Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseäni jaksaa salilla aina ihmetyttää se, että useimmat siellä eivät hikoa lainkaan, tai näytä muutenkaan astuvan ulos mukavuusalueeltaan. Itse äherrän aina naama punaisena ja kiroillen.
Itse en ärise, mutta vedän täysillä ja loppuun asti naama punaisena, silti ei hiki tule...taitaa kunto olla sen verran rautainen ;)
BuhahaaaaaKyynärpää taisi hajota lopullisesti. Tai siis krooninen tenniskyynärpää, käsi toimii vielä kipua lukuunottamatta. Ei voi oikein kovin tosissaan vääntää salilla, varsinkaan tiettyjä liikkeitä joissa kyynärvarsi rasittuu.
Lol, naurakaa vaan.. nyt ku on tullu kehitystä niin alkaa porukalla hymy hyytyä.
mä luulen et ne ihmettelee miks sul on pipoIte hikoilen kuin possu uunissa, mutta onneksi on pipo päässä niin ei valu hiki naamalle tai lattialle ;) Kotona tuskin saa salipaitaa pois kun on liimaantunut kuin makkarankuori ja kaikki ihanat rasva säikeet näkyy vaikka paita on musta kuin öhkömönkiäisen hanuri. Tämän takia kaikki varmaan mua aina töllää ( näin musta ainakin tuntuu ) eikä mun atleettisen kehoni takia :P <-- komediaa luon siis aina salilla ollessaniBuhahaaaaa