Ruby sanoi:miehet valehtelevat pikkuasioista ja ovat tumpeloita ja jäävät vielä kiinni...
Jos tapauksesi "mies" on tuollainen tahvo, ei siitä kannata alkaa yleistyksiä tekemään.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruby sanoi:miehet valehtelevat pikkuasioista ja ovat tumpeloita ja jäävät vielä kiinni...

gotto sanoi:Jos tapauksesi "mies" on tuollainen tahvo, ei siitä kannata alkaa yleistyksiä tekemään.![]()
Missukka sanoi:Sukulaisten jälkikasvukyselyt. :jahas:
Spoonie_Luv sanoi:Joudun vankilaan heinäkuussa prrrrkele.
Joo... riippuu suvusta aika pitkälti. Olen kuullut myös äipältä ja siskolta, että vuosi sitten jossain koko suvun kissanristiäisissä (itse olin koko kesän ulkomailla) mua oli veikkailtu seuraavaksi jolle lasta pukkaa. Ei ollu kuulemma kaukana ettei lyöty vetoa siellä tilaisuudessa... prkl! Varsinkaan kun en ole ilmaissut sanallakaan siihen suuntaan.Andy_T sanoi:Täh? Kyselevät siis 21-vuotiaalta nuorelta naiselta että koskas sitä jälkikasvua pukkaa?
Kyllä muaki vituttais.
Asuinpaikkasi "Varkaus" selittää kaiken...Spoonie_Luv sanoi:Joudun vankilaan heinäkuussa prrrrkele.
Proteos sanoi:Asuinpaikkasi "Varkaus" selittää kaiken...

Mika79 sanoi:Tyttöystävä ilmoitti että haluaa "pitää taukoa".

Raven sanoi:Miksiköhän haluaa kesällä "pitää taukoa"..![]()
Annie Stark sanoi:Vituttaa sellanen ku joku sanoo että "ollaan ystäviä". Vittu ei sitä tarvi sanoa jos ei oikeesti halua olla ystävä. Parempi että jättää sanomatta ku se että meikäläinen oikeesti luulee että tässä nyt ollaan sydän ystävyksiä, ja odottaa jonkinlaista tukea ja apua(jota ei tipu) elämäni hirveimmillä hetkillä. :wall: