Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Täys repeeminen kun naitwishi lähti viel soimaan. :D

Bongasin tämän äsken ampparit.comista. Salilla, jossa käyn, eräs vanhempi mies tekee myös oikeasti tähän tyyliin penkkiä :)

En kyllä ymmärrä mitä komediaa kyseisessä videossa on? Hieno salipenkki ja varmasti kisoissakin menisi läpi.

:david:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarpeeksi vaatetta, niin eihänse ole homma eikä mikään. Täällä sataa lunta taas. Eiköhän tässä rikota kohta 100cm raja. :D Pakkastakin oli eilen 17 celsiusta. Ei muutaku leuka rintaan ja kohti myrskyä. :)

Kyllä hyi helvetti oli kylmä ja varpaita ja sormia paleli vaikka oli perustalvivaatetus ja sen päällä vielä pilkkihaalarit. Hyi vittu mä vihaan kylmyyttä. Tulis nollakelit ja loskapaska. Huomattavasti ergonomisempaa sellanen. Koskahan mä tonne autooni pääsen? Kevättä odotellessa...

Kyllä hyi helvetti oli kylmä ja varpaita ja sormia paleli vaikka oli perustalvivaatetus ja sen päällä vielä pilkkihaalarit. Hyi vittu mä vihaan kylmyyttä. Tulis nollakelit ja loskapaska. Huomattavasti ergonomisempaa sellanen. Koskahan mä tonne autooni pääsen? Kevättä odotellessa...

I feel you. Taalla ei ole edes pakkasta, mutta asunnoissa onkin sitten paljon kylmempaa kuin keskiverto suomalaisessa kampassa. Vastasin aamulla puhelimeen ja oli pakko laittaa loudspeakerille koska puhelin oli niin jaatavan kylma etten pystynyt pitamaan sita korvalla... Sormetkin jaatyvat koko ajan ja jalassa pitaa olla fleecesukat ja karvatossut. Lammitysta voisi tietysti pitaa paalla vaikka koko paivan, mutta se on ihan helvetin kallista. Kauheasti ei viitsisi menna yli taman nykyisen £150/kk maksun kanssa :jahas:

I feel you. Taalla ei ole edes pakkasta, mutta asunnoissa onkin sitten paljon kylmempaa kuin keskiverto suomalaisessa kampassa. Vastasin aamulla puhelimeen ja oli pakko laittaa loudspeakerille koska puhelin oli niin jaatavan kylma etten pystynyt pitamaan sita korvalla... Sormetkin jaatyvat koko ajan ja jalassa pitaa olla fleecesukat ja karvatossut. Lammitysta voisi tietysti pitaa paalla vaikka koko paivan, mutta se on ihan helvetin kallista. Kauheasti ei viitsisi menna yli taman nykyisen £150/kk maksun kanssa :jahas:

Hear hear... Sama homma täällä, mietin joulun aikaan, että hommaan pipon, ettei päätä palele sisällä. Vittu mitä hommaa, viime viikonloppuna pystyi pelaan frisbeegolfia ulkona ilman t-paitaa, mutta kun tulee ilta niin on niin saatanan kylymä että jäätyy sisätiloissa jääpuikkoja päähän. Homma kuites helpottui vähän, kun tajusin talossa olevan yhden lämpimän huoneen mihin lämpöä menee lämmittimestä eniten ja olohuone on jäätävän kylmä. Piti sit muuttaa talon toiseen päähän pieneen huoneesen että riittää tossut ja jonkinlaiset yöpyjaman housut ihmisarvoiseen elämään. (ja btw. nyt tajuan miks jenkkisarjoissa on yöpyjamat aina jengillä vaikka asuisivat kaliforniassa).

Noh, onneks kylmin aika on jo ohitettu, vielä sadekauden läpi odotellen ja on taas superit kelit. Sade ei ihme kyllä vituta.

Perseintä on jäinen auto. Vaikka ois kuinka uus auto, niin aivan samallalailla on jäässä kuin vanhemmatki ja aina se on yhtä peestä sitä rapsutella ja sulatella.

Kiukkukenkkuvitutus jatkuu............ Tänään oikein superkiukkupäivä ollu noin niinku kokonaisuudessaan. Ja aivan vetämättömän laiskapaska olo niin en menny edes salille. Huomenna sit sitäkin kovempaa treeniä koska nyt alkaa olemaa jo asennne kohillaan ja sitä asenne ja motivaatioo ja kunnon kiukunpurkamisagree kerkee hakee siihe huomisee asti. Huomenna kyykkään niin perkeleesti.

Ei nyt varsinaisesti vituta mutta tänään sain taas kuulla työpaikalla "asiantuntevia" lausuntoja kuntosalitreenaamisesta, syömisestä ja ravinnosta. Alkoi kun söin vähän eväitä kahvitunnilla.

Alanko minä vittu luennoimaan miten vaikkapa villapaita pitää kutoa tai talon pellettipolttimen vuosihuolto suorittaa. En ala kun en asioista tiedä mitään.

Että turhaan jto treenaamisesta ja Kettusen Timo ravinnosta täällä luennoi, todellinen tieto on tuolla työpaikkojen kahvihuoneissa...

Joo ja silti toisessa kädessä on voimaa pitää tankoa ylhäällä ja varmaan fyssari on neuvonut liikkeen, että menes poika penkkaileen toisella puolella pelkästään.

En ole ihan varma että oliko tänään salilla nähty komediaa vai vitutusta aiheuttavaa toimintaa :D

Eli salilla jossa käyn pyörii jotain "oldschool" voimailijoita joista osa vaikuttaa alkoholisoituneilta kaljamahaörvelöiltä jotka palaa salille vuosien jälkeen, niin tänään yks näistä teki mitä lie tempausta niin että painot piti tiputtaa helvetillisellä kolinalla lattiaan, noh tämähän osaan liikkeistä "kuuluu" eikä itse komedian aihe vielä ollutkaan. Vaan sitten sarjojen välissä äijä SYLJEKSII lattialle ja pitää jotain ihme kovis-ilmettä naamalla :face: Siis mitä vittua päässä pyörii jos syljeksitään ympäriinsä sisällä..

Noh nyt selvisi miksi salilla on joka puolella lappuja joissa lukee "älä sylje lattialle" :jahas: :hyvä:

ja sitten lopuksi vielä painoja purkaessaan nosti tyhjän tangon melko korkeelle ja tiputti sen lattiaan ja "vittu mä oon kova jätkä" ilme naamalle :rolleyes:

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan vuokrakämpän etsintä. Vuoden verran kattellu jo ja varmaan 30 asuntoon laittanu hakemuksen. Heti kun on vaan vuokratyöpaikka, niin ei pääse mihinkään vuokralle. No mikäs täällä porukoitten luona nysvätessä. Alkais vaan olee korkee aika jo tässä iässä muuttaa omilleen.

Toivottavasti pääsee opiskelemaan syksyllä ni saa edes sillon muutettua. Jotenkin perseestä, et opiskelijat pääsee helvetin helposti vuokralle, mut jos on ollu nyt yli vuoden vuokratyöpaikassa 2200e kuukausipalkalla niin ei kukaan hyväksy.

I feel you. Taalla ei ole edes pakkasta, mutta asunnoissa onkin sitten paljon kylmempaa kuin keskiverto suomalaisessa kampassa.

Vuosien saatossa tohon tottuu, ja sitten voit istua T-paita päällä 14 asteen sisälämpötilassa onnellisena, ja tulla pakkikselle avautumaan, kun espanjalaiset pehmokämppikset haluavat käyttää lämmitystä johonkin neitimäiseen parinkympin sisälämpotilan saavuttamiseen.

Back
Ylös Bottom