Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joillekin ehkä salikomediaa, tiedä häntä.

Pakkasin ruokiksella salikamoja ja olivat kaikki pyykkikorissa. Sieltä sitten etsin ja olin löytävinäni kaikki mukaan. No sitten töitten jälkeen salille ja kamoja pukiessani huomasin että prkl shortsit löytyy mutta paita oli vaihtunut mamelin trikooiksi. Ekaksi ajattelin että lähden hakemaan paidan kotoa, mutta tulin siihen tulokseen että paskan marjat, pidän työpaidan (= pinkki pitkähihainen kauluspaita) päällä ja teen treenit normaalisti. Hyvin se nousi rauta mustissa shortseissa ja pinkissä kauluspaidassakin :thumbs:

herää kysymys missä työpaikassa on tuollainen paita
Yritin kirjoittaa tähän jotain sarkastista vastaukseksi, mutta kaikki mitä keksin tuntui väärältä. Aloin epäilemään itseäni ja ymmärsinkö kommentin oikein. Itse kuljen ympäriinsä karvalakin ja aluspaidan kanssa jossa lukee isolla "Mikkelin keskuspesula Oy" ja jopa minä, synnynnäisesti tyylivammaisena, ymmärrän ettei pinkissä kauluspaidassa miehellä, tai naisella, ole mitään mitään ihmeellistä.

Onko pinkki kauluspaita "So-oo mid-noughties"?

Kaikki... AIVAN KAIKKI vituttaa tällä hetkellä niin paljon että tekee mieli suojatien kohdalla vaan laittaa silmät kiinni, kävellä rohkeasti eteenpäin ja toivoa että se ei varmaankaan satu paljoa jos kohdalle osuu

Nii vituttaahan se kun ei saa pillua
ei se enää tässä vaiheessa ole pelkästä pillusta kiinni, sillä ihme kyllä homma menee niin että mitä huonommin minulla menee sitä enemmän naisilta heruu sitä tavaraa... mutta ei sitäkään loputtomiin asti jaksa kun muu elämä menee perseelleen

Oravanpyörä vituttaa! Joka vitun aamu tekee ne samat neljä voileipää, pesee termarin ja kuivattaa aina samalla tavalla. Kahdeksan sokeripalaa ja kansi päälle. 8h töissä, kaupan kautta kotiin, ruuan laittoa, vaimo katsoo salarit, itse netissä ja sitten nukkumaan. Tätäkö tää ny vittu on? Voisko joku ampuu mut, maksan hyvin!

Kahdeksan sokeripalaa ja kansi päälle. 8h töissä, kaupan kautta kotiin, ruuan laittoa, vaimo katsoo salarit, itse netissä ja sitten nukkumaan. Tätäkö tää ny vittu on?

Kahdeksan sokeripalaa!? Kannattaa ehkä rajoittaa vähän tota sokerin käyttöä. Mitä noihin muihin rutiineihin tulee, niin mikä estää tekemästä jotakin muuta?

Oravanpyörä vituttaa! Joka vitun aamu tekee ne samat neljä voileipää, pesee termarin ja kuivattaa aina samalla tavalla. Kahdeksan sokeripalaa ja kansi päälle. 8h töissä, kaupan kautta kotiin, ruuan laittoa, vaimo katsoo salarit, itse netissä ja sitten nukkumaan. Tätäkö tää ny vittu on? Voisko joku ampuu mut, maksan hyvin!

...laita siementä vakoon, eli pullaa uunin. Sitten vajaa vuosi ja ei ole tekemisestä puutetta, tulee elämään sisältöä!

...laita siementä vakoon, eli pullaa uunin. Sitten vajaa vuosi ja ei ole tekemisestä puutetta, tulee elämään sisältöä!

Tuntuu kuin se sitoisi vielä lujemmin kiinni tähän paskaan, kun ei ne lapset kuitenkaan pelkällä äidinmaidolla vähitään 18v pärjää.

Ja Kricelle: Eihän se tee kuin reilu pala / kuppi.

Sais nyt vittu vaikka syövän!

Vanhempani neuvoivat minua että opiskele ahkerasti, tee kovasti töitä, ole nöyrä ja pysy vaatimattomana... no noudatin näitä neuvoja ja mitään en ole sillä saavuttanut, vituttaa niin että meinaa pää hajota

ed. PS. Eilen oli taas radiossa haastattelussa joku ämmä joka oli jättänyt työnsä ja veronmaksun ym. velvollisuudet ja lähtenyt parin vuoden maailmanympärimatkalle... vielä kehtasi kehua että matka maksoi "vain" 24000€, kyllä vituttaa tuollaiset "teen mitä huvittaa ja toiset tekee mitä pystyvät" ihmiset joilla ei ole mitään velvollisuudentuntoa samalla kun toiset paiskivat töitä että selviäisi edes normaalista arjesta jotenkin

Vanhempani neuvoivat minua että opiskele ahkerasti, tee kovasti töitä, ole nöyrä ja pysy vaatimattomana... no noudatin näitä neuvoja ja mitään en ole sillä saavuttanut, vituttaa niin että meinaa pää hajota

ed. PS. Eilen oli taas radiossa haastattelussa joku ämmä joka oli jättänyt työnsä ja veronmaksun ym. velvollisuudet ja lähtenyt parin vuoden maailmanympärimatkalle... vielä kehtasi kehua että matka maksoi "vain" 24000€, kyllä vituttaa tuollaiset "teen mitä huvittaa ja toiset tekee mitä pystyvät" ihmiset joilla ei ole mitään velvollisuudentuntoa samalla kun toiset paiskivat töitä että selviäisi edes normaalista arjesta jotenkin

Miksei se saisi omilla omilla rahoillaan matkustaa?

Tää on kyl paha. Kun tätä se varmaan on oikeasti. Mutta jos tolla Hard justicen mainitsemalla 24tonnilla sais järkättyä 2vuoden maailmanympärysmatkan niin nopeestihan ton säästäs.

Tässä muutamana viime treeninä on käyny aina hauska sattuma. Jossain puolivälissä treeniä Radio Rockilta on alkanut aina soimaan Nickelbackin When We Stand Togerther. Joka kerta se on alkanu soimaan just ko on ollu mun vuoro alkaa tekeen sarjaa. Oon sitten aina hihkassu treenikaverille että käy lisäämässä hieman ääntä myllyihin.

Viimekerralla toveri meni jo valmiiksi radiolle ja sanoi "joojoo", kun biisi alkoi soimaan :haart:

^On muuten yllättävän hyvä kappale. Jos mahollista niin kannattaa myös kokeilla Atreyun kappaleita(slow burn, doomsday jnejne.), ne kanssa potkii kivasti reeniä etiä päin. :rock:

United 93 -leffaa katsoessa alkoi vituttaa se, että tuo kaikki on tapahtunut ihan oikeasti. Ei pysty kuvittelemaan viattomien ihmisten ajatuksia lentokoneissa jotka kaapattiin.

Vitun chrome kaatuu kokoajan youtubea käyttäessä. Tuli vasta uusimman automaattisen päivityksen mukana tämä ominaisuus, eikä mitään tietoa miten kauan tätäkin kestää. Perkele.

Back
Ylös Bottom