Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyynärpää taisi hajota lopullisesti. Tai siis krooninen tenniskyynärpää, käsi toimii vielä kipua lukuunottamatta. Ei voi oikein kovin tosissaan vääntää salilla, varsinkaan tiettyjä liikkeitä joissa kyynärvarsi rasittuu.

Tatskan parannettua alkaa kunnon treenit.. Vituttaa olla läski !

Tänään oli pieni wtf-hetki, kun tähystellessäni 5kg kiekkoja oli yksi 20kg paino hävinnyt tangosta kuin tuhka tuuleen. Hetken kerrattuani tapahtumia tuli mieleen, että jännästi poissaolevan oloinen vanhempi herrasmies oli kävellyt ohitseni penkkipaikan painotelineelle ja selkäni takaa pois. Siellähän se 20kg lätty löytyi heilumasta. En sitten tiedä oliko tarkoituksena vetää joku taktinen pila vai oliko kaveri luullut, että olin lopettanut ja kokenut velvollisuudekseen ottaa painot pois vai mistä oli kyse. Ei ollut mitään sanonut meikäläiselle vaan mennyt vain ottamaan painon pois, eikä jälkeenkään sanonut mitään eikä toiseen kiekkoon oltu koskettu. Jokatapauksessa helkkarin hyvä, että olin lataamassa lisää painoa ja näinollen huomasin puuttuvan kiekon. Ensi kerralla osaan seurata herran liikkeitä tarkemminkin.

Itseäni jaksaa salilla aina ihmetyttää se, että useimmat siellä eivät hikoa lainkaan, tai näytä muutenkaan astuvan ulos mukavuusalueeltaan. Itse äherrän aina naama punaisena ja kiroillen.

Kyl ne sen varmaa huomaa viimeistää kolmen kuukauden päästä kun vetelee viel samoilla painoilla. :D Ite kans ärisen naama punasena siihen tahtiin et joku vois luulla et oisin vihainen.

Määki oon kyllä pirun huono hikoamaan, vaikka täysillä vedän treenit aivan loppuun niin ei päästä hikoa. Muualta kylläkin :D Mutta jos on buusteria/rasvanpolttajaa vetänyt nii sitte kyllä hikoaa.

Naiset, ku ei saatana vaivaudu edes vastaaamaan viestiin takasi vaikka ei haluisikaan nähdä! Muutenki panettaa ja ei saa seksiä! Ei kai tässä muuta. väsyttää...

Ite hikoilen kuin possu uunissa, mutta onneksi on pipo päässä niin ei valu hiki naamalle tai lattialle ;) Kotona tuskin saa salipaitaa pois kun on liimaantunut kuin makkarankuori ja kaikki ihanat rasva säikeet näkyy vaikka paita on musta kuin öhkömönkiäisen hanuri. Tämän takia kaikki varmaan mua aina töllää ( näin musta ainakin tuntuu ) eikä mun atleettisen kehoni takia :P <-- komediaa luon siis aina salilla ollessani :) Buhahaaaaa

Olen jo tottunut siihen, että pakkasen tultua kuivuu iho, erityisesti selkä jota ei jumisena pysty kunnolla rasvailemaan.. Nyt sitten kuivuu silmätkin :jahas:

Kyynärpää taisi hajota lopullisesti. Tai siis krooninen tenniskyynärpää, käsi toimii vielä kipua lukuunottamatta. Ei voi oikein kovin tosissaan vääntää salilla, varsinkaan tiettyjä liikkeitä joissa kyynärvarsi rasittuu.

Kannattaa hierottaa kyynärvartta ja oikeasti lepuutta sitä. Ei oikein muuten helpota nuo..

Nyt on pakko avautua: Vituttaa kun radiossa soi kokoajan ADELE SOMEONE LIKE YOU! Se on niin paska biisi ettei toista löydy. Aivan hirveää vinkumista ja valittamista koko kappale. Ja officella en pääse itse käsiksi radiokanaviin eli en voi edes sulkea sitä kun se taas pärähtää soimaan (väh. joka toinen tunti)

Voi vittu tuon työnhaun kanssa. Maailman vittumaisinta puuhaa ja ainoa työnantaja jolle olisin kuvitellut pääseväni ennen kesää lupaili vasta huhtikuulle.

Ite hikoilen kuin possu uunissa, mutta onneksi on pipo päässä niin ei valu hiki naamalle tai lattialle ;) Kotona tuskin saa salipaitaa pois kun on liimaantunut kuin makkarankuori ja kaikki ihanat rasva säikeet näkyy vaikka paita on musta kuin öhkömönkiäisen hanuri. Tämän takia kaikki varmaan mua aina töllää ( näin musta ainakin tuntuu ) eikä mun atleettisen kehoni takia :P <-- komediaa luon siis aina salilla ollessani :) Buhahaaaaa
mä luulen et ne ihmettelee miks sul on pipo

Jos kaveri on ohittamassa mun guardin ja menee sideen, niin joudun aina kilppariin jumittamaan. Yleensä saan puolustettua selän ottamisen ja kaveri ei saa sideä pidettyä, mutta jumalauta kun ottaa päähän aina jäädä siihen kilppariin. Aivan liian harvoin saan siitä haettua sweepin! Nyt kaveri sai selän otettua liian monesti, kun otin liikaa riskejä kilpparista karatessa. Ottaa päähän niin saatanasti, kun mountin, selän ja siden osaa hyvin puolustaa, mutta kilpparia ei. Pitää treenata enemmän guardin hakemista kilpparista. Se tosin harmittaa siksi, että mieluiten tulisin sieltä kilpparista päälle. Nyt vielä joutuu tosi usein puolustamaan siinä jotain peruvian necktietä, anacondaa ja muita kuristuksia. Olen kyllä kehittynyt tuossa, mutta tuo on selkeästi minun heikko kohta tällä hetkellä. Ehkä pitäisi jäädä treenien kanssa jonkun pätevämmän kanssa drillailemaan jotain kikkoja tuosta. Kyllä se siitä lähtee sitten taas toimimaan, kun saa itseluottamusta ja niitä onnistumisia. Mutta ei silti voi mitään, ottaa päähän!

Back
Ylös Bottom