Helvetin vittu saatana. Eräs ihminen pitäisi tappaa, raiskata ruumis ja repiä pää irti tikkatauluksi, tekis muuten ihan hyvää sille.
Nainen? I'm in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetin vittu saatana. Eräs ihminen pitäisi tappaa, raiskata ruumis ja repiä pää irti tikkatauluksi, tekis muuten ihan hyvää sille.
Kateus
Meinaa pää revetä ja hajota ja räjähtää.
Miksi ahkera opiskelu ei kannattanut, miksi amk:n keskenjättänyt luokkakaveri pääsi tuotantopäälliköksi ja minä saan vaan jatkaa duunarihommissa. Miksi isotissinen bimbo muija on lukemassa itsensä muutaman epäonnistuneen amisvuoden jälkeen LUT:ssä KTM:ksi. Miksi menestys karttaa vaikka olen yrittänyt kaikkeni? Vai pitäisikö yrittää vieläkin kovempaa? Pitäisikö ottaa riski ja jättää vakituinen päivätyö ja yrittää ylempää korkeakoulututkintoa suurella riskillä uuden burn outin ja masennuskierteen uhallakin. Vituttaa kun kaikki huonommin koulussa menestyneet ovat saaneet kaiken kuin Manulle illallisen, mutta minä olen joutunut tyytymään vain jäännösmurusiin. Onko tästä mitään muuta tietä ulos kuin köyden rasvaamisen kautta?
Nainen? I'm in!
Kävin vanhan kaverin kanssa kahvilla, ja kaverista oli tullu muutamassa kuukaudessa uskomaton vihervasemmistolainen. Ei jaksanu edes kauaa kuunnella, kun koko ajan kapitalismi oli sitä ja talouskasvu tätä. Kaikkien pitäis kuulemma viljellä vaan omat elintarvikkeensa itse ja asua mökissä. Olo oli sama kuin silloin, kun jehova ilmestyy ovelle, eli vaikka itse et sano mitään niin toinen vain hokee omaan mantraansa vaikka maailmanloppuun asti.
Kateus
Meinaa pää revetä ja hajota ja räjähtää.
Miksi ahkera opiskelu ei kannattanut, miksi amk:n keskenjättänyt luokkakaveri pääsi tuotantopäälliköksi ja minä saan vaan jatkaa duunarihommissa. Miksi isotissinen bimbo muija on lukemassa itsensä muutaman epäonnistuneen amisvuoden jälkeen LUT:ssä KTM:ksi. Miksi menestys karttaa vaikka olen yrittänyt kaikkeni? Vai pitäisikö yrittää vieläkin kovempaa? Pitäisikö ottaa riski ja jättää vakituinen päivätyö ja yrittää ylempää korkeakoulututkintoa suurella riskillä uuden burn outin ja masennuskierteen uhallakin. Vituttaa kun kaikki huonommin koulussa menestyneet ovat saaneet kaiken kuin Manulle illallisen, mutta minä olen joutunut tyytymään vain jäännösmurusiin. Onko tästä mitään muuta tietä ulos kuin köyden rasvaamisen kautta?
Täähän sopii teemaan: http://areena.yle.fi/audio/1140184
Mitä helvetin tekemistä tuolla videolla on minun mielipiteeni kanssa? En minä rahaa kaipaa, jotain käyttöä noille aivosoluille vaan.
Rupeet kuuntelee regeetä ja otat rennosti.
Saat tuon kuulostamaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helpoltaTöitä ei kannattane jättää, on sitä ennenkin opiskeltu niiden ohessa.
Sulla on oletettavasti kolmannen asteen tutkinto takana. En oo kyllä ikinä törmänny keneenkään joka kolmannen asteen tutkinnon jälkeen olis rividuunarina. Työnjohtajatki on nykyään aika pitkälti amiksen käyneitä perusjuntteja.Saat tuon kuulostamaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helpolta
ed: näköjään joku herkkähipiäinen otti viestin pois toiselta palstalta