Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Työtön, töitä pitäis saada syyskuuhun asti että pystyy opiskelemaan.
Justiin päässy intistä ja luulis että kaikkea paskaa jaksaa, mutta tuli kuitenki varattua sattumoisin thaimaanmatka maaliskuulle ja suurin osa firmoista kuitenkin hakee yli kuuden kuukauden kestävää työsuhdetta tai sitte kesätöitä, mutta kun sitä rahaa tarvis tietenkin heti ja sitä ei ole, motivaatiota salille eikä pääsykokeisiin harjoitteluun löydy ja yleinen vitutus tietenkin

Ei vituta mikään, rahan tuloa ei voi estää.. Leevi And The Leavings - Pohjois-Karjala :)

Työt, nyt alkaa olla mitta täynnä samaa paskaa 24vuotta. Olen kohta sossu elätti sillä ei ole enää mitään halua tehdä töitä...

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan vuokrakämpän etsintä. Vuoden verran kattellu jo ja varmaan 30 asuntoon laittanu hakemuksen. Heti kun on vaan vuokratyöpaikka, niin ei pääse mihinkään vuokralle. No mikäs täällä porukoitten luona nysvätessä. Alkais vaan olee korkee aika jo tässä iässä muuttaa omilleen.

Toivottavasti pääsee opiskelemaan syksyllä ni saa edes sillon muutettua. Jotenkin perseestä, et opiskelijat pääsee helvetin helposti vuokralle, mut jos on ollu nyt yli vuoden vuokratyöpaikassa 2200e kuukausipalkalla niin ei kukaan hyväksy.

Oletko kokeillut laittaa paikallislehteen ilmoitusta "haetaan vuokra-asuntoa"? Ainakin pk-seudulla toimi helvetin hyvin.

Olen nukkunut viime yönä kolme tuntia, ja nekin vahingossa, kun olin nukahtanut vaatteet päällä ja hampaat pesemättä pystyyn. Väsymys kuolettava, motivaatio kaikkea kohtaan nollissa, itkettää, miesasiat menee päin persettä, tekee mieli karkkia ja väsymyksestä johtuen hypoterminen olotila. Huomiselle miljoona juttua tekemättä, viilsin juuri ruokaa laittaessani sormeni auki fetarasialla ja nyt veri lentää, päätä särkee ja Burana on loppu, niska ja hartiat ovat niin kipeät ettei pysty istua suorassa ja stressaa. FUCK MY LIFE!

Kantapääluun todettiin olevan terävä ja se rasittaa/tulehduttaa jonkun limapussin siellä, eli

Nilkat kipeytyy
En pääse töihin
Joudun leikkaukseen
En keksi mitä teen seuraavan vuoden
Kouluki loppuu
Intin lykkäys
Kepit kesällä
Ljk haave meni
Kaikki suunnitelmat kusi
En saa juosta, hiihtää, kyykätä, mavettaa tai rasottaa jalkoja
Oma firma ja asunto suunnitelmat kusi
Hain syksyllä hienon mootoripyörän saksasta, joten en voi maksaa veroja tai vakuutuksia siitä, koska en pääse töihin. Eli unelmien mopo myyntiin
Masentaa miettiäkkin tulevaa
Opintotuki loppuu

Ja parastahan tässä on, että meikä on 18v ja kaikki nää olis pitäny tehä nyt. Aina tottunut tekemään kaikkea ja puuhailemaan ympäriinsä. Olo on ku villieläimellä häkissä. Elämä on vittujen elämä..

Joo ja silti toisessa kädessä on voimaa pitää tankoa ylhäällä ja varmaan fyssari on neuvonut liikkeen, että menes poika penkkaileen toisella puolella pelkästään.

Vitun apina, voin lyödä vetoa että kun toi nousee tosta penkistä niin se linkuttaa toista jalkaa ja käsi roikkuu rennompana kuin toinen! Ekä tarkota sillä halvauksella et se on liikuntakyvytön kokonaan!

Kantapääluun todettiin olevan terävä ja se rasittaa/tulehduttaa jonkun limapussin siellä, eli

Nilkat kipeytyy
En pääse töihin
Joudun leikkaukseen
En keksi mitä teen seuraavan vuoden
Kouluki loppuu
Intin lykkäys
Kepit kesällä
Ljk haave meni
Kaikki suunnitelmat kusi
En saa juosta, hiihtää, kyykätä, mavettaa tai rasottaa jalkoja
Oma firma ja asunto suunnitelmat kusi
Hain syksyllä hienon mootoripyörän saksasta, joten en voi maksaa veroja tai vakuutuksia siitä, koska en pääse töihin. Eli unelmien mopo myyntiin
Masentaa miettiäkkin tulevaa
Opintotuki loppuu

Ja parastahan tässä on, että meikä on 18v ja kaikki nää olis pitäny tehä nyt. Aina tottunut tekemään kaikkea ja puuhailemaan ympäriinsä. Olo on ku villieläimellä häkissä. Elämä on vittujen elämä..
I feel you bro. Itellä selkä paskana jo kohta puoli vuotta ja salihommista ei tuu mitää. Tottunu itekki aina olemaa aktiivinen ja elämään kropan puolesta huoletonta elämää mutta nyt joka liike pitää miettiä ku ottaa kipeää!

En ole ihan varma että oliko tänään salilla nähty komediaa vai vitutusta aiheuttavaa toimintaa :D

Eli salilla jossa käyn pyörii jotain "oldschool" voimailijoita joista osa vaikuttaa alkoholisoituneilta kaljamahaörvelöiltä jotka palaa salille vuosien jälkeen, niin tänään yks näistä teki mitä lie tempausta niin että painot piti tiputtaa helvetillisellä kolinalla lattiaan, noh tämähän osaan liikkeistä "kuuluu" eikä itse komedian aihe vielä ollutkaan. Vaan sitten sarjojen välissä äijä SYLJEKSII lattialle ja pitää jotain ihme kovis-ilmettä naamalla :face: Siis mitä vittua päässä pyörii jos syljeksitään ympäriinsä sisällä..

Noh nyt selvisi miksi salilla on joka puolella lappuja joissa lukee "älä sylje lattialle" :jahas: :hyvä:

ja sitten lopuksi vielä painoja purkaessaan nosti tyhjän tangon melko korkeelle ja tiputti sen lattiaan ja "vittu mä oon kova jätkä" ilme naamalle :rolleyes:

Missä vittu sä treenaat? :)

Olin tänään itse varmaan hupaisaa katsottavaa salilla. Uuden salin lattia viettää näköjään aika lailla, ja mun mave-viritelmä tupasi karkaamaan jatkuvasti. Kurottelin siinä siten levypainoja samalla kun yritin pitää tangosta kiinni. Sarjojen välit huilin seisomalla tanko koipien välissä, ettei se karkaa liian lähelle vieresitä penkkaajaa :jahas:

Itseäni jaksaa salilla aina ihmetyttää se, että useimmat siellä eivät hikoa lainkaan, tai näytä muutenkaan astuvan ulos mukavuusalueeltaan. Itse äherrän aina naama punaisena ja kiroillen.

Olin tänään itse varmaan hupaisaa katsottavaa salilla. Uuden salin lattia viettää näköjään aika lailla, ja mun mave-viritelmä tupasi karkaamaan jatkuvasti. Kurottelin siinä siten levypainoja samalla kun yritin pitää tangosta kiinni. Sarjojen välit huilin seisomalla tanko koipien välissä, ettei se karkaa liian lähelle vieresitä penkkaajaa :jahas:

Itseäni jaksaa salilla aina ihmetyttää se, että useimmat siellä eivät hikoa lainkaan, tai näytä muutenkaan astuvan ulos mukavuusalueeltaan. Itse äherrän aina naama punaisena ja kiroillen.

Heitäppä joku 2,5kg limppu sinne levypainon juurelle kiilaksi ni loppuu karkailu..

Omallaki salilla ruukaa levypainot vieriä yhteen nurkkaan, sieltä sitte kässäreitä/ mavepainoja hakemaan..

Joku vitun kusipää varasti mun lompakon salin pukkarissa............ Kortit on kuoletettu, huomenna sit rikosilmotusta tekemään ja juoksemaan ympäri kaupunkia että saa uudet kortit joskus hankittua.......... Vittu. Kyykyt sentää meni tänää pirun hyvin.. Edes jotain positiivista.

Ei nyt millään pahalla, mutta ei kai nyt kukaan säilytä pukkarissa arvotavaroita jos ei saa niitä lukittuun kaappiin? Kyllä niitä epärehellisiä ihmisiä pyörii kaikkialla ja tilaisuuden tullen vievät lompakon varmasti. Mä tungen lompakon, puhelimen ja avaimet treenikassiin ja otan kassin salille mukaan. Eipähän ole ainakaan niin helppo varastaa.

No sen verran oli kassi siinä penkillä kun kävin vessassa kaatamassa vedet juomapullosta pois ja täyttämässä sheikkerii vettä että sain palkkarin tehtyä.... Ei voi jätttää hetkekskää vartioimatta näköjää...

Kaikki vituttaa jo ties kuinka monennetta viikkoa eikä enää jaksa näytellä töissäkään hyvän tuulista. Muutama kaverisuhdekin on mennyt lopullisesti poikki entisiin opiskelukaverihin ja kavereihin edellisellä asuinpaikkakunnalla.

Vituttaa kun heräsin yöllä törkeeseen pääkipuun, vedin pari särkylääkettä naamariin ja nyt kun heräsin on maha sekasin niiden vitun nappien takia mutta onneks pääkipu sentää on poissa..... Ja mikäs sen mukavampaa ku lähtee heti aamusta poliisilaitokselle setvimää että miten saa uuden ajokortin. argh

Jotenkin ärsyttävä olo..

Njoo tässä on luettu tätä ketjua ja itsekseen mietitty monen postin kohdalla, että eihä tämä voi olla totta. Ei tuollaisia ihmisiä ole olemassa. No tänään se sitten sattui omalle kohdalle.

Tapasin ns. Kolistelijan. Kolistelija on keski-ikäinen tai sitä vanhempi mieshenkilö jolla ei näyttäisi olevan suurta treenitaustaa vaikka voimaa ikäiseksiin kohtalaisesti onkin. Hän saa tyydytyksen rautojen kolahtelusta rautaa vasten ja ei salaa tätä mieltymystään. Suorituksen jälkeen Kolistelijan naaman valtaa omahyväinen hymy sillä rautaa tangossa on kuitenkin kohtalainen määrä. Jos ihmiset huomaavat tämän, niin entistä parempi.

Eli olin Ouluhalilla nostelemassa rautaa maasta kun yhtäkkiä vierestä alkaa kuulumaan ihan helvetinmoinen kolina. Tiesin että siinä on joku iäkkäämpi mieshenkilö juuri tullut penkkaamaan joten säikähdin että hän sai jonkun kohtauksen ja käännyin katsomaan. Tästä ei kuitenkaan ollut kyse. Hänen treenimetodinsa vain oli ladata tankoon REILUSTI liikaa rautaa, jonka jälkeen päästää se suunnilleen vapaasti putoamaan "turvaraudoille" josta sitten nostaa se puolittainen liikerata takaisin ylös. Noh hän teki ensimmäisen kahden-kolmen toiston sarjan ja katsoin, että hymystä päätellen taisi itsekkin tajuta pistäneensä vähän liikaa ja ottaa nyt niitä pois. Vitut. Ei muuta kuin lisää malmia tankoon ja kolina jatkuu entistä pahempana. Tässä vaiheessa ei enää naurattanut vaan enemmänkin vitutti kun sitä ääntä lähti oikeasti aika paljon.

Sarjojen välissä sitten 20kg tanko olkapäille ja kylkien venytyksiä. Tosin hänen käsityksensä tästä oli pyöriä sen tangon kanssa ensin pari-kolme kierrosta mukana jonka jälkeen yrittää äkkipysähdystä. Noh mikäs siinä...

Että joo. Kyllä sitä näköjään kaikenlaista tapaa kun aikansa odottaa.

Back
Ylös Bottom