Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu! Nyt vituttaa kyl nii saatanasti, ettei mitää rajaa. 2 viikkoo sit loppu kuukauden kestäny flunssa, ja ny taas kuumetta pukkaa. Lauantaina pitäs vähän juhlii kavereitten kaa, mut saa nähä mimmone on sillo olo. Oli kunnon suunnitelmat, mut VITTU! Siis miten voi ihmistä vituttaa näin paljon? :face:

Kävin vanhan kaverin kanssa kahvilla, ja kaverista oli tullu muutamassa kuukaudessa uskomaton vihervasemmistolainen. Ei jaksanu edes kauaa kuunnella, kun koko ajan kapitalismi oli sitä ja talouskasvu tätä. Kaikkien pitäis kuulemma viljellä vaan omat elintarvikkeensa itse ja asua mökissä. Olo oli sama kuin silloin, kun jehova ilmestyy ovelle, eli vaikka itse et sano mitään niin toinen vain hokee omaan mantraansa vaikka maailmanloppuun asti.

Välillä ei ole edes ruuhkaa ja siltikin tuntuu, ettei ole kaikki muumit laaksossa ilman selkeää suunnitelmaa. Jotenkin tottunut aina menemään ohjelman mukaan ja ei mua haittaa vaikka ei järjestyksessä pääse laitteille. Kunhan vaan on se suunnitelma jota mulkata ja sit kyttäillä olan yli et onko tuo vapaa tai tuo tai joku laite vapaa. siinä hetken pällistellyt paperii ja olan yli mulkoillut niin alkaa jengii laitteissa kattelee et piirtääks toi hyypiö jotain kuvii meist vai mitä se duunaa =D

Kateus
Meinaa pää revetä ja hajota ja räjähtää.
Miksi ahkera opiskelu ei kannattanut, miksi amk:n keskenjättänyt luokkakaveri pääsi tuotantopäälliköksi ja minä saan vaan jatkaa duunarihommissa. Miksi isotissinen bimbo muija on lukemassa itsensä muutaman epäonnistuneen amisvuoden jälkeen LUT:ssä KTM:ksi. Miksi menestys karttaa vaikka olen yrittänyt kaikkeni? Vai pitäisikö yrittää vieläkin kovempaa? Pitäisikö ottaa riski ja jättää vakituinen päivätyö ja yrittää ylempää korkeakoulututkintoa suurella riskillä uuden burn outin ja masennuskierteen uhallakin. Vituttaa kun kaikki huonommin koulussa menestyneet ovat saaneet kaiken kuin Manulle illallisen, mutta minä olen joutunut tyytymään vain jäännösmurusiin. Onko tästä mitään muuta tietä ulos kuin köyden rasvaamisen kautta?

Kateus
Miksi ahkera opiskelu ei kannattanut, miksi amk:n keskenjättänyt luokkakaveri pääsi tuotantopäälliköksi ja minä saan vaan jatkaa duunarihommissa. Miksi isotissinen bimbo muija on lukemassa itsensä muutaman epäonnistuneen amisvuoden jälkeen LUT:ssä KTM:ksi. Miksi menestys karttaa vaikka olen yrittänyt kaikkeni? Vai pitäisikö yrittää vieläkin kovempaa? Pitäisikö ottaa riski ja jättää vakituinen päivätyö ja yrittää ylempää korkeakoulututkintoa suurella riskillä uuden burn outin ja masennuskierteen uhallakin. Vituttaa kun kaikki huonommin koulussa menestyneet ovat saaneet kaiken kuin Manulle illallisen, mutta minä olen joutunut tyytymään vain jäännösmurusiin. Onko tästä mitään muuta tietä ulos kuin köyden rasvaamisen kautta?

Rupeet kuuntelee regeetä ja otat rennosti.

Piti lähteä tänään kaverin ja parin typyn kaa mökille saunomaan ja muistelemaan vanhoja. Suunitelma kusi siihen, että toinen tytöistä oli unohtanut, että hänellä on menoa tänään. Vasta aamulla tuli ilmoitus tästä, vaikka viime viikolla oltiin lyöty tämä mökkireissu kiini.

Nainen? I'm in!

Vamos let´s go!:evil:

Jännä homma muuten että murhan suunnittelusta ei ole Suomen laissa säädetty mitään rangaistusta.
Ei tässä nyt oikeesti ketään olla tappamassa mutta tuli vaan mieleen.

enemmän salivitutusta kuin salikomediaa: tein istuen pystypunnerruksia ja vieressä istuva sellainen n 40 v kaljamahainen kalju jamppa sanoo ihan tosta noin mulle, että naisilta pitäis kieltää salilla käynti lailla. ja sitten kehotti mua menemään vittuun. onneksi olin sen verran jo ensimmäisestä yllätyksestä tokeissa, että älysin vastata sille, että ennen mä sinne vittuun pääsen kuin sä. mutta treenin maku meni kyllä. se puhui itseksen ja kuljeskeli siellä salilla ja näköjään valisti muitaki samaan aikaan salilla treenavia naisia mielipiteillaan. mistä niitä urpoja oikein tulee????

s_482601.jpg

Kävin vanhan kaverin kanssa kahvilla, ja kaverista oli tullu muutamassa kuukaudessa uskomaton vihervasemmistolainen. Ei jaksanu edes kauaa kuunnella, kun koko ajan kapitalismi oli sitä ja talouskasvu tätä. Kaikkien pitäis kuulemma viljellä vaan omat elintarvikkeensa itse ja asua mökissä. Olo oli sama kuin silloin, kun jehova ilmestyy ovelle, eli vaikka itse et sano mitään niin toinen vain hokee omaan mantraansa vaikka maailmanloppuun asti.

Kateus

Täähän sopii teemaan: http://areena.yle.fi/audio/1140184

Nyt vituttaa ja huolella.

Sain juuri tietää ,ettei mua vakinaisteta työpaikalleni vaan mut irtisanottiin. Toimin eräässä Autokaupassa varaosamyyjänä, aloitin työn 3.9.2011 ja siitä sitten 3 kk normi koeaika.

Hoidin hommani hyvin, toin uusia juttuja työpaikalle ja sain muutenkin homman toimimaan paljon paremmin, kuin ennen. Tää nyt tuntuu melko paskalta sen takia, koska edellisestä työpaikasta mua ei olis haluttu päästään menemään ja tässä nytten jo entisessä paikassa vakuutettiin ,että haluavat juuri minut ja ,että hommia riittäisi.

No ilmoitin sitten entiseen työpaikkaan, että en tulekaan ,kun nykyinen(Nytten jo entinen työpaikka)hakuaa pitää minut täälä. Nyttenhän siis ollaan siinä tilanteessa ,että mulla ei ole mitään käryä mistä saan työpaikan, vitun hienoa.

Aika perseraiskattu olo. V I T T U.

Mitä helvetin tekemistä tuolla videolla on minun mielipiteeni kanssa? En minä rahaa kaipaa, jotain käyttöä noille aivosoluille vaan.

Kyseessä huumori. Minun vastine Ephemeralin ehdotukselle:

Rupeet kuuntelee regeetä ja otat rennosti.

Tuskin se korkeakoulututkinto autuaaksi tekee, mutta olet tervetullut tänne minun ja isotissisen bimbon seuraksi. Töitä ei kannattane jättää, on sitä ennenkin opiskeltu niiden ohessa.

Töitä ei kannattane jättää, on sitä ennenkin opiskeltu niiden ohessa.
Saat tuon kuulostamaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helpolta

ed: näköjään joku herkkähipiäinen otti viestin pois toiselta palstalta

Saat tuon kuulostamaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helpolta

ed: näköjään joku herkkähipiäinen otti viestin pois toiselta palstalta
Sulla on oletettavasti kolmannen asteen tutkinto takana. En oo kyllä ikinä törmänny keneenkään joka kolmannen asteen tutkinnon jälkeen olis rividuunarina. Työnjohtajatki on nykyään aika pitkälti amiksen käyneitä perusjuntteja.

Back
Ylös Bottom