. Viikonloppuna vituttaa, kun kohta on jo maanantai ja lomalla vituttaa, kun kohta on loma ohi ja joudut taas töihin. Vittu mitä paskahommaa. En yhtään ihmettele, kun tällä alalla olevat vanhemmat äijät tuntuu olevan enemmän tai vähemmän hitaita tapauksia. En vain tiedä onko ne tarpeeksi tyhmiä kestääkseen tota aivotonta paskaa, vai muuttuuko tossa sellaiseksi. Pelottavaa.

Mä vihaan työtäni. Vittu kun vihaan sitä niin paljon. Aamulla vituttaa herätä töihin, vituttaa lähteä töihin, vituttaa saapua töihin. Päivällä vituttaa olla töissä ja illalla vituttaa kun huomenna joutuu taas töihin. Viikonloppuna vituttaa, kun kohta on jo maanantai ja lomalla vituttaa, kun kohta on loma ohi ja joudut taas töihin. Vittu mitä paskahommaa. En yhtään ihmettele, kun tällä alalla olevat vanhemmat äijät tuntuu olevan enemmän tai vähemmän hitaita tapauksia. En vain tiedä onko ne tarpeeksi tyhmiä kestääkseen tota aivotonta paskaa, vai muuttuuko tossa sellaiseksi. Pelottavaa.

Ratkaisu on tosi simppeli. Vaihda työpaikkaa. :)

Ratkaisu on tosi simppeli. Vaihda työpaikkaa. :)
HEI! Kiitti vittu vinkistä. KAS KUN EI ITSELLE TULLUT MIELEEN. Jos niitä työpaikkoja olisi joka nurkan takana tarjolla, niin luuletko, että olisin vielä tuolla? HÄH? Vittu kun alkoi taas ottaan niin syrämmestä. Onko muilla yhtä hyviä ehdotuksia?

HEI! Kiitti vittu vinkistä. KAS KUN EI ITSELLE TULLUT MIELEEN. Jos niitä työpaikkoja olisi joka nurkan takana tarjolla, niin luuletko, että olisin vielä tuolla? HÄH? Vittu kun alkoi taas ottaan niin syrämmestä. Onko muilla yhtä hyviä ehdotuksia?
Itse vaan uskon siihen, että oma hyvinvointi on tärkempää ja itse ottaisin tossa tilanteessa loparit. Töitä löytyy kyllä varmasti, ei välttämättä siltä omalta alalta heti mutta jokin väliaikaratkaisu. Ei ollut tarkoitus kettuilla viestillä. :haart:
Jos sä et tota duunia halua tehdä niin sitten sä et tee. Elämässä ei ole muuta pakkoa kun syntyä ja kuolla, se oli mun pointti. :)

Back
Ylös Bottom