Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä oon karsinut kaikki mahdolliset johdot ja nekin mitä telkkarin takana menee, niin menee nippusiteillä kiinni toisissaan ja yhdessä isossa johtokourussa. Yks 10paikkanen jatkojohto ainut mikä seinästä lähtee ja siinäkin on/off kytkin.

Huhhuh 5kk selkäkipuilun jälkee kuvat otettiin ja välilevy tyrähän sieltä löyty + jotai muuta pientä paskaa. Kipuja joutuu kestää 24/7 ja pikkuhiljaa rupeaa olemaan nuppi tosi kovilla. Elämänlaatu kärsiny ihan helvetisti ja koko ajan on mieli maas ja normaali eläminenki tullu aika vaikeeks. Syö helvetisti miestä ku 20 vuotiaana pitää kärsiä tämmösestä vaivasta. Nykyään pitää vetää kävelylenkkiä tuola räntäsatees ku ennen tätä vaivaa pysty harrastaa ainutta liikuntamuotoa mitä oikeasti melkee rakastaa, eli voimailua. Pakko yrittää pitää pää jotenki kasas ja yrittää uskoa siihen että ehkä joskus mun ei tarvi kärsiä näistä kivuista ja saan jatkaa elämää siitä mihin jäin alkusyksystä.

Heräsin aamulla ihan hiessä, huone oli kuin sauna. Espanjalainen kämppis oli tullut kanarialta takaisin kotiin kuukauden päästä, ja kääntänyt termostaatit tappiin, kun sillä oli kylmä. Vitun Rockerfeller saa mun puolesta sitten maksaakin lämmityksen keskenänsä tästä lähtien.

Eilen sain ruokamyrkytyksen ja jonkinsortin kuumeen. Mikäpäs sen mukavampaa on ku viettää aikaa hotlan huoneessa +30 asteen helteessä ja pelkän tuulettimen avulla. Hiki virtaa paska lentää ja laatta samoten. Ai että on mukava Kampodian loma prkl.

Eilen sain ruokamyrkytyksen ja jonkinsortin kuumeen. Mikäpäs sen mukavampaa on ku viettää aikaa hotlan huoneessa +30 asteen helteessä ja pelkän tuulettimen avulla. Hiki virtaa paska lentää ja laatta samoten. Ai että on mukava Kampodian loma prkl.

Sama juttu itellä kerran Intiassa. Pöpö nostatti vielä kunnon kuumeen ja näin hallusinaatioita mm. vessapaperirulla muutti kokoaan ja vessassa vieraili trumpettibändi :D

Vittu tän espanjalaisen kanssa. Kaveri ei vedä vessaa kusella käynnin jälkeen. Säästää kuulemma vettä.

A. Vuokraisäntä maksaa vesilaskun
B. Me ei nyt olla missään vitun kanarialla, jossa vedestä on pulaa, vaan manchesterissä jossa vettä sataa useammin, kuin ei sada.
C. Vitun hienoa, että säästetään vettä, mutta tuhlataan samalla sitä kaasua, joka maksaa ihan vitusti, ja josta minunkin pitää maksaa.
D. Vastenmielistä tommonen muutenkin, varmaan mä nyt haluan vääntää paskojani sen kusien päälle, joten sitä ilmaista vettä ei edes säästy yhtään.
E. Suihkussa sen mielestä voi kuitenkin seistä helposti kymmeniä minuutteja, tuhlaten sitä vettä litratolkulla, ja sitä kaasua taas vaihteeksi palaa sen veden lämmittämiseen. Suihkussa tietenkin seistään aamuyhdeksältä, eli juuri silloin, kun minä ja toinen kämppis tarvitaan sitä, kun me mennään molemmat kymmeneksi töihin. Herra Paellansyöjä sen sijaan on opiskelija, joka yleensä raahautuu yliopistolle puolen päivän aikaan, jos vaivautuu. Mutta sinne suihkuun pitää päästä just silloin yhdeksältä.

Keskustelin asiasta rakentavassa hengessä varoen kuitenkin korottamasta ääntäni tai vihastumasta. Mutta jos huomenaamulla on kuset pöntössä kun menen vessaan, niin kaveri saa ruveta kusemaan ämpäriin huonessaan tästä lähtien, ennen kuin oppii käyttämään wc-pönttöä. Uhkailutekniikka toimi ainakin lämmityksen suhteen, nyt on taas mukavan viileää.

Vituttaa aivan suunnattomasti tänää ihan kaikki. Aiiiiivan kaikki. Eniten se että jos kiukuttaa ja vituttaa ja kun iloisesti sinkkuilen niin ei oo ketään kenelle vois kiukkuilla, eikä sitä kivaa kainaloa mihin vois kömpiä :(

Ja jebou päivä vasta alkamassa! Have nice day! ;)

Ittee vituttaa toi kylmyys... Kiva tökkiä rautakangen kanssa koko päivä 300 kilosia perustuskiviä kohilleen.. Ou jea!

Vituttaa talvi ja kylmyys. Täytyy varmaan kevääseen odotella että pääsen autoon sisään. Noh, onneks oon työtön ni ei sinällään tarvi mihkään kulkea.... Vittu

Niin ja vielä sekin vähän närästää että täytyy mennä tonne ulos yli kymmenen asteen pakkaseen polttoleikaamaan jotain helvetin isoa möhkälettä kuulemma. Jee.

Vituttaa talvi ja kylmyys. Täytyy varmaan kevääseen odotella että pääsen autoon sisään. Noh, onneks oon työtön ni ei sinällään tarvi mihkään kulkea.... Vittu

Niin ja vielä sekin vähän närästää että täytyy mennä tonne ulos yli kymmenen asteen pakkaseen polttoleikaamaan jotain helvetin isoa möhkälettä kuulemma. Jee.

Tarpeeksi vaatetta, niin eihänse ole homma eikä mikään. Täällä sataa lunta taas. Eiköhän tässä rikota kohta 100cm raja. :D Pakkastakin oli eilen 17 celsiusta. Ei muutaku leuka rintaan ja kohti myrskyä. :)

No nyt on jonkinsortin keuhkokuppa sit iskeny, tai ainakin kovasti yrittää. Kyllä on heikko olo, taitaa salilla käyminen jäädä tältäpäivältä...

Bongasin tämän äsken ampparit.comista. Salilla, jossa käyn, eräs vanhempi mies tekee myös oikeasti tähän tyyliin penkkiä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan tuota nähty. Alavinopenkki näyttää tuolta silloin kun ei jakseta tai pystytä säätämään penkkiä kulmaan.

Hyvä liike. Itse tosin teen ihan normaalisti ja nostan penkin takaosaa levypainoilla. Tuolla videon tyylillä rasittuu selkä liikaa.
Tosin onhan tuossa tuota kulmaakin aika reilusti jo alavinopenkiksikin :D

Edit: Vieressä näyttää olevankin alavinopenkkaamista varten ihan vermeetkin..

Mielenkiintoinen kaveri sattui salille tässä taannoin. Salin henkilökuntaan kuuluva tyttö saapui salille ja alkoi siivoilemaan paikkoja.
Tämä aiemmin mainitsemani herrasmies meni ja kysyi(huutaen) tältä tytöltä "TUUKKO MEILLE SIIVOO HÄHÄHÄHÄÄHÄHÄÄHÄH". Eli nakkas hirviät huutonaurut jonka jälkee hän tovin siinä voivotteli ja pyyhki naurukyyneliä rillien alta ja jatko treenausta.

Back
Ylös Bottom